Of mijn vader woonde in Slotervaart en jij heb weinig idee wat het inhoud om tussen alleen maar allochtonen te wonen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jouw vader moet zo te horen nodig een keertje langs bij de jellinek.![]()
Nee, maar ik ken inmiddels genoeg Marokkaanse (en andere moslimmeisjes) die nog levende niet-Marokkaanse (en niet-moslim) vriendjes hebbenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:00 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, je hebt al meerdere relaties met Marokkaanse vrouwen achter de rug?![]()
Dat komt omdat zij zich wél verrijkt hebbenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken inmiddels genoeg Marokkaanse (en andere moslimmeisjes) die nog levende niet-Marokkaanse (en niet-moslim) vriendjes hebben![]()
Daar ontbreken nog zowel anti-semitisme als nazistische symbolen voor.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:04 schreef Mokz het volgende:
Jezus christus, wat een Stormfront topic zeg.
De bedoeling is misschien goed, maar ik denk dat we allemaal wel weten dat een pubermeisje, als ze zoiets hoort, juist geneigd zal zijn om extra naar haar vriendje toe te trekken, wat de kans op een zwangerschap alleen maar groter maakt.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:04 schreef rebel6 het volgende:
Respect dus voor die vader, die alleen maar wil voorkomen dat z'n dochter straks in haar eentje een kind moet opvoeden.
Net alsof Marokkaanse meisjes de straten terroriserenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:04 schreef ukga het volgende:
[..]
Of mijn vader woonde in Slotervaart en jij heb weinig idee wat het inhoud om tussen alleen maar allochtonen te wonen.
Ja laten we andere groepen bashen.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken inmiddels genoeg Marokkaanse (en andere moslimmeisjes) die nog levende niet-Marokkaanse (en niet-moslim) vriendjes hebben![]()
Ik ken welgeteld 1 jongen die klappen heeft gekregen nadat ie een relatie begon met een Marokkaans meisje. Maar goed, misschien had dat meer te maken met het feit dat ie een bekend coke-dealertje was/is.
Eerwraak en aanverwante verschijnselen zijn trouwens compleet geen Marokkaans fenomeen. Dan moet je een meisje uit de Balkon, Turkije, India, Pakistan of Irak nemen. Dan heb je een stuk meer kans op een kromzwaard in je nek![]()
Ach, zolang het maar Moslims zijn of zolang ze op z'n minst een kleurtje hebben is het toch allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 20 september 2006 20:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja laten we andere groepen bashen.
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, ik weet dat het een felle discussie kan opleveren, maar laten we wel fatsoenlijk blijven.
Het is erg jammer dat bij het horen van het woord Marokkaan alleen al mensen op hun achterpoten gaan staan. Tuurlijk, er is een groep die het flink verpest heeft, maar er is een nog veel grotere groep die wél z'n best doet om iets van hun levens te maken.
ze hebben inderdaad niet allemaal grote snijtanden en lange nagelsquote:Op woensdag 20 september 2006 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, ik weet dat het een felle discussie kan opleveren, maar laten we wel fatsoenlijk blijven.
Het is erg jammer dat bij het horen van het woord Marokkaan alleen al mensen op hun achterpoten gaan staan. Tuurlijk, er is een groep die het flink verpest heeft, maar er is een nog veel grotere groep die wél z'n best doet om iets van hun levens te maken.
"Het is allemaal één pot nat"quote:Op woensdag 20 september 2006 20:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, zolang het maar Moslims zijn of zolang ze op z'n minst een kleurtje hebben is het toch allemaal hetzelfde![]()
Haha, moet je mijn schoonfamilie eens horen: elke verjaardag komen alle 'van horen zeggen' verhalen over die Stoute Gemene Gevaarlijke Marokkanen weer op tafelquote:Op woensdag 20 september 2006 20:07 schreef Everett het volgende:
De mensen die het hard schreeuwen over Marokkanen hebben er in het dagelijks leven het minst mee te maken. Hun mening is gebaseerd op verhalen uit de krant en van tv. Logisch dat je dan een negatief beeld hebt, maar jammer dat die mensen zich niet realiseren dat ze een heel beperkte visie hebben.
Lol, onze schoonmaakster is inderdaad marokkaanse.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:12 schreef mcDavid het volgende:
Och, wat is er mis met een schoonmaker over de vloer?
[]
't Blijven negers die Marokkanenquote:
Maar ik discrimineer echt niet, voor mij zijn alle buitenlanders hetzelfdequote:Op woensdag 20 september 2006 20:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Blijven negers die Marokkanen![]()
Die pakken zijn altijd te klein.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:01 schreef ukga het volgende:
mijn vader zei ooit, ik citeer; "Als je met een marokaanse thuis komt, maak ik er een motorpak van..."
Toen was het me best wel duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |