Ik leef er goed vanquote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
Er zijn echt waar ongelogen nog steeds mensen die Talpa verdedigen
Hier aan de overkant, er staat daar bijna meer kerken dan woonhuizenquote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar het ligt.
Komt ook wel goed voor ze hoor, 89ste minuut, penalty ofzoquote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef Cheiron het volgende:
PSV heeft het nog moeilijker.
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hier aan de overkant, er staat daar bijna meer kerken dan woonhuizen
(Werkendam = Kerkendam dus)
Ballenjongen Jong RKC ofzo...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt ook wel goed voor ze hoor, 89ste minuut, penalty ofzo.
Die vervolgens gemist wordtquote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt ook wel goed voor ze hoor, 89ste minuut, penalty ofzo.
Jij woont in Gorinchem of Almkerk?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hier aan de overkant, er staat daar bijna meer kerken dan woonhuizen
(Werkendam = Kerkendam dus)
Wat is hier raar aanquote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef tong80 het volgende:
Er zijn echt waar ongelogen nog steeds mensen die Talpa verdedigen
Die voetballen wel tegen een werkelijke muur!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:48 schreef Cheiron het volgende:
PSV heeft het nog moeilijker.
Gorinchemquote:Op woensdag 20 september 2006 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jij woont in Gorinchem of Almkerk?
(Werkendam ligt tussen Gorinchem en Breda btw. voor wie het weten wiltik had er wel naar toe gekund denk ik achteraf, al is PSV niet mijn cluppie).
Los daarvan zie ik liever een vol sfeervol sportpark dan een leeg stadion!quote:Op woensdag 20 september 2006 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan
Ze hebben toch een schakelprogramma; waarom zouden ze laatste paar minuten van PSV voor de rust niet laten zien? Zodra er gescoord wordt bij Ajax kunnen ze weer terug.
Hoeveel moest je daar voor betalen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |