Uhm, Keuze:quote:Op woensdag 20 september 2006 19:14 schreef Niwa het volgende:
Mensen zitten er tegenwoordig helemaal niet meer mee als ze iets vermoorden.
Uiteraard eerst checken of je auto nog 100% is, dan eventueel aan het katje denken dat (hopelijk) dood isquote:Op woensdag 20 september 2006 19:14 schreef Niwa het volgende:
Mensen zitten er tegenwoordig helemaal niet meer mee als ze iets vermoorden.
Ja, dat is ook simpel. Maar om dan achteraf te gaan klagen dat katten soms een weg oversteken niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:19 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
Uhm, Keuze:
Niet uitwijken: Kat dood, bumper kapot
Wel uitwijken: Auto kapot met mogelijke kans anderen dood / van de weg te rijden en jezelf in het ziekenhuis werken...
lijkt me simpel?![]()
och, die beesten opsluiten is inderdaad een betere oplossing...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:21 schreef Niwa het volgende:
[..]
Ja, dat is ook simpel. Maar om dan achteraf te gaan klagen dat katten soms een weg oversteken niet.
Mensen zoals jij opsluiten zou beter zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:24 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
och, die beesten opsluiten is inderdaad een betere oplossing...Maar ja, krijg zo'n eigenaar maar zo gek...
"mijn poekie doet zoiets nooit hoor"
uhuh...![]()
ja dat kan natuurlijk ook nog...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:26 schreef Niwa het volgende:
[..]
Mensen zoals jij opsluiten zou beter zijn.
sorry hoor.. Peter R. de Vries..quote:Op woensdag 20 september 2006 19:26 schreef Homdeck het volgende:
22 jaar zijn en dan een verkapt-kijk-mij-eens-stoer-zijn-ik-heb-een-kat-doodgereden-maar-het-doet-me-helemaal-niks-topic openen![]()
I agreequote:Op woensdag 20 september 2006 19:20 schreef Homdeck het volgende:
Jij bent echt stoer zeg!
oh dat is niet moeilijk.. Ik noem het ook wel; niet verder kijken dan de neus breed is(® hans teeuwen)quote:Op woensdag 20 september 2006 19:57 schreef Geerd het volgende:
Ach gossie doen we allemaal moeilijk om zoon katje.
Heeft iedereen ooit welleens opgelet hoeveel wild der word kappot gereden doet ook niemand moeilijk om.
Dus wat loopt iedereen nouw te zeiken
ja precies!quote:Op woensdag 20 september 2006 19:57 schreef Geerd het volgende:
Heeft iedereen ooit welleens opgelet hoeveel wild der word kappot gereden doet ook niemand moeilijk om.
hoezo ik vergelijk een appel met een peer...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ja precies!
Net zoals die schietpartijen hier in Nederland, gebeurt in Uruzgan ook elke dag en who cares, huillie's hier in Nederland joh
Ja slaap ff verder johquote:Op woensdag 20 september 2006 20:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ja precies!
Net zoals die schietpartijen hier in Nederland, gebeurt in Uruzgan ook elke dag en who cares, huillie's hier in Nederland joh
Het zal jouw beest maar zijn...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:57 schreef Geerd het volgende:
moet je dat kutbeest maar niet los laten lopen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:50 schreef framboos het volgende:
[..]
Het zal jouw beest maar zijn...![]()
Dus jij vind dat je tegen alles wat buiten rond loopt aan mag rijden. Ga jij es gauw voor mijn auto lopen danquote:Op woensdag 20 september 2006 21:56 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
moet je dat kutbeest maar niet los laten lopen.
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:18 schreef framboos het volgende:
[..]
Dus jij vind dat je tegen alles wat buiten rond loopt aan mag rijden. Ga jij es gauw voor mijn auto lopen dan![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:50 schreef Henk-B het volgende:
Lol ik heb Deimos000 zijn moeder dood gereden, daarna heb ik er ook nog op gepist en het deed me niks!
Ik ben stoer WHAHAHAHAHA Wheheheh OMG !!!!!!!! ROFLD@@#$#!!!!
Mijn katten hou ik ook binnen omdat ik wil dat ze niks overkomt. Maar ik vind echter niet dat als ze buiten rondlopen dat een reden is om er dan maar overheen te rijden.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:28 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
![]()
katten steken op de meest debiele momenten opeens de weg over, ik niet.
neem eens verantwoordelijkheid voor je eigen huisdier en hou hem binnen of aan de lijn.
Kutbeesten op de wegquote:ROELOFARENDSVEEN - Een automobilist die op de A4 remde voor overstekende eendenkuikens heeft dinsdagmorgen om half negen een groot verkeersdrama veroorzaakt op de westbaan van de A4, even voorbij het aquaduct van Roelofarendsveen. Een klein halfuur daarvoor vond op dezelfde snelweg, in de richting van Amsterdam ter hoogte van Zoeterwoude, ook een ongeval plaats. Volgens een woordvoerder van de politie was de chaos 'compleet'.
Bij Roelofarendsveen trapte de bestuurder van een volkswagenbusje in een reflex het rempedaal in toen hij zag dat kleine eendjes een oversteek wilden maken over de drukke A4. De man reed in de richting van Den Haag, het aquaduct lag op dat moment een paar honderd meter achter hem. Door zijn diervriendelijke actie zijn andere weggebruikers in ernstige moeilijkheden geraakt.
Als eerste kreeg de vrachtwagenchauffeur van een truck met container het moeilijk. De containerwagen begon gevaarlijk te scharen. Een personenauto liep daardoor blikschade op. De tweede vrachtwagenchauffeur die daar reed, kon zijn collega voor hem niet meer ontwijken. Hij reed vol in de container. De man raakte ernstig gewond. Hij raakte bekneld in zijn cabine en het duurde even voordat hij uit zijn benarde positie bevrijd kon worden. De vrachtwagenchauffeur werd met zwaar letsel, mogelijk inwendige verwondingen, naar het ziekenhuis gebracht.
Ik zal ff over je kop heenrijden. Mafkees!!!!quote:Op woensdag 20 september 2006 18:58 schreef Deimos000 het volgende:
waarom moet er nou weer zo'n klote beest over de straat lopen als je er met 80 aan komt rijden?
Nou is mijn bumper kapot..![]()
![]()
je neemt het allemaal net iets te serieus. Zie zo ie zo TS zijn berichtengeschiedenisquote:Op donderdag 21 september 2006 14:45 schreef rtim1980 het volgende:
[..]
Ik zal ff over je kop heenrijden. Mafkees!!!!
Ja wat moet ik daar aan zien dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je neemt het allemaal net iets te serieus. Zie zo ie zo TS zijn berichtengeschiedenis![]()
Die kat stak toch zeker over zonder te kijkenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:45 schreef rtim1980 het volgende:
[..]
Ik zal ff over je kop heenrijden. Mafkees!!!!
tuurlijk. Het gaat om de manier waarop ts praat.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die kat stak toch zeker over zonder te kijken
En? Ik zou ook boos zijn als een stinkende zwerfkat mijn auto weet te vernielen.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:59 schreef rtim1980 het volgende:
[..]
tuurlijk. Het gaat om de manier waarop ts praat.
Moet je niet te hard rijden, als ts 50 km/uur had gereden was er niks gebeurtquote:Op donderdag 21 september 2006 15:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En? Ik zou ook boos zijn als een stinkende zwerfkat mijn auto weet te vernielen.
Zwerfkat ? Was je erbij????????????????quote:Op donderdag 21 september 2006 15:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En? Ik zou ook boos zijn als een stinkende zwerfkat mijn auto weet te vernielen.
Maakt dat wat uit?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:07 schreef rtim1980 het volgende:
[..]
Zwerfkat ? Was je erbij????????????????
Nazi......... kijk dat je per ongeluk een dier dood rijd...shit happens, maar neem dan wel de verantwoordlijkheid van je daden en stop bel de dieren ambulance en die komen em dan ophalen, kijk als je dan nog had kunnen achter halen van wie die kat was (omdat ie bv gechipt was) dan had jij ook nog je bumper vergoed gekregen....ookquote:Op woensdag 20 september 2006 18:58 schreef Deimos000 het volgende:
waarom moet er nou weer zo'n klote beest over de straat lopen als je er met 80 aan komt rijden?
Nou is mijn bumper kapot..![]()
![]()
net als je avatar negers ookquote:Op donderdag 21 september 2006 15:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit?
Katten = stinken = vies
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:17 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Nazi......... kijk dat je per ongeluk een dier dood rijd...shit happens, maar neem dan wel de verantwoordlijkheid van je daden en stop bel de dieren ambulance en die komen em dan ophalen, kijk als je dan nog had kunnen achter halen van wie die kat was (omdat ie bv gechipt was) dan had jij ook nog je bumper vergoed gekregen....ook
Dus in dit geval......eigen schuld dat je kosten hebt hoop voor je dat er meer schade is.
LOOSER!
Daar hebben we toch de gemeente-reiniging voor?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:17 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Nazi......... kijk dat je per ongeluk een dier dood rijd...shit happens, maar neem dan wel de verantwoordlijkheid van je daden en stop bel de dieren ambulance en die komen em dan ophalen, kijk als je dan nog had kunnen achter halen van wie die kat was (omdat ie bv gechipt was) dan had jij ook nog je bumper vergoed gekregen....ook
Dus in dit geval......eigen schuld dat je kosten hebt hoop voor je dat er meer schade is.
LOOSER!
okay rijden we jou aan, douwen we jou ook in de stoepgoot .. veel plezier voor de gemeentereiniging .. kneus!quote:Op donderdag 21 september 2006 16:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar hebben we toch de gemeente-reiniging voor?
Klok klepel.... ik rij ook altijd 80 in een woonwijk.... omdat het mag.... en dan kan ik echt niet meer remmen voor welk dier dan ook.... met een beetje geluk raak ik ze met de zijkant, waardoor ze de naastgelegen bosjes in vliegenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:29 schreef sjerren het volgende:
[..]
Vind ik ook!!
En daarbij, katten mag je buiten laten, dit is de wet, maar je mag ze niet overrijden ..
En dan ook nog zeiken over je bumbertje ? Je bent een kneus ! En je bent zowieso al een kneus dat je niet weet hoe je fatsoenlijk moet remmen zonder ongelukken te maken, zeker je rijbewijs van 1 of ander vrouwke gejat en vervalst.
Ik reed voor anderhalf jaar terug een eendje dood, wij wonen aan een beek en daar zitten ze heel veel .. Ging per ongeluk, was ook alles behalve mijn schuld, ze liepen met een hele groep op straat, heb 5 min. staan wachten tot ze allemaal over waren, en ben toen doorgereden, niet doorhebbend dat er nog 1tje onder de auto door liep naar de kant toe ..Kunnen die eenden et helpen ?? NEE !! kon ik het helpen? NEE !! maar heb wel t fatsoen gehad de dierenambulance te bellen met eventuele gevolgen voordien aangezien die beesten beschermd zijn.
Je hoort gewoon te remmen oetlul ! stumpert wat doe je dan ook 80 in een straat *neem aan woonwijk zo te lezen* te rijden .. !
Iets met een korreltje zout nemen is jou niet bekend?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:45 schreef sjerren het volgende:
[..]
okay rijden we jou aan, douwen we jou ook in de stoepgoot .. veel plezier voor de gemeentereiniging .. kneus!
klok klepel? behoefte om dat uit te leggen ?quote:Op donderdag 21 september 2006 16:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klok klepel.... ik rij ook altijd 80 in een woonwijk.... omdat het mag.... en dan kan ik echt niet meer remmen voor welk dier dan ook.... met een beetje geluk raak ik ze met de zijkant, waardoor ze de naastgelegen bosjes in vliegen
Vertel dat eens tegen al die kattenliefhebbers die ze buiten laten lopen.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:00 schreef vronie het volgende:
He Deimos000.
Als je eens uit je doppen kijkt,ik heb ooit meegemaakt dat een gek met 80km een kat voor mijn ogen dood reed,en dan lekker doorrijden die @#$!ik kon hem wel wat aandoen.
Bleek acheraf dat de poes nog jonge had.
Ik laat mijn katten binnen en in de tuin die afgezet is voor het gevaar dat ze op kunnen lopen buiten.
Ik wou dat meerder mensen hier zo over zullen denken.
ooww wil ik best, wat betreft humor .. niet qua domme opmerkingenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Iets met een korreltje zout nemen is jou niet bekend?
Hence the P.I.
whahahhaah oetlulquote:
Stiekem wel !quote:Op donderdag 21 september 2006 16:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hé hoe weet jij mijn 2e naam
Ben je stiekem een bekende?![]()
* sjerren is naar huis, werkdag is voorbij ghehe
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:02 schreef Flyga het volgende:
kut mensen
ja want katten vallen onder de verzekering van de baasquote:Op donderdag 21 september 2006 16:17 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
LOOSER!
Eerst iemand nazi noemen, en dan dit.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:18 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
net als je avatar negers ook
Nou laten we het erop houden dat jij katten geweldige beesten vindt.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:24 schreef TonyMalony het volgende:
Jammer dat sommige mensen zich toch zo moeten bewijzen op internetKatten zijn geweldige beesten
en nu nog afwachten wanneer TS een keer aangereden wordt!
quote:Op donderdag 21 september 2006 23:24 schreef TonyMalony het volgende:
Jammer dat sommige mensen zich toch zo moeten bewijzen op internetKatten zijn geweldige beesten
en nu nog afwachten wanneer TS een keer aangereden wordt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |