abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42107856
Groet aan diegene zonet in de K die wél de juiste kleur oranje gebruikte...
pi_42107879
Trouwens, volgens mij krijg ik iedere dag wel 60% nu.
  maandag 25 september 2006 @ 10:46:26 #228
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42108016
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:37 schreef Laura 2000 het volgende:
Groet aan diegene zonet in de K die wél de juiste kleur oranje gebruikte...

Ik wordt er een beetje simpel van hoor, die mensen die niet de kleurentool gebruiken. Als je dat niet doet, of 'em niet aan de gang krijgt, ga dan ajb niet oranje tekenen, die kleur is gewoon lastig goed te krijgen als je de tool niet gebruikt.

Anyway, 70% in de K gestoken. Rest bewaar ik nog ff.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42108367
Volgens mij hebben jullie problemen gehad met de punt, de streepdeel van de Uitroepteken, en met de K, Toch?

It was I

Ik was het, met een bijna onbeperkte inktbron. MWUAHAHA
pi_42108613
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:13 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Volgens mij hebben jullie problemen gehad met de punt, de streepdeel van de Uitroepteken, en met de K, Toch?

It was I

Ik was het, met een bijna onbeperkte inktbron. MWUAHAHA
Get a life.
pi_42108632
"de streepdeel" "de uitroepteken" It was I

ga lekker spelen op www.drawball.mocro
pi_42108638
Heb ik niet nodig.
en die site werkt niet.
  maandag 25 september 2006 @ 13:20:45 #233
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_42110746
De K kan nog wel wat werk gebruiken, mijn 20% is al weer op.
  maandag 25 september 2006 @ 13:34:26 #234
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42111122
quote:
Op maandag 25 september 2006 11:13 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Volgens mij heb jij wat problemen gehad met de Nederlandse taal.

Toch?

Het enige probleem wat we gehad hebben was een aanval van Geenstijl, met een man of 50 zijn we niet bepaald onder de indruk van dergelijke 1-mans acties nee. Het logo wordt constant gerepareerd. Je bent niet bepaald de enige die dingen vernield. En tot dusver kunnen we dat prima aan.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_42111179
quote:
Op maandag 25 september 2006 10:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik wordt er een beetje simpel van hoor, die mensen die niet de kleurentool gebruiken. Als je dat niet doet, of 'em niet aan de gang krijgt, ga dan ajb niet oranje tekenen, die kleur is gewoon lastig goed te krijgen als je de tool niet gebruikt.

Anyway, 70% in de K gestoken. Rest bewaar ik nog ff.
Ik gebruik de tool áltijd, maar óf hij pakt de kleur die ik aanklik helemaal niet, óf het is de juiste kleur nét niet. Waar het aan ligt weet ik niet.
  maandag 25 september 2006 @ 13:42:42 #236
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42111339
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:20 schreef Spec87 het volgende:
De K kan nog wel wat werk gebruiken, mijn 20% is al weer op.
Done. Moet nog wat roze weggewerkt worden, maar de lijnen staan er weer.
quote:
Op maandag 25 september 2006 13:36 schreef Laura 2000 het volgende:
Ik gebruik de tool áltijd, maar óf hij pakt de kleur die ik aanklik helemaal niet, óf het is de juiste kleur nét niet. Waar het aan ligt weet ik niet.
Nou, wat er sowieso gebeurt is dat na een tijdje wat er op de ball staat door de server aan de andere kant van het lijntje omgezet wordt naar 1 groot plaatje i.p.v. afzonderlijke lijnen. Kennelijk is dat JPG (je ziet af en toe 'artifacts' bij overgangen naar andere kleuren) dus het kopt dat de kleur een klein beetje verschilt als je over een ouder deel heen schildert. Waar het me vooral om gaat zijn mensen die de meest vage kleuren zelf kiesen, je ziet vanalles langs komen, soms lijkt 't meer op roze of bruin. Kleine verschillen zie je niet, dat maakt niet uit, zolang de kleurtool maar zelf kan kiezen en inderdaad de cirkel wel gevonden heeft.
  maandag 25 september 2006 @ 13:54:09 #237
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_42111646
100 % te besteden weer.... eens even kijken waar.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_42112439
Het witte deel van de "K" is weer brandschoon
pi_42112470
Even om te verduidelijken, ik heb meer dan duizend pc's met verschillende IP's tot mijn beschikking om dingen te doen, en de ip blijft permanent hetzelfde. Gevolg is dat ik over een dag of 4/5 ruim 100000 procent ter beschikking heb. Ik denk dat dat wel behoorlijk aantikt.

Nee, het is niet gelogen. De school heeft meer dan 1000 pc's voor leerlingen ter beschikking.
pi_42112714
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:24 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Even om te verduidelijken, ik heb meer dan duizend pc's met verschillende IP's tot mijn beschikking om dingen te doen, en de ip blijft permanent hetzelfde. Gevolg is dat ik over een dag of 4/5 ruim 100000 procent ter beschikking heb. Ik denk dat dat wel behoorlijk aantikt.

Nee, het is niet gelogen. De school heeft meer dan 1000 pc's voor leerlingen ter beschikking.
* Thieske raakt in paniek, daar gaat ons Fok! logo
pi_42112980
Ik vraag mij nou toch echt af wat nou de lol is van het wegvagen van een logo? Alsof dat iets toevoegt aan je cv, of dat je daardoor kewl bent in de ogen van je klasgenootjes. Benje nietin staat om zelf iets te maken. Toegegeven het foklogo is nou niet een hoogstaand artestiek plaatje. als je het wegvaagt en er een mooi plaatje neerzet dat in de hall of fame terechtkomt, dan heb ik respect voor je, en anders ben je gewoon eenlozer die niks beters te doen heeft dan anderen pesten...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_42113016
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:24 schreef Forum-Reloaded het volgende:Even om te verduidelijken, ik heb meer dan duizend pc's met verschillende IP's tot mijn beschikking om dingen te doen, en de ip blijft permanent hetzelfde. Gevolg is dat ik over een dag of 4/5 ruim 100000 procent ter beschikking heb. Ik denk dat dat wel behoorlijk aantikt.

Stel, jij doet ICT en hebt de hele dag onbeperkt toegang tot alle computers. Ik ga ervan uit dat je gemiddeld 5 minuten doet over het lopen naar de volgende pc, inloggen en op drawball tekenen. Dat betekent dat je meer dan twee weken nonstop bezig moet zijn om al die inkt te gaan gebruiken, zoals je hier beweert.

Weet je zeker dat je al die tijd niet aan iets nuttigers wilt besteden (leren bijvoorbeeld)?
pi_42113207
Ik doe ook ICT, ik heb de hele dag onbepert toegang tot de pc's, en ik zal dan ongeveer 4,5 minuten er over doen. In totaal dus 3.5 dag, fulltime. 24 uur achter elkaar, en dan kan ik weer verder gaan. vanaf het begin. HEERLIJK!!

Even aanpassen, als ik op meerderen pc's tegelijkertijd inlog, gaat het sneller. En ik an klasgenoten om hulp vragen.
pi_42113495
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:10 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Ik doe ook ICT, ik heb de hele dag onbepert toegang tot de pc's, en ik zal dan ongeveer 4,5 minuten er over doen. In totaal dus 3.5 dag, fulltime. 24 uur achter elkaar, en dan kan ik weer verder gaan. vanaf het begin. HEERLIJK!!

Even aanpassen, als ik op meerderen pc's tegelijkertijd inlog, gaat het sneller. En ik an klasgenoten om hulp vragen.
het is maar waar je je tijd aan wil besteden.
anyway, waar jij 3,5 dag fulltime mee bezig bent wordt door 100 fokkers in een halfuurtje gedaan.
pi_42113563
quote:

Doe toch niet zo triest

En waarschijnlijk lopen de meeste van die pc's via hetzelfde IP omdat er één verbinding wordt gesplitst in meerdere dmv een router of switch. Het is onmogelijk dat al die pc's een eigen publiekelijk IP hebben op het internet, ze hebben alleen een ander IP binnen het netwerk, en daar schiet je geen drol mee op
  maandag 25 september 2006 @ 15:24:23 #246
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_42113574
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:40 schreef Symer het volgende:

[..]
<snip>
Weet je zeker dat je al die tijd niet aan iets nuttigers wilt besteden (leren bijvoorbeeld)?
Zou dat helpen..?

Ach ja, wij hebben 2 gebruikers in de drawball "club" zitten die op school zitten.. Volgens mij hebben de meeste mensen met een leven echter iets beters te doen dan 100000% inkt op drawball.com weg te plempen.. Maar als het nodig is, is het logo zo weer gerepareerd. Sneller dat dat een kansloze met 100000% inkt kan tekenen me dunkt.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  maandag 25 september 2006 @ 16:26:00 #247
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42115165
quote:

En dan? Een dag later staat het logo er gewoon weer. Ik bedoel, ga je gang hoor, als jij daar je kicks uit haalt, best. Het logo staat er toch zo weer (we hebben die geenstijl aanval ook zonder problemen overleefd), en jij bent hier de kneus van de week.

Ennuh, zoals ook al gezegd: voor een 'ICT' 'leerling' zou je toch moeten snappen dat die PCs naar buiten toe absoluut geen uniek IP adres hebben. Dus helaas pindakaas.
pi_42115168
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:24 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Doe toch niet zo triest

En waarschijnlijk lopen de meeste van die pc's via hetzelfde IP omdat er één verbinding wordt gesplitst in meerdere dmv een router of switch. Het is onmogelijk dat al die pc's een eigen publiekelijk IP hebben op het internet, ze hebben alleen een ander IP binnen het netwerk, en daar schiet je geen drol mee op
Dat is nou het leuke van de netwerk op mijn school, Die heeft dat "probleem" niet.
Iedere PC heeft op deze school een eigen IP en subnetmasker.
Het IP is dus voor iedere pc anders en dus verschillend. Dat "voordeel" kan ik gebruiken om Drawball te terroriseren.

Erg leuk.

Al geprobeerd en het werkt goed.
  maandag 25 september 2006 @ 16:27:26 #249
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42115201
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:24 schreef neo2000 het volgende:
Zou dat helpen..?

Ach ja, wij hebben 2 gebruikers in de drawball "club" zitten die op school zitten.. Volgens mij hebben de meeste mensen met een leven echter iets beters te doen dan 100000% inkt op drawball.com weg te plempen.. Maar als het nodig is, is het logo zo weer gerepareerd. Sneller dat dat een kansloze met 100000% inkt kan tekenen me dunkt.
Het enige wat 'lastig' is, is een groep van 30 man die gecoordineerd een aanval inzetten. Maar dan nog, het gaat hun eerder vervelen dan ons neem ik aan. Ik vond die aanval van GS wel cool, spannender dan af en toe een beetje stukken oranje opkalefateren.
  maandag 25 september 2006 @ 16:29:09 #250
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_42115252
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:26 schreef Forum-Reloaded het volgende:
Dat is nou het leuke van de netwerk op mijn school, Die heeft dat "probleem" niet.
Iedere PC heeft op deze school een eigen IP en subnetmasker.
Mijn god. Je bent eerstejaars ofniet? Geef eens een voorbeeld van zo'n IP adres dan? Want er is geen enkele instantie die hele ranges koopt, da's reteduur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')