quote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef Zeurberus het volgende:
mijn supervisior zei laatst gewoon: nice haircut
zo kan het dus ook![]()
Dit is echt een kraker.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:08 schreef DFDuo het volgende:
Meestal zeg ik niks, maar als het dan toch moet zeg ik meestal iets van "Jij bent naar de kapper geweest!" of zo. Maar dan is het wel extra lullig als die persoon dan zo verontwaardigd "nee?" zegt
belangstellende: 'naar de kapper geweest?'quote:Op woensdag 20 september 2006 17:11 schreef Henny_Huisman het volgende:
WTF als je haren korter zijn hoef je toch niet naar de kapper geweest te zijn, jong vuilak.
Je moeder kan toch ook de tondeuse gepakt hebben, of er is een thuiskapster langsgeweest.
Totally n00b
bijvoorbeeld he gek:
belangstellende: 'naar de kapper geweest?'
JIJ: 'Nee, de thuiskapster is bij ons langs geweest'
belangstellende: Oh, ok.
of
JIJ: 'nee, dat heeft m'n moeder met de tondeuse gedaan'
belangstellende: 'oh, leuk'
Zijn jullie nou zo dom .
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
JIJ: 'nee, ik heb een chemokuur gehad'
belangstellende: 'oh...'
Deze is wel goedquote:Op woensdag 20 september 2006 17:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Nee, je moeder hoezo?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:19 schreef mymoodfentje het volgende:
wat zie je er goed uit hey, kappertje gepakt?
En je geloofde hem?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef Zeurberus het volgende:
zo kan het dus ook![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 17:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
quote:
Je moet wel je hoofdhuid meewassen hèquote:Op woensdag 20 september 2006 18:13 schreef Superk0ekiie het volgende:
ja idd rare vraag! dan denk ik ook van tjonge jonge zie je toch wel dat et korter isalleen bij mij zijn ze ook zo scheel dat ze denken dat ik et geverfd heb
terwijl het gewoon dezelfde kleur is als voor dat ik naar de kapper ging ..
![]()
Jouw supervisor is een flikkerquote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef Zeurberus het volgende:
zo kan het dus ook![]()
Je hoeft niet te bewijzen dat je een ongenuanceerde lulhannes bent, het staat gewoon onder je username.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jouw supervisor is een flikker
En toen zei jij zeker:quote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef Zeurberus het volgende:
zo kan het dus ook![]()
No, joe better fal vrom the trap bagwasser.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:38 schreef dady het volgende:
[..]
En toen zei jij zeker:
Thank you very much mister supervisior? Can I suck your dick one more time?
Serieus, die mensen proberen vriendelijk te doen. Boeiend dat het een domme vraag is maar ze willen contact met je leggen, logisch toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:56 schreef _The_General_ het volgende:
Nee trut, mijn haren zijn "plotseling" korter
Wat een domme vraag altijd van mensen!
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:37 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te bewijzen dat je een ongenuanceerde lulhannes bent, het staat gewoon onder je username.
Die opmerking van jou slaat natuurlijk echt he-le-maal nergens op.
RMC.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Jij zou: Serieuze kontridder onder je username moeten zetten.kotskop
Het is eigenlijk ook niet bedoeld als vraag hè/quote:Op woensdag 20 september 2006 16:56 schreef _The_General_ het volgende:
Ja hallo, moet ik het nog uitleggen ook, zoek dat lekker op in je woordenboekje Limboos -- Beschaafd Nederlands.quote:
Naief hequote:
Gaat iemand dit nog uitleggen?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:03 schreef Zero2Nine het volgende:
Overigens, die van die trap heb ik nooit gesnapt. Waarom zou je haar verliezen als je van de trap af dondert?
quote:Op woensdag 20 september 2006 18:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jouw supervisor is een flikker
Gewoon een manier om een gesprek te beginnen/openen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:56 schreef _The_General_ het volgende:
Dat is mijn grapquote:Op woensdag 20 september 2006 16:57 schreef Matness het volgende:
ik reageer altijd met
'nee, ik werd vanmorgen wakker, en ineens was er een stuk af. snap er niks van'
reactie:![]()
die willen altijd horen dat het mooi is gewordenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:01 schreef DFDuo het volgende:
Sommige vrouwen worden boos als je dat niet zegt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |