Altijd bereikbaar zijn bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:18 schreef Rekkie het volgende:
Ik vind het behoorlijk onzin om te vinden dat iedereen dat moet.
Wat moet ik met een mobiele telefoon? bijvoorbeeld?
waarom altijd bereikbaar zijn???quote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef valek het volgende:
[..]
Altijd bereikbaar zijn bijvoorbeeld.
ik denk niet dat je de enige bentquote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef Megumi het volgende:
Ik vindt dit een klote topic.
En waarom zou ik dat moeten zijn?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef valek het volgende:
[..]
Ik geef wat opsommingen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:20 schreef veldmuis het volgende:
Wat een dillema,
erg lastig ook
om een tekst te lezen die
uit veel te veel regels best-
aat.
Het is voor mij echt compleet onbegrijpbaar datquote:Op woensdag 20 september 2006 16:22 schreef Gollemrulez het volgende:
Misschien ben je geen fundamentalist, maar je houdt er ook geen bijster goede ideeen (kan het geen gedachtengoed noemen) op na.
Omdat jij begripvol bent, moeten anderen jouw ideeen ook aanhangen?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:24 schreef valek het volgende:
[..]
Het is voor mij echt compleet onbegrijpbaar dat
iemand dat niet belangrijk vindt.
Terwijl ik in de meeste dingen heel erg begripvol ben.
Waarom is een mobiele telefoon belangrijk. Voorbeeld, mijn vader is suiker- en hartpatient.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef Rekkie het volgende:
Nou vertel maar eens waarom een mobiele telefoon zo belangrijk is?
Of waarom je altijd bereikbaar zou moeten zijn?
Voor noodgevallen zoals het overlijden van een familielid?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef Rekkie het volgende:
Ja, komt net over als dat je zonder gsm er niet meer bij hoort ofzo iets ?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef Rekkie het volgende:
Dan bellen ze me maar thuis of op mijn werkquote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
Voor noodgevallen zoals het overlijden van een familielid?
Ja, ik ookquote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef valek het volgende:
[..]
Waarom is een mobiele telefoon belangrijk. Voorbeeld, mijn vader is suiker- en hartpatient.
Als hij iets krijgt kan zijn mobiele telefoon zijn leven redden.
Pas was ik blij dat ik er 1 heb. Werd door een wesp in mijn keel gestoken.
Handig dat ik mijn mobiele telefoon bij me had.
Waarom ik voor mezelf bereikbaar wil zijn, als er iets is of als ik iemand kan helpen
of iemand anders mij kan helpen wil ik dat ik altijd bereikbaar ben.
Heb het ding dag en nacht aanstaan.
Ik heb niet eens een huistelefoon, ik weiger KPN te sponsoren.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja, komt net over als dat je zonder gsm er niet meer bij hoort ofzo iets ?
En je kan ook overleven zonder je telefoon lijkt me, en anders heb ik de huistelefoon nog![]()
Er zijn altijd wel mensen om je heen die wel bereikbaar zijn, lijkt me. Maarja waarom zou je geen mobiele telefoon hebben. Zou je dusdanig vaak gebeld worden dat het je dagelijkse bezigheden verstoord? Mocht je vaak gebeld worden, dan ben je blijkbaar zo belangrijk dat een mobiele telefoon haast wel noodzakelijk lijkt.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
Voor noodgevallen zoals het overlijden van een familielid?
Wat ik niet kan begrijpen is dat er mensen zijn die denken dat KPN de enige aanbieder is van vaste telefoniequote:Op woensdag 20 september 2006 16:32 schreef valek het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een huistelefoon, ik weiger KPN te sponsoren.
Wat heb je tegen de KPN danquote:Op woensdag 20 september 2006 16:32 schreef valek het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een huistelefoon, ik weiger KPN te sponsoren.
ja beter voor je, wat kunnen wij met deze info? alsof nu iedereen spontaan met z'n mobiel op zak gaat lopen 'voor het geval dat' als je een ongeluk krijgt kan je toch niet meer bellen, dus kan je m net zo goed thuis latenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef valek het volgende:
[..]
Waarom is een mobiele telefoon belangrijk. Voorbeeld, mijn vader is suiker- en hartpatient.
Waarom ik voor mezelf bereikbaar wil zijn, als er iets is of als ik iemand kan helpen
Ik ben genoeg bereikbaar: Thuis en anders op mijn werk.... en de rest van de tijd zal hooguit een uurtje of 2 zijn dat ik niet bereikbaar ben. Big deal.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef valek het volgende:
[..]
Kijk en dat zie je dus tegenwoordig steeds vaker; mensen die niet meer voor zichzelf kunnen denken; die bellen omdat ze willen weten of ze nou altijd de pindakaas met bruine of gele deksel hebben.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef valek het volgende:
[..]
ik vind je sneuquote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef valek het volgende:
Vindt mij een fundamentelist.
Dit omdat ik vind dat iedereen
Engels hoort te spreken en kunnen lezen,
Iedereen een computer met internetverbinding moet hebben,
Iedereen een mobiele telefoon hoort te hebben.
Dat is imo niet meer dan normaal om te hebben.
Ik zal aan mijn zinsopbouw werken.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:34 schreef Nonnel het volgende:
Je mobiele telefoon is een primaire levensbehoefte zeker?![]()
Serieus, iedereen moet een computer en een internetverbinding hebben? Wat is dat nou weer voor een achterlijke redenatie. Sinds wanneer zijn mensen verplicht spullen aan te schaffen? Wou je mensen dan ook maar verplichten merkkleding te kopen? Ah wacht, ik snap het al, je telt niet mee als je geen eigen sugarbabes profiel hebt natuurlijk. En je matties moeten je wel kunnen bellen!
Je kan misschien wel Engels, maar normaal zinnen typen iig niet.
Dat mag je vinden, dat is het mooie van democratie.quote:
verschil is dat ik mijn mening niet aan andere mensen opdring.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:39 schreef valek het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, dat is het mooie van democratie.![]()
Ik dring het ook niet op, ik zeg het alleen maar.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:42 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
verschil is dat ik mijn mening niet aan andere mensen opdring.
Ik vind dat jij in een diepe kuil getieft moet worden en dat heel Nederland over je heen mag pissen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef valek het volgende:
Je zult dan ook wel meer niet snappen. Of leg me even (in je eigen woorden) de relativiteitstheorie uit?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:21 schreef valek het volgende:
Ik kan gewoon niet snappen dat mensen dat niet belangrijk vinden.
En dat is weer precies wat die collega van je doetquote:Op woensdag 20 september 2006 16:43 schreef valek het volgende:
[..]
Ik dring het ook niet op, ik zeg het alleen maar.
Wat ze er zelf van vinden, dat moeten ze zelf weten.
Ik ben niet kort door de bocht. Dat jij altijd en overal bereikbaar wil/moet zijn is best mogelijk, maar blijf realistisch. Is het niet veel prettiger als je even niet gestoord kan worden? Als iemand mij wilt spreken moet dat mij ook uitkomen. Tuurlijk, een mobiel is fantastisch en erg handig, maar ik ga écht niet de hele dag met zo'n ding aan lopen. Als je dan ook nog je leeftijd in de strijd gaat gooien, vroeger waren er toch ook geen mobieltjes? Was het leven dan ook minder, zonder zo'n "belangrijk" element?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:38 schreef valek het volgende:
[..]
Ik zal aan mijn zinsopbouw werken.![]()
Maar wat ik niet snap is dat jij zo kort door de bocht bent.
Waarschijnlijk ben ik ouder dan jij, ik ken sugababes niet eens.
Merkkleding boeie, dat maakt iedereen zelf uit wat hij/zij aantrekt.
En voor mijn werk moet ik mijn telefoon altijd aan hebben staan.
psiesquote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef omearos het volgende:
[..]
En dat is weer precies wat die collega van je doet
Dus wat is nou het probleem?
Sorry hoor, ik vind je ook sneu.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:39 schreef valek het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, dat is het mooie van democratie.![]()
Arrrghhh OMGquote:Op woensdag 20 september 2006 16:45 schreef Big_Boss_Man het volgende:
haha ik vindt de ts een mafkees
nee ?!!quote:Op woensdag 20 september 2006 16:43 schreef valek het volgende:
[..]
Ik dring het ook niet op, ik zeg het alleen maar.
Wat ze er zelf van vinden, dat moeten ze zelf weten.
Ok,quote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef Nonnel het volgende:
[..]
Ik ben niet kort door de bocht. Dat jij altijd en overal bereikbaar wil/moet zijn is best mogelijk, maar blijf realistisch. Is het niet veel prettiger als je even niet gestoord kan worden? Als iemand mij wilt spreken moet dat mij ook uitkomen. Tuurlijk, een mobiel is fantastisch en erg handig, maar ik ga écht niet de hele dag met zo'n ding aan lopen. Als je dan ook nog je leeftijd in de strijd gaat gooien, vroeger waren er toch ook geen mobieltjes? Was het leven dan ook minder, zonder zo'n "belangrijk" element?
Ach ja, dit is zinloos ook. Zodra je gaat roepen van "Iedereen moet" ben je al helemaal verkeerd bezig en laat je zien dat je een gebrek aan inzicht hebt.
Nee dat geldt alleen voor het arme pleps.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef valek het volgende:
Want?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
denk niet dat het goed is als wij elkaar tegen komen![]()
omdat we zo compleet, totaal, absoluut, gigantisch NIET op één lijn zitten.quote:
Yo,quote:
Waarom zou ik dat willen? Heb de grootste hekel aan dat gebel op de meest gekke plaatsenquote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef valek het volgende:
[..]
Beter ja...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:49 schreef valek het volgende:
[..]
Ok,
ik al het anders formuleren. Het lijkt me verstandig als iedereen....
Zo goed dan.
Wat is er niet normaal aan de vraag: want?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:52 schreef valek het volgende:
[..]
Yo,
Doe wel even normaal tegen elkaar.
Is niet de bedoeling van dit topic.
Jammer dat sommige al zo raar reageren.
Dat is toch helemaal niet relevant of wij wel of niet op 1 lijn zitten.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:51 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
omdat we zo compleet, totaal, absoluut, gigantisch NIET op één lijn zitten.
ja ik ga m nie slaan ofso hoor, zinloos geweld![]()
EENSquote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef valek het volgende:
nee niet relevant. het hele topic gaat erover of je het ergens mee eens bent of niet. maar goedquote:Op woensdag 20 september 2006 16:54 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet relevant of wij wel of niet op 1 lijn zitten.
Je bent een beetje aan het dwalen.
Ik begreep het verkeerd.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat is er niet normaal aan de vraag: want?
Topic is verkeerd begrepen??quote:Op woensdag 20 september 2006 16:56 schreef valek het volgende:
[..]
Ik begreep het verkeerd.
Ik dacht dat die persoon jou iets aan wilde doen.
Is al goed.
Maar laten we maar stoppen.
Topic is verkeerd begrepen.
Slotje of zo.
oeoeoeoeoehquote:
Dat de meerderheid het er niet mee eens is, ok.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Topic is verkeerd begrepen??
Ik zie niet waarom.
Jij doet een stelling.... meerderheid is het daar niet mee eens.
Dat wil niet zeggen dat het verkeerd begrepen is.
Zal ik aan werken.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:01 schreef Gollemrulez het volgende:
Jeetje Valek leer ook ff normale posts te typen... Dit leest echt voor geen meter.
Ik reageerde volkomen normaal hoor... misschien moet je je aandacht eens niet teveel op het negatieve vestigenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef valek het volgende:
[..]
Dat de meerderheid het er niet mee eens is, ok.
Maar reageer dan wel normaal en begin niet meteen op de persoon af het 1 en ander
te vertellen. Dat is irritant en heeft geen zin.
Zo kun je geen normale discussie voeren.
Mooi verwoordquote:Op woensdag 20 september 2006 17:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik reageerde volkomen normaal hoor... misschien moet je je aandacht eens niet teveel op het negatieve vestigen
Heb je gelijk in.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik reageerde volkomen normaal hoor... misschien moet je je aandacht eens niet teveel op het negatieve vestigen
Mensen met vrienden worden wel eens in de stad gebeld enzo...quote:Op woensdag 20 september 2006 16:18 schreef Rekkie het volgende:
Wat moet ik met een mobiele telefoon? bijvoorbeeld?
Dus is het overbodig en niet nodigquote:Op woensdag 20 september 2006 17:59 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb ook geen mobiele telefoon. Absoluut onnodig.
Ik vind dat jij dan maar eens een cursus 'Hoe ontwikkel ik empathisch vermogen' moet gaan volgen. Ik vind eigenlijk dat iedereen verplicht moet zijn om zo'n cursus te volgen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:21 schreef valek het volgende:
Ik kan gewoon niet snappen dat mensen dat niet belangrijk vinden.
Met onze mobieltjes erbij zekerquote:Op woensdag 20 september 2006 16:44 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Ik vind dat jij in een diepe kuil getieft moet worden en dat heel Nederland over je heen mag pissen.
Mijn vrienden bellen mij op mijn werk of gewoon thuis.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mensen met vrienden worden wel eens in de stad gebeld enzo...
Daar ging het me niet om.... ik doelde op jouw (uiteraard onbedoelde) typo...quote:Op woensdag 20 september 2006 18:01 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
ik had de op verkeerd geinterpreteerd, dus kom maar op met je minpunten
Of ik kom ze wel tegen op straat op mijn werk of in de stadquote:Op woensdag 20 september 2006 21:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mijn vrienden bellen mij op mijn werk of gewoon thuis.
Of ze sturen een email
en vervolgens amerika stom vinden?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef valek het volgende:
Van mij mag dat laatste ook !quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef oor het volgende:
Mobieltjes verplichten?gaar lijkt me dat.
de 24 uurs maatschappij lijkt me wel wat. maar de 24/7 controle of het bereikbaar zijn gaat mij te ver. van mij mogen ook de winkels op zondag open zijn. daar ben ik een groot voorstander van.
Hmm ik zie (nog) geen toegevoegde waarde voor het open zijn van winkels op zondag.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef oor het volgende:
Mobieltjes verplichten?gaar lijkt me dat.
de 24 uurs maatschappij lijkt me wel wat. maar de 24/7 controle of het bereikbaar zijn gaat mij te ver. van mij mogen ook de winkels op zondag open zijn. daar ben ik een groot voorstander van.
Nou omdat er tegenwoordig ook steeds meer mensen s,nachts gaan werken en die dan ook nog effe wat willen halen !quote:Op woensdag 20 september 2006 21:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmm ik zie (nog) geen toegevoegde waarde voor het open zijn van winkels op zondag.
Nah nee niet echt.... als je 's nachts werkt, waarom moeten de winkel dan zondags open?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:57 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nou omdat er tegenwoordig ook steeds meer mensen s,nachts gaan werken en die dan ook nog effe wat willen halen !
Lijkt me reden genoeg vind je niet dan ?
geloof me het is geweldig.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nah nee niet echt.... als je 's nachts werkt, waarom moeten de winkel dan zondags open?
Precies om hetzelfde dat er nu ook veel mensen op zondag werken !quote:Op woensdag 20 september 2006 21:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nah nee niet echt.... als je 's nachts werkt, waarom moeten de winkel dan zondags open?
Of je gaat op zondag,s lekker shoppen, kan zijn gewoon uit verveling of je houd er simpel zat van !quote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef koffiegast het volgende:
[..]
geloof me het is geweldig.
Je kent tog wel zondagen af en toe dat je echt compleet nix te doen heb? Je wilt wat eten inslaan dat je per ongeluk hebt gemist op andere dagen of je had het erg druk/ was ziek... zondag nog ff wat halen!
Ik vond het geweldig iig in Amerika. Ik hoefde geen zorgen te maken om voor een dichte deur bij de winkel te staan, er is altijd wel wat te bikken/kopen/etc.
Nah nee... winkels zijn 6 dagen per week open, als het je dan niet lukt om dingen te kopen die je nodig hebt, is er structureel iets mis met je planning imo.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Precies om hetzelfde dat er nu ook veel mensen op zondag werken !
Dan zijn er ook mensen die dan effe wat willen inslaan op zondag !
Maar hoezo niet kun je jezelf ook afvragen, dit lijkt me reden genoeg ?
Ik vind het niks!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef koffiegast het volgende:
[..]
geloof me het is geweldig.
Je kent tog wel zondagen af en toe dat je echt compleet nix te doen heb? Je wilt wat eten inslaan dat je per ongeluk hebt gemist op andere dagen of je had het erg druk/ was ziek... zondag nog ff wat halen!
Ik vond het geweldig iig in Amerika. Ik hoefde geen zorgen te maken om voor een dichte deur bij de winkel te staan, er is altijd wel wat te bikken/kopen/etc.
Zoals gezegd, geen problemen meequote:Op woensdag 20 september 2006 22:04 schreef koffiegast het volgende:
Sommige mensen maken gewoon overuren anders hoor en dan is die AH die om 8 uur dicht...
En dan de gewone winkels als je standaard tot 6en werkt of 7 uur thuis bent, probeer dan nog maar enig electronica/kledingswinkel in te gaan behalve op zondag in de krappe drukke uurtjes of donderdagavond
Wat zijn je werktijden dan ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nah nee... winkels zijn 6 dagen per week open, als het je dan niet lukt om dingen te kopen die je nodig hebt, is er structureel iets mis met je planning imo.
Moet je nagaan, ik werk terwijl de winkels open zijn en het lukt mij zelfs om elke week datgene te kopen wat ik nodig ben.
misschien is het niet ideaal voor jou, maar voor velen zal het een uitkomst zijn. Ik zou vooral genieten van de vrijheid om gewoon lekker simpel te kunnen kiezen wanneer ik wat haal en wat niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind het niks!
Daar komt bij dat ik zondags niet eens tijd zou hebben om te shoppen.
En als je er zondag pas achter komt dat je iets mist, heb je het eigenlijk ook niet gemist imo.
Meer een kwestie van: Het kan, dus koop ik het maar, maar eigenlijk heb ik het niet nodig
Die vrijheid geniet ik ook.... 6 dagen per week....quote:Op woensdag 20 september 2006 22:05 schreef koffiegast het volgende:
[..]
misschien is het niet ideaal voor jou, maar voor velen zal het een uitkomst zijn. Ik zou vooral genieten van de vrijheid om gewoon lekker simpel te kunnen kiezen wanneer ik wat haal en wat niet.
Mijn werktijden zijn van 's ochtends half 8 tot....... 8/9 uur 's avonds, dan eens 5 uur s middags en dan weer 6 uur 's avonds.quote:
En ik vind het overdadige luxequote:Ik vind je moet gewoon altijd naar de winkels kunnen gaan wanneer je dat zelf wilt of uitkomt dus ook de zondag !
Als het aan mij ligt maken ze er maar 7 dagen per week van, en zo denken er nog heel veel meer !quote:Op woensdag 20 september 2006 22:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die vrijheid geniet ik ook.... 6 dagen per week....
Zie reacties hierbovenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:07 schreef koffiegast het volgende:
Waarom zou het niet ook op zondag kunnen?
Dat zal, dat bestrijd ik ook niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:08 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt maken ze er maar 7 dagen per week van, en zo denken er nog heel veel meer !
Echt waar voor vele is dit zeker weten een zeer goede uitkomst![]()
Wat is er uberhaupt luxe aan?quote:
Om mijn part zouden de winkels 5 dagen per week open zijn.... maandag ook dicht bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:11 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Wat is er uberhaupt luxe aan?
Kijk het is zo: Wat als het altijd zondag open was..? Niemand die erom zou zeiken?
Dat je 4 tvs hebt in huis als je op je eentje woont is overdadige luxe. Een extra dag mogelijkheid om te shoppen/winkelen/tijdverdoen geeft meer vrijheid qua planning, voor sommige mensen meer baanmogelijkheden/verdiensten. Ik zie eerlijk gezegd geen nadelen, behalve als je dan godsdiensten mee laat spreken die nog bij staan 7e dag rust voor iedereen (terwijl niet eens iedereen godsdienstig is/zelfde gelooft...)
Vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat mensen slecht kunnen plannen als de winkeltijden hun niet erg goed uitkomen ivm hun baan/kinderen en andere verplichtingen. Sommige mensen, blijkbaar jij, hebt er totaal geen moeite mee, ik ook niet eerlijk gezegd, maar de vrijheid om nog wat in te kunnen slaan op een zondag ofzo zou ik geweldig vinden.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Om mijn part zouden de winkels 5 dagen per week open zijn.... maandag ook dicht bijvoorbeeld.
Ik zou er niet anders om worden.
Ik zie niet wat er kort door de bocht is eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:16 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat mensen slecht kunnen plannen als de winkeltijden hun niet erg goed uitkomen ivm hun baan/kinderen en andere verplichtingen. Sommige mensen, blijkbaar jij, hebt er totaal geen moeite mee, ik ook niet eerlijk gezegd, maar de vrijheid om nog wat in te kunnen slaan op een zondag ofzo zou ik geweldig vinden.
Dan zou ik mijn 1 na laatste reactie toch maar eens beter lezenquote:Op woensdag 20 september 2006 22:20 schreef koffiegast het volgende:
Kort door de bocht is dat je het geheel op jezelf afstemd en niet ook bedenkt dat andere mensen andere ervaringen hebben. Maar goed het is duidelijk dat we het niet eens zullen worden.
Ik ben Financial controller en werktijden staan hier boven.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:33 schreef Sander170 het volgende:
Rekkie wat doe je voor beroep dan en wat zijn je werktijden als ik vragen mag ?
Niet iedereen heeft een makkelijke baan + makkelijke werktijden !
Maar jouw mening over plannen slaat nergens op, winkelen moet ook leuk blijven dus hoort luxe in dit tijdperk wel bij !
Dus je werkt maar 2 uur pd ?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben Financial controller en werktijden staan hier boven.
Imo maak ik een goed punt met plannen
Klopt ik lees ook heel snelquote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens mij lees je niet helemaal goed. Dat is mijn reistijd per dag voor woon-werk-verkeer
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:48 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Klopt ik lees ook heel snel![]()
Daarom vroeg ik het daarnet ook aan jou !
Vertel het dan aub even aan me![]()
Mijn werktijden zijn van 's ochtends half 8 tot....... 8/9 uur 's avonds, dan eens 5 uur s middags en dan weer 6 uur 's avonds.quote:
Ja hallo we kennen niet allemaal zo goed plannen als jij !quote:Op woensdag 20 september 2006 22:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[..]
Mijn werktijden zijn van 's ochtends half 8 tot....... 8/9 uur 's avonds, dan eens 5 uur s middags en dan weer 6 uur 's avonds.
hangt een beetje af van de zooi die ik moet oplossen
Dat blijkt!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:56 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja hallo we kennen niet allemaal zo goed plannen als jij !
Ik neem het ook niemand kwalijk, ik constateer het alleen maarquote:Dat ken je niet iedereen kwalijk nemen
Je lijkt sprekend op mijquote:Op woensdag 20 september 2006 22:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat blijkt!
[..]
Ik neem het ook niemand kwalijk, ik constateer het alleen maar
Kijk over zulke mensen had ik het nou Rekkie !quote:Op woensdag 20 september 2006 22:59 schreef oor het volgende:
ik ben van 7 uur tot 7 uur eigenlijk niet beschikbaar voor winkels. en zaterdag zou ik wel kunnen winkelen maar dan lig ik meestal nog ujit te slapen van mijn werk. en zou de keuze om zondags te gaan winkelen een uitkomst zijn.
ik heb sinds de 10e nog een staatslot liggen die ik kan gaan inwisselen. maar hellaas is dat nog niets van gekomen. de winkels zijn dan wel tot 8 uur open maar dan ben ik meestal aan het eten van 7 tot 8
Omdat ze zaterdags de hele dag uitslapen?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Kijk over zulke mensen had ik het nou Rekkie !
Die kunnen eigenlijk bijna niet anders dan op zondag te gaan winkelen / shoppen![]()
Ja juist daarom maar ook omdat sommige op zaterdag wat anders doen dan shoppen !quote:Op woensdag 20 september 2006 23:05 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat ze zaterdags de hele dag uitslapen?
Oh dat is echt erg.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:06 schreef www.mcafee.nl het volgende:
Wees blij dat je een bepaalde collega van mijn niet kentnederlander die sinds 1wk ineens met een amerikaans accent lult ...
Sinds hij heeft verteld dat hij in Amerika heeft gezeten, is hij ineens zijn vermogen om normaal nederlands te pwaten kwijtquote:
Dus o.a. voor mensen die zaterdags tot na 18:00uur uitslapen moeten zondags de winkels open?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja juist daarom maar ook omdat sommige op zaterdag wat anders doen dan shoppen !
En ja ik slaap ook op de zaterdag uit en ?
Nou het zou voor hun toch een prima optie zijn !quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus o.a. voor mensen die zaterdags tot na 18:00uur uitslapen moeten zondags de winkels open?
Oké
Kom kom Rekkie, heb wat symphatie voor de hardwerkende mensen onder onsquote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus o.a. voor mensen die zaterdags tot na 18:00uur uitslapen moeten zondags de winkels open?
Oké
70-80 uur werk ik per week.....quote:Op woensdag 20 september 2006 23:11 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Kom kom Rekkie, heb wat symphatie voor de hardwerkende mensen onder ons
quote:Kom kom Rekkie, heb wat symphatie voor de andere hardwerkende mensen met een verrot schema onder ons
Tot ziens!quote:Op woensdag 20 september 2006 23:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]![]()
Mensen tot ziens..... ik ga mijn tijd nuttiger besteden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet maar !quote:Op woensdag 20 september 2006 23:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]![]()
Mensen tot ziens..... ik ga mijn tijd nuttiger besteden
Ik ben blij dat ik dat ding gedurig in de hoek flikker om hem te vergeten.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:25 schreef Rekkie het volgende:
Nee, dat is het zelfde als met sexquote:Op woensdag 20 september 2006 23:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat ding gedurig in de hoek flikker om hem te vergeten.
Het is handig om een mobiel in je leven te hebben, je leven hoeft er niet om te draaien.
Dat lieg je, want het is soms gewoon noodzakelijk of je het nou wilt geloven of nietquote:Op donderdag 21 september 2006 00:36 schreef IBAZ het volgende:
Ik vind het zielig als je op zondag uit verveling naar de stad wil om boodschappen te gaan doen.
Je bent een fundamentalist ja. Iedereen hoort Nederlands te kunnen spreken, schrijven en lezen. Verder moeten de mensen niks. Tien jaar geleden typte ik op een typmachine, belde ik met een draaischijftelefoon en ging ik bij vrienden op bezoek. Destijds miste niemand die moderne rotzooi.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:16 schreef valek het volgende:
Dus je moet ook niet alleen hebben, je moet hem ook nog eens altijd dragen?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:19 schreef valek het volgende:
[..]
Precies,quote:Op donderdag 21 september 2006 09:01 schreef zatoichi het volgende:
Op zondag de winkels open; wie wil dat nou. Niets is heerlijk om op een mooie zondag met je camera door een verlaten stad te lopen en mooie plaatjes te schieten op plekken waar normaal een kudde aan mensen loopt maar dan helemaal verlaten is.
Ik heb in Utrecht tegen de koopzondag gestemd; net als driekwart van de inwoners.
Eensch.... en dan wil ik niet de hysterische consumenten-massa om me heen hebben.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:01 schreef zatoichi het volgende:
Op zondag de winkels open; wie wil dat nou. Niets is heerlijk om op een mooie zondag met je camera door een verlaten stad te lopen en mooie plaatjes te schieten op plekken waar normaal een kudde aan mensen loopt maar dan helemaal verlaten is.
Ik heb in Utrecht tegen de koopzondag gestemd; net als driekwart van de inwoners.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |