hij kan naar haar gaan?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:33 schreef MyMilkshake het volgende:
ik geef haar geen ongelijk je woont 3,5 uur bij haar vandaan !!
komt wel goed... Maar zoals je terug las, ging het weer even normaal tussen ons. Misschien dat zij dat gevoel nu nog heeft, maar na dit afzeggen, is er weer wat geknapt in mij. Blijkbaar kan het niet normaal gaan...quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:50 schreef Miesjel het volgende:
sterkte ermee...
ik zeg niet dat ik geen contact met haar kan houden, maar op het moment heeft het geen zin. misschien in de toekomst, maar kan niet in de toekomst kijken, en wat het is met die andere topics. je moet het zelf ondervinden. niet lezen, ondervinden is toch anders dan het alleen maar lezen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 16:24 schreef Northside het volgende:
"Contact houden" en "vrienden blijven" zijn onmogelijk. Het is uit, over, en of ze nu wel of niet al een ander heeft, het is tijd om de muren om je heen weer op te bouwen en je nooit meer zo kwetsbaar op te stellen tegenover een vrouw. Of, de minder verbitterde optie, leven en kijken of je misschien wel een ander leuk exemplaar tegenkomt.
Hoe dan ook, het is over. De reden dat zij niet langs wil komen is waarschijnlijk omdat ze heel fout bezig is, dat zelf beseft en jou niet onder ogen durft te komen. Denk ik dan...
Wat is het trouwens altijd met dit soort topics? De hele buitenwacht ziet duidelijk welke kant het opgaat, de TS weet (als hij enkele topics heeft gelezen) hoe dit sorrt dingen gaan, en toch krijg je altijd nog van die uitspraken als "Contact zullen we altijd houden!". Wat denkt zo'n TS nou over zijn eerdere posts als hij het topic zo eens terugleest?
Asjeblieft, 2 - 0 voor haar...quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:11 schreef Mickje het volgende:
Nou ze komt maar niet meer langs morgen, ze denkt dat het geen nut heeft, te vroeg is en ze zegt dat ze het denkt niet voor derzelf te doen.
Typisch zo'n kutwijf antwoord, ander postcodegebied en hoppa! Het is ineens onmogelijk, ben jij zo'n type dat de kerktoren nog moet kunnen zien omdat je anders heimwee krijgt?quote:Op zondag 1 oktober 2006 15:33 schreef MyMilkshake het volgende:
ik geef haar geen ongelijk je woont 3,5 uur bij haar vandaan !!
nou via andere wegen dan normaal ben ik er achter gekomen dat ze alweer een nieuw vriendje heeft. Dacht dat ze eerlijk zou zijn tegen me, maar oke, weet genoeg en snap niet dat ik haar nog wilde vertrouwen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:16 schreef Marruk het volgende:
[..]
Typisch zo'n kutwijf antwoord, ander postcodegebied en hoppa! Het is ineens onmogelijk, ben jij zo'n type dat de kerktoren nog moet kunnen zien omdat je anders heimwee krijgt?
En dat die ex van je niet langs wilt komen vind ik toch wel erg belachelijk, heb het gelezen allemaal en ik vind toch echt wel dat zij gewoon jou ECHT verschuldigd is om toch te praten met je, al moet ze daarvoor één dagje reizen, komt over als een hartenloos kreng. Dat ze niet meer verliefd is wil toch niet zeggen dat je je als een sekreet moet gedragen?
tja, vind het gewoon jammer dat ze dingen voor me verzwijgt, dacht dat ik nog gewoon met der om kon gaan... blijkbaar niet...quote:Op maandag 2 oktober 2006 14:26 schreef Northside het volgende:
Duidelijk dus waarom ze niet wou afspreken...
Wow dat is naar.. als dat mij zou gebeuren zou ik never nooit meer iets van me laten horen. En vrienden blijven met je ex.... dat gaat niet hoor, niet als je er nog niet 100% overheen bent.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:34 schreef Mickje het volgende:
[..]
nou via andere wegen dan normaal ben ik er achter gekomen dat ze alweer een nieuw vriendje heeft. Dacht dat ze eerlijk zou zijn tegen me, maar oke, weet genoeg en snap niet dat ik haar nog wilde vertrouwen.
Als ik me 1 van mn vorige posts hiero goed herrinner, dacht ik dit dus ook.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:34 schreef Mickje het volgende:
[..]
nou via andere wegen dan normaal ben ik er achter gekomen dat ze alweer een nieuw vriendje heeft. Dacht dat ze eerlijk zou zijn tegen me, maar oke, weet genoeg en snap niet dat ik haar nog wilde vertrouwen.
Ik herhaal : Mensen waarvan je het juist niet verwachtte, die zo betrouwbaar leken en diegene die je juist zo vertrouwde, kunnen na een bepaalde tijd jou een gigantische trap na geven, en achterbakse leugenaars blijken te zijn.quote:tja, vind het gewoon jammer dat ze dingen voor me verzwijgt, dacht dat ik nog gewoon met der om kon gaan... blijkbaar niet...
tja misbruik maken van je vertrouwen noem ik het dan maar... En daarna ook nog gewoon zo aardig tegenover mij doen, zie het nu als één groot toneelspel. Vind het allemaal zo nep. Moet maar eens iets met me leven doen, en nooit meer zo kwetsbaar opstellen tegenover een meisje...quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:05 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Als ik me 1 van mn vorige posts hiero goed herrinner, dacht ik dit dus ook.
Vaak gaat het dan ook zo..
Mannen zijn over het algemeen wat minder laf.. ze dumpen een griet en 2 dagen later neuken ze een ander, maar vrouwen laten zich door hun emoties spelen.. eerst lekker zeker weten dat ze een nieuwe vriendje hebben en daar al mee naar bed gaan ondertussen, dan nog eens 2-3 keer nadenken terwijl ze hem af loopt te lebberen en dan toch maar eens besluiten der toekomstige ex vriendje op te bellen en zeggen dat er iets mis is met de relatie.
Dan komen uiteraard de standaard zinnen van ík weet het niet meer' of 'laten we even een pauze nemen' uit de kast, terwijl ze voortvluchtig een andere fuckbuddy zoekt, zodat je haar 2 uur nadat je gedumpt bent haar tegen komt met 1 of andere neger.![]()
Zoals ik al zei : zij heeft je al heel lang geleden verlaten.. waarschijnlijk al voor de vakantie, en komt er nu pas mee nu ze zeker weet dat ze der pussy weer iedere weekend op een ander kan gebruiken.
[..]
Ik herhaal : Mensen waarvan je het juist niet verwachtte, die zo betrouwbaar leken en diegene die je juist zo vertrouwde, kunnen na een bepaalde tijd jou een gigantische trap na geven, en achterbakse leugenaars blijken te zijn.
Walk on.. ze is duidelijk je tijd niet waard.
denk dat je daar een goed punt hebt... In de toekomst weet ik wel dat ik me niet meer zo kwetsbaar opstel, en dat ik vanavond heerlijk keihard ga zuipen op de leidse kermis!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:44 schreef AcidBurner het volgende:
THE ONE WHO LOVES THE LEAST....
CONTROLS THE RELATIONSHIP.
SO START LOVING A LIL LESS MATE ;-)
tuurlijk denk ik aan mezelf, moet niet zo dat zij straks te horen krijgt dat ik in het ziekenhuis omdat ik me te pletter heb gezopenquote:Op maandag 2 oktober 2006 15:51 schreef AcidBurner het volgende:
Amuseer je ... en drink nu ook weer niet teveel he... we willen niet dat je jezelf te pletter zuipt. Gewoon onthou het voor de volgende keer. Je moet nu ook geen harteloze vrek worden he. Maar kijk uit aan wie je je hart geeft. De meesten geven er geen fuck om. veel sterkte! and enjoyyyyyyy! life is much more then that bitch...![]()
Dat zie ik niet gebeuren, maar als het al zo zou zijn. opzouten, hoef je niet meer, op dit moment hoef ik ook niets meer van der te weten. Zit vol vragen, maar dan blijven ze maar onbeantwoord! Nee haar hoef ik niet meer terug. Heb veel te veel moeite gedaan om haar te vertrouwen blijkbaar! Dat vertrouwen is nu onherstelbaar beschadigdquote:Op maandag 2 oktober 2006 16:18 schreef XiChico het volgende:
Had een vriend van me ook, plotseling geen gevoel meer & ze zou wel een ander voor hem zoeken. Nu paar weekjes later, nadat hij haar dood genegeert heeft wil ze hem weer terug. Hij haar alleen niet meer
. Oftewel, lekker laten gaan .. ze komt vanzelf terug, bij jou heeft ze zekerheid, bij de rest niet.
En dan kun jij nog altijd besluiten haar naar huis te sturen. Pwnd zegmaar.![]()
Dan zou ik vanaf nu ook helemaal geen contact meer zoeken (dat zei je zelf ook al, maar ik benadruk het ff). Laat haar maar lekker, zeker nadat ik net lees dat ze af heeft gezegd op zondag om te praten. Als je nu nog contact zoekt krijg je wss alleen maar gezeik en beschuldigingen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:21 schreef Mickje het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren, maar als het al zo zou zijn. opzouten, hoef je niet meer, op dit moment hoef ik ook niets meer van der te weten. Zit vol vragen, maar dan blijven ze maar onbeantwoord! Nee haar hoef ik niet meer terug. Heb veel te veel moeite gedaan om haar te vertrouwen blijkbaar! Dat vertrouwen is nu onherstelbaar beschadigd
aan de ene kant, wil ik uiteindelijk een keer me vragen beantwoord hebben, maar aangezien ze toch niet eerlijk kan zijn wat betreft dat, is het misschien beter zo. Haar tegenkomen hoef ik inderdaad niet bang voor te zijn. En zij dus ook niet, zij kan lekker der gang gaan, wat ze misschien al veel langer deed. Want wat ze ook allemaal heeft gezegd over dat het niet zo is, ik geloof nergens meer wat van bij haar. Heerlijk me eigen leven even op orde brengen en genieten!quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:35 schreef XiChico het volgende:
[..]
Dan zou ik vanaf nu ook helemaal geen contact meer zoeken (dat zei je zelf ook al, maar ik benadruk het ff). Laat haar maar lekker, zeker nadat ik net lees dat ze af heeft gezegd op zondag om te praten. Als je nu nog contact zoekt krijg je wss alleen maar gezeik en beschuldigingen.
En ook niet verder onder als 'vrienden'. Daar komt alleen nog maar meer gezeik van (+ jullie woner ver uit elkaar, dus elkaar spontaan tegen komen gebeurd niet)
achja... het is achteraf allemaal nx verbazend, ben naar mijn gevoel gewoon voor de gek gehouden, en geloofde haar mooie praatjes blijkbaar te veel...quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:53 schreef sadisticembrace het volgende:
Ik heb indertijd dit topic gelezen: Wat te doen Ik neem aan dit over dezelfde gaat. Het is rot voor je, maar mij verbaast het allemaal niet echt.
Relax, alhoewel veel vrouwen betreffende relaties opvallend (!) berekenend zijn of je voor de gek kunnen houden, zijn ze gelukkig niet allemaal zo. Helaas kom je daar gedurende een relatie pas later achter...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:49 schreef Mickje het volgende:
[..]
achja... het is achteraf allemaal nx verbazend, ben naar mijn gevoel gewoon voor de gek gehouden, en geloofde haar mooie praatjes blijkbaar te veel...
kijk ik durf nie te zeggen of zij toneel heeft gespeeld of niet, maar als ik nu alles bekijk, gaat het wel heel vreemd, zij heb al een nieuwe vriend. Dat vind ik een beetje te snel, ik ben gewoon aan de kant geschoven voor een andere gozer... Had haar nog 1 email gezonden, dat ik het jammer vind dat ze niet kwam, en dat ze het waarschijnlijk te druk had met der nieuwe vriendje, wat ze mij officieel nog nie theeft verteld...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:03 schreef Demophon het volgende:
[..]
Relax, alhoewel veel vrouwen betreffende relaties opvallend (!) berekenend zijn of je voor de gek kunnen houden, zijn ze gelukkig niet allemaal zo. Helaas kom je daar gedurende een relatie pas later achter...
achja, het leuke is, dat ze weer mails ging sturen en ze het gek vond dat ik niet reageerde op haar "één keer over laten gaan" Normaal belde ik wel terug. Maar ze is me vriendin niet meer, waarom zou ik me belminuten die ik niet meer heb deze maand verspillen. Ze kan zelf ook beltegoed opwaarderen als ze mij wil spreken. Emails sturen gaat ons niet al te best af, aangezien ze me emails nooit normaal opvat. Ze laat blijken dat ze vrienden wil blijven, en dat de gevoelens voor der nieuwe vriendje niets met ons te maken heeft.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:29 schreef deTovenaar het volgende:
Klote voor je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |