Uhm, Keuze:quote:Op woensdag 20 september 2006 19:14 schreef Niwa het volgende:
Mensen zitten er tegenwoordig helemaal niet meer mee als ze iets vermoorden.
Uiteraard eerst checken of je auto nog 100% is, dan eventueel aan het katje denken dat (hopelijk) dood isquote:Op woensdag 20 september 2006 19:14 schreef Niwa het volgende:
Mensen zitten er tegenwoordig helemaal niet meer mee als ze iets vermoorden.
Ja, dat is ook simpel. Maar om dan achteraf te gaan klagen dat katten soms een weg oversteken niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:19 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Uhm, Keuze:
Niet uitwijken: Kat dood, bumper kapot
Wel uitwijken: Auto kapot met mogelijke kans anderen dood / van de weg te rijden en jezelf in het ziekenhuis werken...
lijkt me simpel?![]()
och, die beesten opsluiten is inderdaad een betere oplossing...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:21 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ja, dat is ook simpel. Maar om dan achteraf te gaan klagen dat katten soms een weg oversteken niet.
Mensen zoals jij opsluiten zou beter zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:24 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
och, die beesten opsluiten is inderdaad een betere oplossing...Maar ja, krijg zo'n eigenaar maar zo gek...
"mijn poekie doet zoiets nooit hoor"
uhuh...![]()
ja dat kan natuurlijk ook nog...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:26 schreef Niwa het volgende:
[..]
Mensen zoals jij opsluiten zou beter zijn.
sorry hoor.. Peter R. de Vries..quote:Op woensdag 20 september 2006 19:26 schreef Homdeck het volgende:
22 jaar zijn en dan een verkapt-kijk-mij-eens-stoer-zijn-ik-heb-een-kat-doodgereden-maar-het-doet-me-helemaal-niks-topic openen![]()
I agreequote:Op woensdag 20 september 2006 19:20 schreef Homdeck het volgende:
Jij bent echt stoer zeg!
oh dat is niet moeilijk.. Ik noem het ook wel; niet verder kijken dan de neus breed is(® hans teeuwen)quote:Op woensdag 20 september 2006 19:57 schreef Geerd het volgende:
Ach gossie doen we allemaal moeilijk om zoon katje.
Heeft iedereen ooit welleens opgelet hoeveel wild der word kappot gereden doet ook niemand moeilijk om.
Dus wat loopt iedereen nouw te zeiken
ja precies!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:57 schreef Geerd het volgende:
Ach gossie doen we allemaal moeilijk om zoon katje.
Heeft iedereen ooit welleens opgelet hoeveel wild der word kappot gereden doet ook niemand moeilijk om.
Dus wat loopt iedereen nouw te zeiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |