Hij kwam net nog langs op m'n mp3 spelerquote:Op woensdag 20 september 2006 17:37 schreef Erwtensoep het volgende:
We kunnen winnen of verliezen. Maar een betere club dan deze is er niet!
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:48 schreef Burbo het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden?
jezus man, waar heb je die teksten vandaan?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die mag van mij wel een paar wedstrijden de kans krijgen.
Ligt eraan welke tekstenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:53 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
jezus man, waar heb je die teksten vandaan?.
Ik vind het gewoon grappig. Maar ik ben blij dat je er geen problemen mee hebtquote:Op woensdag 20 september 2006 18:04 schreef koningdavid het volgende:
Erwtensoep, doe je het om te shockeren of vind je het echt grappig?
Niet dat ik er problemen mee heb, ben gewoon benieuwd.
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon grappig. Maar ik ben blij dat je er geen problemen mee hebt![]()
Ben wel benieuwd wie.quote:Ten Cate en Spijkerman zullen meer spelers vervangen in Waalwijk. ,,Jongens die weinig hebben gespeeld, krijgen een kans. De gretigheid zal er zeker zijn, iedereen in dit team wil zich bewijzen.’’
Er zit een aardige kans in ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:49 schreef Radegast het volgende:
Zal Sarpong wat speeltijd krijgen?
Nouja, tegen Roda was ik ook niet nerveus.quote:
Als jij nou een een keer NIET gaat proberen te bepalen wat ik zeg ok? Want jouw mening boeit me gewoon geen FUCK!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:27 schreef Nashje het volgende:
Rot nou eens op met je commentaar man. We zijn nog geen 10 minuten bezig.
Een keer? Dit is de eerste keer dat ik zeg, adhd ventje.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als jij nou een een keer NIET gaat proberen te bepalen wat ik zeg ok? Want jouw mening boeit me gewoon geen FUCK!
Ja, gewoon effe geconcentreerd zijn en je staat met 3-0 voor. Surequote:Dit is NU al belachelijk, natuurlijk winnen ze het wel, maar de INZET is weer 0,0, dit "fixen" ze wel weer ff.......... Flikker toch op, gewoon vol erop, geconcentreerd en je staat gewoon zo met 3-0 voor, maar nee hoor, lekker nochalant erin.
Je bent WEER het lachertje, pik jij dat maar weer lekker hoor, makke kut schapen altijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |