Rkc normaal ook al nietquote:Op woensdag 20 september 2006 20:25 schreef pekel het volgende:
[..]
Jong RKC schijnt niet zo'n hele grote aanhang te hebben.
Lekker belangrijk wat het wel is, wat JIJ en de rest hier mag, mag ik net zo hard...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is geen mening, get real.
Idd, gewoon alles vanaf ronde 1 erinquote:Op woensdag 20 september 2006 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
Toch een leuk en goed plan om de (grotere) clubs in de tweede ronde te laten instromen trouwens, zo heb je kans op mooie bekerstuntjes. - niet dat ik meteen verwacht dat Jong Rkc dit weet vol te houden overigens, maar ik verwacht nu toch wel een mooie wedstrijd vol strijd waarin Ajax het niet op z'n gemak simpel kan uitspelen, maar er vol voor moet gaan.
Verwacht ik morgen overigens ook bij BV Veendam-Feyenoord, wordt ook echt geen makkie!
Er komt een dag dat iedereen het EINDELIJK inzietquote:Op woensdag 20 september 2006 20:26 schreef Messenga het volgende:
Rosales, dat doe ik nog beter.
Doe er eens wat aan ofzo, H.T.Cate@ajax.nlquote:Op woensdag 20 september 2006 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er komt een dag dat iedereen het EINDELIJK inziet.
Mooie actie van Rosalesquote:Op woensdag 20 september 2006 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er komt een dag dat iedereen het EINDELIJK inziet.
Ligt eraan. Wie begon er?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat het wel is, wat JIJ en de rest hier mag, mag ik net zo hard...
ik roep al de hele tijd 1-12.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:27 schreef tong80 het volgende:
Malta kwam ooit met 0-1 voor tegen Spanje en verloren met 12-1
I wishquote:Op woensdag 20 september 2006 20:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
Doe er eens wat aan ofzo, H.T.Cate@ajax.nl.
Dat is niet belangrijk. We gaan het gewoon over de wedstrijd hebbenquote:
Gewoon, totale onderschatting, want Kopenhagen, IK Start en Roda gingen toch ook allemaal geweldig???quote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
is dit het grote ajaxwaar is KJH ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |