ja das ranzig.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:04 schreef freddygonzales het volgende:
zout op het vlees doen voor ze het gaan bakken.
Doe dat nou niet!!! Zout onttrekt vocht aan het vlees waardoor de buitenkant vochtig wordt. Daardoor schroeit het vlees minder goed dicht en wordt het minder bruin en mals.
Verdomme!!!![]()
![]()
kook jij vanavond voor me?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:07 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja das ranzig.
kan je er beter peper op doen en in koflook bakken. verder kruiden naar keus, ligt eraan welk vlees![]()
ik vind kip het allerlekkerste vlees!!! biefstuk is ook goed![]()
Succes dan met het eten van taai looileder.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:36 schreef Repeat het volgende:
Ga huilen joh, Bocuse.
Goeie tip, wist ik niet. *onthouden gaat*quote:Op donderdag 21 september 2006 02:09 schreef torpie het volgende:
genoeg mensen die zo t vlees verkrachten
Vooral met biefstuk.. die moet gewoon lekker sappig van binnen zijn en bruin van buiten.. eerst de kant van het vleest even laten bakken voor je er zout overheen tieft...![]()
Doe jij ook zout op het vlees voordat je het bakt?quote:Op donderdag 21 september 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
Doe ff lekker mijn koken mijn koken, bakken, braden afkraken![]()
You go, girlquote:Op donderdag 21 september 2006 02:44 schreef PrintScreen het volgende:
Doe ff lekker mijn koken mijn koken, bakken, braden afkraken![]()
Yepz... en nog nooit een klacht gehadquote:Op donderdag 21 september 2006 02:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe jij ook zout op het vlees voordat je het bakt?
Gevoel met koken is het beste wat je kan hebben.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
You go, girl![]()
Heeft geen donder met kruiden te maken maar met de skills![]()
Same here, kreeg gister nog een complimentje dat mijn kip zo lekker gekruid was. Lekker flink veel zout en paprika erop en dan bakkenquote:Op donderdag 21 september 2006 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yepz... en nog nooit een klacht gehad
Je hebt het door... net als ikquote:Op donderdag 21 september 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
Sudderlappen met enorm veel zout in de pan een halve dag opzettenBiefstuk doe ik ook zouten trouwens, je moet gewoon half boter half olie nemen, hoog vuur. En nadien even laten rusten voor snijden, gaat prima hoor
Of een grillpan loeiheet laten worden. Men laat de boter/olie gewoon niet heet genoeg worden en dan krijg je die zompige hompen vlees, heeft niks met zout te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |