quote:Op maandag 25 september 2006 10:37 schreef Laura 2000 het volgende:
Groet aan diegene zonet in de K die wél de juiste kleur oranje gebruikte...![]()
Get a life.quote:Op maandag 25 september 2006 11:13 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Volgens mij hebben jullie problemen gehad met de punt, de streepdeel van de Uitroepteken, en met de K, Toch?
It was I
Ik was het, met een bijna onbeperkte inktbron. MWUAHAHA
Volgens mij heb jij wat problemen gehad met de Nederlandse taal.quote:Op maandag 25 september 2006 11:13 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Volgens mij hebben jullie problemen gehad met de punt, de streepdeel van de Uitroepteken, en met de K, Toch?
Ik gebruik de tool áltijd, maar óf hij pakt de kleur die ik aanklik helemaal niet, óf het is de juiste kleur nét niet. Waar het aan ligt weet ik niet.quote:Op maandag 25 september 2006 10:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik wordt er een beetje simpel van hoor, die mensen die niet de kleurentool gebruiken. Als je dat niet doet, of 'em niet aan de gang krijgt, ga dan ajb niet oranje tekenen, die kleur is gewoon lastig goed te krijgen als je de tool niet gebruikt.
Anyway, 70% in de K gestoken. Rest bewaar ik nog ff.
Done. Moet nog wat roze weggewerkt worden, maar de lijnen staan er weer.quote:Op maandag 25 september 2006 13:20 schreef Spec87 het volgende:
De K kan nog wel wat werk gebruiken, mijn 20% is al weer op.
Nou, wat er sowieso gebeurt is dat na een tijdje wat er op de ball staat door de server aan de andere kant van het lijntje omgezet wordt naar 1 groot plaatje i.p.v. afzonderlijke lijnen. Kennelijk is dat JPG (je ziet af en toe 'artifacts' bij overgangen naar andere kleuren) dus het kopt dat de kleur een klein beetje verschilt als je over een ouder deel heen schildert. Waar het me vooral om gaat zijn mensen die de meest vage kleuren zelf kiesen, je ziet vanalles langs komen, soms lijkt 't meer op roze of bruin. Kleine verschillen zie je niet, dat maakt niet uit, zolang de kleurtool maar zelf kan kiezen en inderdaad de cirkel wel gevonden heeft.quote:Op maandag 25 september 2006 13:36 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik gebruik de tool áltijd, maar óf hij pakt de kleur die ik aanklik helemaal niet, óf het is de juiste kleur nét niet. Waar het aan ligt weet ik niet.![]()
* Thieske raakt in paniek, daar gaat ons Fok! logoquote:Op maandag 25 september 2006 14:24 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Even om te verduidelijken, ik heb meer dan duizend pc's met verschillende IP's tot mijn beschikking om dingen te doen, en de ip blijft permanent hetzelfde. Gevolg is dat ik over een dag of 4/5 ruim 100000 procent ter beschikking heb. Ik denk dat dat wel behoorlijk aantikt.
Nee, het is niet gelogen. De school heeft meer dan 1000 pc's voor leerlingen ter beschikking.
Stel, jij doet ICT en hebt de hele dag onbeperkt toegang tot alle computers. Ik ga ervan uit dat je gemiddeld 5 minuten doet over het lopen naar de volgende pc, inloggen en op drawball tekenen. Dat betekent dat je meer dan twee weken nonstop bezig moet zijn om al die inkt te gaan gebruiken, zoals je hier beweert.quote:Op maandag 25 september 2006 14:24 schreef Forum-Reloaded het volgende:Even om te verduidelijken, ik heb meer dan duizend pc's met verschillende IP's tot mijn beschikking om dingen te doen, en de ip blijft permanent hetzelfde. Gevolg is dat ik over een dag of 4/5 ruim 100000 procent ter beschikking heb. Ik denk dat dat wel behoorlijk aantikt.
Nee, het is niet gelogen. De school heeft meer dan 1000 pc's voor leerlingen ter beschikking.
het is maar waar je je tijd aan wil besteden.quote:Op maandag 25 september 2006 15:10 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Ik doe ook ICT, ik heb de hele dag onbepert toegang tot de pc's, en ik zal dan ongeveer 4,5 minuten er over doen. In totaal dus 3.5 dag, fulltime. 24 uur achter elkaar, en dan kan ik weer verder gaan. vanaf het begin. HEERLIJK!!
Even aanpassen, als ik op meerderen pc's tegelijkertijd inlog, gaat het sneller. En ik an klasgenoten om hulp vragen.
Doe toch niet zo triestquote:Op maandag 25 september 2006 15:10 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Ik doe ook ICT, ik heb de hele dag onbepert toegang tot de pc's, en ik zal dan ongeveer 4,5 minuten er over doen. In totaal dus 3.5 dag, fulltime. 24 uur achter elkaar, en dan kan ik weer verder gaan. vanaf het begin. HEERLIJK!!
Even aanpassen, als ik op meerderen pc's tegelijkertijd inlog, gaat het sneller. En ik an klasgenoten om hulp vragen.
Zou dat helpen..?quote:Op maandag 25 september 2006 14:40 schreef Symer het volgende:
[..]
<snip>
Weet je zeker dat je al die tijd niet aan iets nuttigers wilt besteden (leren bijvoorbeeld)?
En dan? Een dag later staat het logo er gewoon weer. Ik bedoel, ga je gang hoor, als jij daar je kicks uit haalt, best. Het logo staat er toch zo weer (we hebben die geenstijl aanval ook zonder problemen overleefd), en jij bent hier de kneus van de week.quote:Op maandag 25 september 2006 15:10 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Dat is nou het leuke van de netwerk op mijn school, Die heeft dat "probleem" niet.quote:Op maandag 25 september 2006 15:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Doe toch niet zo triest![]()
En waarschijnlijk lopen de meeste van die pc's via hetzelfde IP omdat er één verbinding wordt gesplitst in meerdere dmv een router of switch. Het is onmogelijk dat al die pc's een eigen publiekelijk IP hebben op het internet, ze hebben alleen een ander IP binnen het netwerk, en daar schiet je geen drol mee op
Het enige wat 'lastig' is, is een groep van 30 man die gecoordineerd een aanval inzetten. Maar dan nog, het gaat hun eerder vervelen dan ons neem ik aan. Ik vond die aanval van GS wel cool, spannender dan af en toe een beetje stukken oranje opkalefateren.quote:Op maandag 25 september 2006 15:24 schreef neo2000 het volgende:
Zou dat helpen..?![]()
Ach ja, wij hebben 2 gebruikers in de drawball "club" zitten die op school zitten.. Volgens mij hebben de meeste mensen met een leven echter iets beters te doen dan 100000% inkt op drawball.com weg te plempen.. Maar als het nodig is, is het logo zo weer gerepareerd. Sneller dat dat een kansloze met 100000% inkt kan tekenen me dunkt.
Mijn god. Je bent eerstejaars ofniet? Geef eens een voorbeeld van zo'n IP adres dan? Want er is geen enkele instantie die hele ranges koopt, da's reteduur.quote:Op maandag 25 september 2006 16:26 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Dat is nou het leuke van de netwerk op mijn school, Die heeft dat "probleem" niet.
Iedere PC heeft op deze school een eigen IP en subnetmasker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |