abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41987410
ben lang weggeweest, want me relatie ging super. heerlijke vakantie gehad en heel veel leuke dingen samen gedaan. we groeiden weer helemaal in mekaar en voelden ons goed bij mekaar. Nou is me vriendin afgelopen weekend uitgeweest (doet ze wel vaker, niet bijzonders zou je zeggen) Ze had een paar vrienden meegenomen en daar had ze het heel gezellig mee (ze heeft het altijd heel snel gezellig). Maar nu bel ik haar de volgende dag op, terwijl ze aan het oppassen is, en krijg ik te horen dat ze visite heeft. Een vriend die dus ook mee was geweest met uitgaan. ze had geen tijd voor me en ik belde ongelegen ofzo. Volgende dag krijg ik te horen dat ze angsten kreeg. omdat ze vond dat ze in de tijd dat ik er niet was gevoelens kreeg voor andere. In dit geval dus die gozer. (ik woon 3,5 uur van der vandaar dus we zien mekaar elke 1,2 of 3 weken, ligt eraan hoe het kan). die dag erna, gister dus, krijg ik te horen dat ze het niet meer weet, en dat ze niets kan beloven. precies hetzelfde verhaal als de vorige keer. Dit keer denk ik van tja het is alles of niets! En na lang praten en veel woorden. kwam het erop neer dat het uit was. zo heel opeens terwijl ik dacht dat het juist zo goed ging met ons
Nu ben ik dus woedend en alles wat ik zeg zal er heel verkeerd uitkomen naar haar toe. Kan gewoon niet begrijpen dat ze zo 14 maanden weg kan gooien... Doet me verschrikkelijk pijn en voel me leeg van binnen!!

Vandaag zei ze, we moeten maar even geen contact hebben en dan kom ik volgende week zaterdag langs om te praten. dan kunnen we allebei even afkoelen.

Het ergste is dat zij alles was voor mij, de liefde die ik van haar kreeg, gaf mij energie om te leven en om me goed te voelen! Maar er zit niets anders op dan t/m volgende week zaterdag naar haar toe me in te houden en haar te negeren. wat ik toch niet kan maja.

heb ook het gevoel dat zij het er veel makkelijker mee heeft, zij heeft tenslotte naar mijn mening het volgende weekend al een nieuwe jongen waar ze het gezellig mee heeft.

voel me gewoon kut en weet dat het allemaal wel vaker bij mensen zou voorkomen, maar moet het gewoon kwijt, maar een beetje van me afschrijven.....
pi_41987518
Rotsituatie man, maar het leven houdt niet op na haar!
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_41987535
ja sucks big time!! kan er nie veel op zeggen maar ik leef met je mee
-___-
pi_41987568
beïendigt
pi_41987609
Kom jij nooit op fok? vrouwvreemd?

Ok nog één keer dan:

Je was niet de juiste, ze had het al weken voorbereid, jij wist van niets, jeugd wilt vrijheid.

En neem een doos met rode lampen mee als je nog op bezoek gaat.
^_
pi_41987626
Oh, en je moet dat kutwijf gewoon vertellen dat ze de tering kan krijgen en lekker op moet hoeren met haar trieste gezeik en gedrag!
pi_41987634
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:06 schreef MadMarco het volgende:
Kom jij nooit op fok? vrouwvreemd?

Ok nog één keer dan:

Je was niet de juiste, ze had het al weken voorbereid, jij wist van niets, jeugd wilt vrijheid.

En neem een doos met rode lampen mee als je nog op bezoek gaat.
doe niet zo lullig
-___-
pi_41987636
geen fijne situatie inderdaad. Het zal er inderdaad mee te maken hebben dat jullie zo ver van elkaar afwonen. Hierdoor zal je het waarschijnlijk minder snel door kunnen hebben gehad dat haar gevoelens voor jou veranderden.

Wat ik ervan begrijp is die afkoelperiode, een periode waarin jullie elkaar helemaal niet spreken? Het wil dus niet zeggen dat er weer een mogelijkheid is dat ze verder met je wil? Zelfs als dat het geval is, zal ik er maar goed over nadenken voordat je er weer aan begint. Anders krijg je dit steeds.

Sterkte verder
pi_41987752
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:07 schreef jaoka het volgende:
geen fijne situatie inderdaad. Het zal er inderdaad mee te maken hebben dat jullie zo ver van elkaar afwonen. Hierdoor zal je het waarschijnlijk minder snel door kunnen hebben gehad dat haar gevoelens voor jou veranderden.

Wat ik ervan begrijp is die afkoelperiode, een periode waarin jullie elkaar helemaal niet spreken? Het wil dus niet zeggen dat er weer een mogelijkheid is dat ze verder met je wil? Zelfs als dat het geval is, zal ik er maar goed over nadenken voordat je er weer aan begint. Anders krijg je dit steeds.

Sterkte verder
nee er bestaat geen mogelijkheid meer om met haar door te gaan. hoeveel ik ook van haar hou en om haar geef. Lijkt me niet verstandig. Het enige wat er eventueel nog uit zo kunnen komen is vriendschap. maar dan moet er nog een hoop worden uitgelegd en worden uitgesproken. Vind het gewoon kut zo. Ze had alles wat ik zocht en ze liet mij altijd in de waan of ze meende het, maar ze vond mij ook perfect... En heb der al wel over gepraat, en mijn conclusie was dat ze afstandrelaties toch niet aan kan. Ze is een leuke meid dus ze krijgt veel aandacht. en omdat ze zelf zo gezellig is, zoeken jongens vaak wat achter die gezelligheid. ze is misschien gewoon iets te spontaan...
  woensdag 20 september 2006 @ 17:12:48 #10
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_41987785
beëindigt
veni vidi gebanned
  woensdag 20 september 2006 @ 17:20:27 #11
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_41987944
Wellicht was de champagne bij zonsondergang toch geen goede set...
Verder kan je beter gewoon doorgaan met het leventje en weer genieten van je vrijgezelle bestaan.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
pi_41987983
Wat een slap wijf Geen contact meer mee opnemen behalve om jouw spullen daar op te halen.
Er zijn veel betere te krijgen. Tuurlijk is het nu even rot maar over een jaar lach je er hartelijk om als zij bij haar vijfde vriendje weg is na jou, omdat ze jou toch eiegenlijk wel de tofste vond.

"ik wil je terug, huillie huillie"
"yeah whatever" *Mickje smijt deur dicht
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_41988149
Sterkte Mickje!
Ik had dat een jaar geleden ook: ik dacht dat we steeds dichter bij elkaar kwamen en heel plotseling was het uit.
Na een tijdje intensief contact (waarvan al snel bleek dat het beter was als dat er niet was), lieten we elkaar met rust. Ik dacht altijd dat we elkaar na een paar maanden/weken/wat dan ook wel weer zouden kunnen spreken en gewoon met elkaar zouden omgaan.
(Nu ja, ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik nu al tien maanden niets meer van hem gehoord heb.)
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_41988184
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:22 schreef Deetch het volgende:
Wat een slap wijf Geen contact meer mee opnemen behalve om jouw spullen daar op te halen.
Er zijn veel betere te krijgen. Tuurlijk is het nu even rot maar over een jaar lach je er hartelijk om als zij bij haar vijfde vriendje weg is na jou, omdat ze jou toch eiegenlijk wel de tofste vond.

"ik wil je terug, huillie huillie"
"yeah whatever" *Mickje smijt deur dicht
ben altijd zuinig op exen, maar zij heeft me toch wel het meest pijn gedaan. misschien omdat het ten eerste de langste relatie was, maar ook omdat ik gewoon echt ontzettend van haar hield! En ze komt niet langs voor spullen, maar om te praten. meer niet
  woensdag 20 september 2006 @ 17:30:54 #15
110414 _Flame_
Allemaal gelul
pi_41988219
Dat is idd wel ff kut dan zeker omdat jij het gevoel had dat het nu weer lekker liep
Beetje vaag wel dat ze nu ineens na een weekendje stappen ineens zo uit de hoek komt

Klinkt makkelijk gezegd, maar laat je niet gek maken door zo'n meid, tegen dat soort wisselvalligheid kun je toch nooit opboksen.....
Ik hoor alleen maar bla bla bla
pi_41989135
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef _Flame_ het volgende:
Dat is idd wel ff kut dan zeker omdat jij het gevoel had dat het nu weer lekker liep
Beetje vaag wel dat ze nu ineens na een weekendje stappen ineens zo uit de hoek komt

Klinkt makkelijk gezegd, maar laat je niet gek maken door zo'n meid, tegen dat soort wisselvalligheid kun je toch nooit opboksen.....
heb weinig keuze, als ik me gek laat maken, heb ik alleen mezelf ermee... Maar inderdaad het is makkelijker gezegd dan gedaan, moet denk ik maar veel afleiding zoeken ofzo...
  woensdag 20 september 2006 @ 18:31:00 #17
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_41989724
toch relaxed, je bent van die slet af en je kan nu weer gaan genieten van een andere!

win-win situatie!
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  woensdag 20 september 2006 @ 18:33:22 #18
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_41989783
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef Mickje het volgende:...
Het ergste is dat zij alles was voor mij, de liefde die ik van haar kreeg, gaf mij energie om te leven en om me goed te voelen! Maar er zit niets anders op dan t/m volgende week zaterdag naar haar toe me in te houden en haar te negeren. wat ik toch niet kan maja.
...
Je moet jezelf goed voelen en dingen doen die jij leuk vindt en waar je energie van krijgt om te leven. Hoe zag je je toekomst met haar verder? Dichterbij wonen?
Zou maar even lekker mokken en lekker nokken met die griet en een leuke wat dichter bij huis zoeken als je daar aantoe bent.
pi_41989806
Aha we hebben hier met een 'fladderaartje' te maken! Ze fladdert naar jou toe, "he wat een leuke jongen, spannend geeft mij aandacht"; vervolgens versiert een andere jongen haar als je er even niet bij bent (zwakke weerstand tegen verleiden) en "he wat een leuke jongen die mij weer aandacht geeft" en fladdert vervolgens naar de volgende jongen. Net als een vlinder die van bloem naar bloem fladdert. Ze is gewoon aandachtsgeil, zoals veel vrouwen helaas
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_41989909
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:34 schreef Demophon het volgende:
Aha we hebben hier met een 'fladderaartje' te maken! Ze fladdert naar jou toe, "he wat een leuke jongen, spannend geeft mij aandacht"; vervolgens versiert een andere jongen haar als je er even niet bij bent (zwakke weerstand tegen verleiden) en "he wat een leuke jongen die mij weer aandacht geeft" en fladdert vervolgens naar de volgende jongen. Net als een vlinder die van bloem naar bloem fladdert. Ze is gewoon aandachtsgeil, zoals veel vrouwen helaas
mja makkelijk om dit alles te zeggen. maar er was zeker liefde tussen ons. tenminste dat voelde ik gewoon. Voelde hemels en ben benieuwd wat eruit ons gesprek volgende week zaterdag komt.
pi_41990208
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:38 schreef Mickje het volgende:

[..]

mja makkelijk om dit alles te zeggen. maar er was zeker liefde tussen ons. tenminste dat voelde ik gewoon. Voelde hemels en ben benieuwd wat eruit ons gesprek volgende week zaterdag komt.
Dan heb ik de volgende vragen:
* kon je haar zeer makkelijk en laagdrempelig versieren? (easy come, easy go, dan kunnen andere mannen haar ook makkelijk versieren)
* Vond ze haar vrijheid heel erg belangrijk, ook al hadden jullie een 'relatie'?
* Relatief veel mannelijke vrienden waar ze mee bleef omgaan?
* Ook al is ze lief en doet ze veel voor jou, je hebt toch het gevoel dat jij degene was die de kar trok?
* Ze is reactief: m.a.w. jij moet vaak het initiatief nemen (bijv. jij belt het eerst in de week, jij stelde het eerst voor wat af te spreken)
* Geef je haar geen aandacht, dan geeft ze jou ook geen aandacht?

Indien je 3 vragen met ja beantwoordt is ze een fladderaar
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_41990439
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:49 schreef Demophon het volgende:

[..]

Dan heb ik de volgende vragen:
* kon je haar zeer makkelijk en laagdrempelig versieren? (easy come, easy go, dan kunnen andere mannen haar ook makkelijk versieren)
* Vond ze haar vrijheid heel erg belangrijk, ook al hadden jullie een 'relatie'?
* Relatief veel mannelijke vrienden waar ze mee bleef omgaan?
* Ook al is ze lief en doet ze veel voor jou, je hebt toch het gevoel dat jij degene was die de kar trok?
* Ze is reactief: m.a.w. jij moet vaak het initiatief nemen (bijv. jij belt het eerst in de week, jij stelde het eerst voor wat af te spreken)
* Geef je haar geen aandacht, dan geeft ze jou ook geen aandacht?

Indien je 3 vragen met ja beantwoordt is ze een fladderaar
*ik kon haar niet makkelijk versieren, het was heel anders. dus nee
*in welke zin vrijheid? we zijn 2 mensen en hielden van mekaar. we waren er voor mekaar als het nodig was, en we hielden van verassingen. weet geen antwoord hierop
*ze heeft wel veel mannelijke vrienden, bijna alleen maar. dus ja
*ik was zeker niet degene die de kar trok, dat deden we toch allebei. geven en nemen dus nee
*hoefde niet altijd initiatief te nemen, kwam van beide kanten. Zij was degene die opeens hier voor de deur stond zonder dat we dat hadden afgesproken, dus een verrassing. dus nee
*aandacht was er altijd van beide kanten. als ik even niets liet horen, was zij het wel die wat liet horen, en andersom ook! dus nee.

dat maakt geen 3 ja's hoogstens 2 dus geen fladderaar... kijk ben niet om haar hier zwart te maken. vind het alleen vreemd zoals het zo snel kan gaan...
pi_41991500
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef Mickje het volgende:
ben lang weggeweest, want me relatie ging super. heerlijke vakantie gehad en heel veel leuke dingen samen gedaan. we groeiden weer helemaal in mekaar en voelden ons goed bij mekaar. Nou is me vriendin afgelopen weekend uitgeweest (doet ze wel vaker, niet bijzonders zou je zeggen) Ze had een paar vrienden meegenomen en daar had ze het heel gezellig mee (ze heeft het altijd heel snel gezellig). Maar nu bel ik haar de volgende dag op, terwijl ze aan het oppassen is, en krijg ik te horen dat ze visite heeft. Een vriend die dus ook mee was geweest met uitgaan. ze had geen tijd voor me en ik belde ongelegen ofzo. Volgende dag krijg ik te horen dat ze angsten kreeg. omdat ze vond dat ze in de tijd dat ik er niet was gevoelens kreeg voor andere. In dit geval dus die gozer. (ik woon 3,5 uur van der vandaar dus we zien mekaar elke 1,2 of 3 weken, ligt eraan hoe het kan). die dag erna, gister dus, krijg ik te horen dat ze het niet meer weet, en dat ze niets kan beloven. precies hetzelfde verhaal als de vorige keer. Dit keer denk ik van tja het is alles of niets! En na lang praten en veel woorden. kwam het erop neer dat het uit was. zo heel opeens terwijl ik dacht dat het juist zo goed ging met ons
Nu ben ik dus woedend en alles wat ik zeg zal er heel verkeerd uitkomen naar haar toe. Kan gewoon niet begrijpen dat ze zo 14 maanden weg kan gooien... Doet me verschrikkelijk pijn en voel me leeg van binnen!!

Vandaag zei ze, we moeten maar even geen contact hebben en dan kom ik volgende week zaterdag langs om te praten. dan kunnen we allebei even afkoelen.

heb ook het gevoel dat zij het er veel makkelijker mee heeft, zij heeft tenslotte naar mijn mening het volgende weekend al een nieuwe jongen waar ze het gezellig mee heeft.

voel me gewoon kut en weet dat het allemaal wel vaker bij mensen zou voorkomen, maar moet het gewoon kwijt, maar een beetje van me afschrijven.....
Face it, achteraf gezien was het gewoon een achterbaks kreng die geen relatie aan kan (vertrouwen en eerlijkheid ) en draait nu nog steeds om de waarheid heen en wilt niet toegeven dat ze die gozer gewoon heeft geneukt van het weekend. (Het bekende eromheen draaien he..

. "Schat, je belt nu best wel ongelegen... ik ben nu aan het ( werken / oppassen whatever ) en ik ben hier ook met een andere jongen..."
"Wie is die jongen"
"uhhh tja... *vul hier een hele lange som van leugens in terwijl je zelf al het antwoord weet* "

Dit zat er al een hele tijd aan tekomen, en zoals al zo vaak voorkomt hiero : Gooit nooit je oude paar schoenen weg voordat je nieuwe heb" . Feitelijk heeft ze je al een hele tijd geleden verlaten, en neemt ze nu waarschijnlijk een vriendje als een 'tijdelijke buffer' om die afgelope paar maanden te vergeten. Lees de andere verhalen hier op dit fora maar... 90% kans dat je precies hetzelfde lees.

Dat is de harde waarheid... en nu kun je nog zo emotional doen maar zo zit het gewoon in elkaar tegenwoordig ( iedereen gaat met iedereen ).. dus, pak een bak koffie en ga verder lezen op fok.. krijg je tenminste nog een glimlach op je kop

Maar, kop op...
1 ding is duidelijk : Dat was jouw ware niet, omdat ze toch niet zo eerlijk bleek te zijn dan je dacht,
The hunt goes on!

[ Bericht 1% gewijzigd door Spacemonkeh op 20-09-2006 19:39:00 ]
  woensdag 20 september 2006 @ 20:04:42 #24
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_41992711
Hmmmz ja dat is inderdaad behoorlijk klote Mickje, heb het zelf vorig jaar meegemaakt en het is zeker geen pretje. Realiseer je alleen dat zij er waarschijnlijk al langer mee rondloopt, ook al was de vakantie zo fijn en heerlijk, de rest van het jaar moet je je ook zo voelen voor een relatie. Ik had iig het idee dat we destijds in een dip zaten maar dat bleek dat bleek dus een aflopende zaak te zijn.
Elke situatie is natuurlijk weer anders en het enige wat ik je mee wil geven is dat zij er ook niks aan kan doen als haar gevoel veranderd is ten opzichte van jou.
Sterkte ermee

ps. Praten en van je afschrijven helpt idd en moet je zeker doen
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_41993381
TT gefixed.

Oh, toch niet, hij pakt de ë niet. Dan maar zonder.

[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2006 20:21:26 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')