abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 september 2006 @ 20:25:05 #151
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41993560
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:17 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Maar ja dan hebben we 't ook over de jaren 50 he.
Zo oud was dat bankstel nu ook weer niet.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 20 september 2006 @ 20:25:42 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41993579
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:20 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Vooralsnog géén problemen, nee, eensch. Maar de dronkemansactie waarin hij wél de borsten en billen aanraakt, voorspelt niet veel goeds...

In vino veritas
Hij had ook een keer zijn hand bij haar slipje in, bij haar billen. Sabrina was nuchter en wakker en vond het wel prima. Misschien omdat ze toen onderin het stapelbed lagen en ze dacht dat geen camera het kon zien.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41993723
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:25 schreef scanman01 het volgende:

[..]

en ze dacht dat geen camera het kon zien.
Of monique
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_41993751
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De onder de gordel opmerkingen komen totaal van één kant hoor.
Gelukkig is er inderdaad één de wijschte
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41993867
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:25 schreef Sanne het volgende:

[..]

Zo oud was dat bankstel nu ook weer niet.
Aaaaah Staat die discussie al in het museum van Fok ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_41993915
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volgens mij is ze er heel erg wél van gediend. Alleen moet hij geen borsten enzo aanraken... en daar durft ze dus wel degelijk wat van te zeggen. De rest van de knuffels enz enz enz vind ze alleen maar helemaal geweldig, vooral omdat ze hem ook zo geweldig vindt.
Laat 'm er lekker mee doorgaan, maar hij moet van bepaalde lichaamsdelen afblijven. Dat ze het heeft gezegd betekent niet: 'ach, ik waag vanavond wel weer een poging...'
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Trouwste user 2022 woensdag 20 september 2006 @ 21:21:18 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_41995787
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:33 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Laat 'm er lekker mee doorgaan, maar hij moet van bepaalde lichaamsdelen afblijven. Dat ze het heeft gezegd betekent niet: 'ach, ik waag vanavond wel weer een poging...'
Ze zal beledigd zijn als ie niet probeert aan haar tieten te zitten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42009105
Ik ben het in deze helemaal met Scanman en tong eens.
Het komt echt niet van 1 kant, het is zelfs zo erg dat Sabrine tegen zichzelf beschermd moet worden door BB.
How oud is ze in Godsnaam
pi_42009520
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:46 schreef itsme het volgende:
Ik ben het in deze helemaal met Scanman en tong eens.
Het komt echt niet van 1 kant, het is zelfs zo erg dat Sabrine tegen zichzelf beschermd moet worden door BB.
How oud is ze in Godsnaam
En BB doet het ook nog. Na die uitspraken over corupt zooitje heeft E10 het duidelijk verbruid bij Hummie en is de laster campagne op volle toeren.
Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_42009642
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:46 schreef itsme het volgende:
Ik ben het in deze helemaal met Scanman en tong eens.
Het komt echt niet van 1 kant, het is zelfs zo erg dat Sabrine tegen zichzelf beschermd moet worden door BB.
How oud is ze in Godsnaam
OK.....
Sommigen krijgen het niet mee, pakken het later ook niet op..... en als je het maar niet blijft zien, kun je het ook niet oppakken en er wat aan doen. Dus als ze zichzelf niet de moeite van het beschermen waard vindt, ben ik blij dat BB ingrijpt. Ik krijg alleen van het kijken naar E10 het al spaansbenauwd.
En ik begrijp ook wel de irritatie die Sabrine opwekt maar irritatie naar een ander toe heeft altijd te maken met dat je naar een stuk van jezelf kijkt dat je niet aanstaat (gespiegeld in de ander).

[ Bericht 0% gewijzigd door Ecila111 op 21-09-2006 11:14:52 ]
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')