doe niet zo lulligquote:Op woensdag 20 september 2006 17:06 schreef MadMarco het volgende:
Kom jij nooit op fok? vrouwvreemd?
Ok nog één keer dan:
Je was niet de juiste, ze had het al weken voorbereid, jij wist van niets, jeugd wilt vrijheid.
En neem een doos met rode lampen mee als je nog op bezoek gaat.
nee er bestaat geen mogelijkheid meer om met haar door te gaan. hoeveel ik ook van haar hou en om haar geef. Lijkt me niet verstandig. Het enige wat er eventueel nog uit zo kunnen komen is vriendschap. maar dan moet er nog een hoop worden uitgelegd en worden uitgesproken. Vind het gewoon kut zo. Ze had alles wat ik zochtquote:Op woensdag 20 september 2006 17:07 schreef jaoka het volgende:
geen fijne situatie inderdaad. Het zal er inderdaad mee te maken hebben dat jullie zo ver van elkaar afwonen. Hierdoor zal je het waarschijnlijk minder snel door kunnen hebben gehad dat haar gevoelens voor jou veranderden.
Wat ik ervan begrijp is die afkoelperiode, een periode waarin jullie elkaar helemaal niet spreken? Het wil dus niet zeggen dat er weer een mogelijkheid is dat ze verder met je wil? Zelfs als dat het geval is, zal ik er maar goed over nadenken voordat je er weer aan begint. Anders krijg je dit steeds.
Sterkte verder![]()
ben altijd zuinig op exen, maar zij heeft me toch wel het meest pijn gedaan. misschien omdat het ten eerste de langste relatie was, maar ook omdat ik gewoon echt ontzettend van haar hield! En ze komt niet langs voor spullen, maar om te praten. meer nietquote:Op woensdag 20 september 2006 17:22 schreef Deetch het volgende:
Wat een slap wijfGeen contact meer mee opnemen behalve om jouw spullen daar op te halen.
Er zijn veel betere te krijgen. Tuurlijk is het nu even rot maar over een jaar lach je er hartelijk om als zij bij haar vijfde vriendje weg is na jou, omdat ze jou toch eiegenlijk wel de tofste vond.
"ik wil je terug, huillie huillie"
"yeah whatever" *Mickje smijt deur dicht
heb weinig keuze, als ik me gek laat maken, heb ik alleen mezelf ermee... Maar inderdaad het is makkelijker gezegd dan gedaan, moet denk ik maar veel afleiding zoeken ofzo...quote:Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef _Flame_ het volgende:
Dat is idd wel ff kut danzeker omdat jij het gevoel had dat het nu weer lekker liep
Beetje vaag wel dat ze nu ineens na een weekendje stappen ineens zo uit de hoek komt
Klinkt makkelijk gezegd, maar laat je niet gek maken door zo'n meid, tegen dat soort wisselvalligheid kun je toch nooit opboksen.....
Je moet jezelf goed voelen en dingen doen die jij leuk vindt en waar je energie van krijgt om te leven. Hoe zag je je toekomst met haar verder? Dichterbij wonen?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef Mickje het volgende:...
Het ergste is dat zij alles was voor mij, de liefde die ik van haar kreeg, gaf mij energie om te leven en om me goed te voelen! Maar er zit niets anders op dan t/m volgende week zaterdag naar haar toe me in te houden en haar te negeren. wat ik toch niet kan maja.
...
mja makkelijk om dit alles te zeggen. maar er was zeker liefde tussen ons. tenminste dat voelde ik gewoon. Voelde hemels en ben benieuwd wat eruit ons gesprek volgende week zaterdag komt.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:34 schreef Demophon het volgende:
Aha we hebben hier met een 'fladderaartje' te maken! Ze fladdert naar jou toe, "he wat een leuke jongen, spannend geeft mij aandacht"; vervolgens versiert een andere jongen haar als je er even niet bij bent (zwakke weerstand tegen verleiden) en "he wat een leuke jongen die mij weer aandacht geeft" en fladdert vervolgens naar de volgende jongen. Net als een vlinder die van bloem naar bloem fladdert. Ze is gewoon aandachtsgeil, zoals veel vrouwen helaas![]()
Dan heb ik de volgende vragen:quote:Op woensdag 20 september 2006 18:38 schreef Mickje het volgende:
[..]
mja makkelijk om dit alles te zeggen. maar er was zeker liefde tussen ons. tenminste dat voelde ik gewoon. Voelde hemels en ben benieuwd wat eruit ons gesprek volgende week zaterdag komt.
*ik kon haar niet makkelijk versieren, het was heel anders. dus neequote:Op woensdag 20 september 2006 18:49 schreef Demophon het volgende:
[..]
Dan heb ik de volgende vragen:
* kon je haar zeer makkelijk en laagdrempelig versieren? (easy come, easy go, dan kunnen andere mannen haar ook makkelijk versieren)
* Vond ze haar vrijheid heel erg belangrijk, ook al hadden jullie een 'relatie'?
* Relatief veel mannelijke vrienden waar ze mee bleef omgaan?
* Ook al is ze lief en doet ze veel voor jou, je hebt toch het gevoel dat jij degene was die de kar trok?
* Ze is reactief: m.a.w. jij moet vaak het initiatief nemen (bijv. jij belt het eerst in de week, jij stelde het eerst voor wat af te spreken)
* Geef je haar geen aandacht, dan geeft ze jou ook geen aandacht?
Indien je 3 vragen met ja beantwoordt is ze een fladderaar
Face it, achteraf gezien was het gewoon een achterbaks kreng die geen relatie aan kan (vertrouwen en eerlijkheid ) en draait nu nog steeds om de waarheid heen en wilt niet toegeven dat ze die gozer gewoon heeft geneukt van het weekend. (Het bekende eromheen draaien he..quote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef Mickje het volgende:
ben lang weggeweest, want me relatie ging super. heerlijke vakantie gehad en heel veel leuke dingen samen gedaan. we groeiden weer helemaal in mekaar en voelden ons goed bij mekaar. Nou is me vriendin afgelopen weekend uitgeweest (doet ze wel vaker, niet bijzonders zou je zeggen) Ze had een paar vrienden meegenomen en daar had ze het heel gezellig mee (ze heeft het altijd heel snel gezellig). Maar nu bel ik haar de volgende dag op, terwijl ze aan het oppassen is, en krijg ik te horen dat ze visite heeft. Een vriend die dus ook mee was geweest met uitgaan. ze had geen tijd voor me en ik belde ongelegen ofzo. Volgende dag krijg ik te horen dat ze angsten kreeg. omdat ze vond dat ze in de tijd dat ik er niet was gevoelens kreeg voor andere. In dit geval dus die gozer. (ik woon 3,5 uur van der vandaar dus we zien mekaar elke 1,2 of 3 weken, ligt eraan hoe het kan). die dag erna, gister dus, krijg ik te horen dat ze het niet meer weet, en dat ze niets kan beloven. precies hetzelfde verhaal als de vorige keer. Dit keer denk ik van tja het is alles of niets! En na lang praten en veel woorden. kwam het erop neer dat het uit was. zo heel opeens terwijl ik dacht dat het juist zo goed ging met ons
Nu ben ik dus woedend en alles wat ik zeg zal er heel verkeerd uitkomen naar haar toe. Kan gewoon niet begrijpen dat ze zo 14 maanden weg kan gooien... Doet me verschrikkelijk pijn en voel me leeg van binnen!!
Vandaag zei ze, we moeten maar even geen contact hebben en dan kom ik volgende week zaterdag langs om te praten. dan kunnen we allebei even afkoelen.
Het ergste is dat zij alles was voor mij, de liefde die ik van haar kreeg, gaf mij energie om te leven en om me goed te voelen! Maar er zit niets anders op dan t/m volgende week zaterdag naar haar toe me in te houden en haar te negeren. wat ik toch niet kan maja.
heb ook het gevoel dat zij het er veel makkelijker mee heeft, zij heeft tenslotte naar mijn mening het volgende weekend al een nieuwe jongen waar ze het gezellig mee heeft.
voel me gewoon kut en weet dat het allemaal wel vaker bij mensen zou voorkomen, maar moet het gewoon kwijt, maar een beetje van me afschrijven.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |