hoezo ik vergelijk een appel met een peer...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ja precies!
Net zoals die schietpartijen hier in Nederland, gebeurt in Uruzgan ook elke dag en who cares, huillie's hier in Nederland joh
Ja slaap ff verder johquote:Op woensdag 20 september 2006 20:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ja precies!
Net zoals die schietpartijen hier in Nederland, gebeurt in Uruzgan ook elke dag en who cares, huillie's hier in Nederland joh
Het zal jouw beest maar zijn...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:57 schreef Geerd het volgende:
Ach gossie doen we allemaal moeilijk om zoon katje.
Heeft iedereen ooit welleens opgelet hoeveel wild der word kappot gereden doet ook niemand moeilijk om.
Dus wat loopt iedereen nouw te zeiken
moet je dat kutbeest maar niet los laten lopen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:50 schreef framboos het volgende:
[..]
Het zal jouw beest maar zijn...![]()
Dus jij vind dat je tegen alles wat buiten rond loopt aan mag rijden. Ga jij es gauw voor mijn auto lopen danquote:Op woensdag 20 september 2006 21:56 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
moet je dat kutbeest maar niet los laten lopen.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:18 schreef framboos het volgende:
[..]
Dus jij vind dat je tegen alles wat buiten rond loopt aan mag rijden. Ga jij es gauw voor mijn auto lopen dan![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:50 schreef Henk-B het volgende:
Lol ik heb Deimos000 zijn moeder dood gereden, daarna heb ik er ook nog op gepist en het deed me niks!
Ik ben stoer WHAHAHAHAHA Wheheheh OMG !!!!!!!! ROFLD@@#$#!!!!
Mijn katten hou ik ook binnen omdat ik wil dat ze niks overkomt. Maar ik vind echter niet dat als ze buiten rondlopen dat een reden is om er dan maar overheen te rijden.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:28 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
![]()
katten steken op de meest debiele momenten opeens de weg over, ik niet.
neem eens verantwoordelijkheid voor je eigen huisdier en hou hem binnen of aan de lijn.
Kutbeesten op de wegquote:ROELOFARENDSVEEN - Een automobilist die op de A4 remde voor overstekende eendenkuikens heeft dinsdagmorgen om half negen een groot verkeersdrama veroorzaakt op de westbaan van de A4, even voorbij het aquaduct van Roelofarendsveen. Een klein halfuur daarvoor vond op dezelfde snelweg, in de richting van Amsterdam ter hoogte van Zoeterwoude, ook een ongeval plaats. Volgens een woordvoerder van de politie was de chaos 'compleet'.
Bij Roelofarendsveen trapte de bestuurder van een volkswagenbusje in een reflex het rempedaal in toen hij zag dat kleine eendjes een oversteek wilden maken over de drukke A4. De man reed in de richting van Den Haag, het aquaduct lag op dat moment een paar honderd meter achter hem. Door zijn diervriendelijke actie zijn andere weggebruikers in ernstige moeilijkheden geraakt.
Als eerste kreeg de vrachtwagenchauffeur van een truck met container het moeilijk. De containerwagen begon gevaarlijk te scharen. Een personenauto liep daardoor blikschade op. De tweede vrachtwagenchauffeur die daar reed, kon zijn collega voor hem niet meer ontwijken. Hij reed vol in de container. De man raakte ernstig gewond. Hij raakte bekneld in zijn cabine en het duurde even voordat hij uit zijn benarde positie bevrijd kon worden. De vrachtwagenchauffeur werd met zwaar letsel, mogelijk inwendige verwondingen, naar het ziekenhuis gebracht.
Ik zal ff over je kop heenrijden. Mafkees!!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 18:58 schreef Deimos000 het volgende:
waarom moet er nou weer zo'n klote beest over de straat lopen als je er met 80 aan komt rijden?
Nou is mijn bumper kapot..![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |