Laat ze maar doorgaan, fnoord moet in de finale tegen ons al zullen ze de finale nooit halenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:16 schreef devv05 het volgende:
Vitesse - psv en RKC - fnoord zijn ook leuke affiches trouwens
RKC lijkt me een zekerheidjequote:Op vrijdag 22 september 2006 00:16 schreef devv05 het volgende:
Vitesse - psv en RKC - fnoord zijn ook leuke affiches trouwens
Juistttquote:Nog even een stukje uit het Parool:
Webmaster Erkan Yaras, broer van penningmeester Servet, hoopt dat ADO niet op komt dagen woensdag. ''Dan winnen wij de wedstrijd, maar spelen wél weer in de Arena.'' Want: de winnaar van Türkiyem tegen ADO speelt tegen de winnaar van Jong RKC-Ajax. Erkan: ''Dus spelen we tegen Ajax.''
Conclusie: die loting klopt voor geen ene malle moer.
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:16 schreef Jasza het volgende:
Zonde dat ze niet mogen komen idd, maarja het moet maar. Trouwens wel leuk, die ado fans zeggen dat Elia onze Jaap ff gaat dollen
Ja hoor, Elia die Turkiyem dolt gaat ons ook dollen
Heb je hem niet gezien dan ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:41 schreef TerroRobbie het volgende:
waar was die geheime nooit in Nederlande vertoonde actie van 410?
zijn er al een paar geweest..PSV thuis choreo door heel stadion met tekst....naar beneden laten komen van een megadoek via touwen Willem II vorig jaar....Colour kaos? Welke bedoel je dan?quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:41 schreef TerroRobbie het volgende:
waar was die geheime nooit in Nederlande vertoonde actie van 410?
Weet jij beter dan ik, pufferd. Iets van een afca ultra die iets had verteld tegen een b-side maniac.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:56 schreef super-mario het volgende:
Welke bedoel je dan?
Straks. Ik hoef zelf niets te hebben hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet te veel boefjeskleding kopen he JaWi. Hoe laat ga je?
quote:Urby Emanuelson vindt het jammer dat Ajax vorig seizoen niet overging tot het contracteren van Frank de Boer. Volgens de jeugdige linkerback had het onervaren Ajax veel aan de ervaren verdediger kunnen hebben, zo zegt hij op Ajax Online.
Emanuelson benadrukt verder dat Frank de Boer het ondermaats presterende Ajax van vorig seizoen op sleeptouw had kunnen nemen. "Nu hebben we Jaap Stam, vorig seizoen hadden we eigenlijk niemand die ons kon helpen in bepaalde situaties." Aan de kwaliteiten van de 36-jarige de Boer heeft Emanuelson in ieder geval geen moment getwijfeld. "Hij had vorig seizoen nog makkelijk mee kunnen doen."
Ik heb die dvd wel (of ergens uitgeleend). Mail me ff op mr.scarface [at] gmail . comquote:Op donderdag 21 september 2006 13:25 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Ik krijg file not found...
Ik wil de wedstrijd Real - Ajax nog wel op dvd hebben, uit 95 volgens mij? of 96? Waar Ajax de eerste helft domineert en 2 afgekeurde doelpunten maakt.
Wie kan me helpen?
Huiliequote:Op vrijdag 22 september 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Az laat zien hoe je wel met amateurs afrekent.
Wordt er fan van zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Koop een lollie en ga het vieren.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Zeges tellen, niet met hoeveel doelpunten verschil.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Ga je toch lekker hun volgenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:50 schreef HeatWave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |