quote:Op woensdag 20 september 2006 15:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
NEE!! geen haar!KAAL ZEG IK JE KAAL!
Dat is de essentie van dit forum.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:27 schreef Borkydude het volgende:
Al die mensen die nooit sex hebben gehad en dan komen praten of een meisje kaal of haar moet hebben
zegt iemand die met een roze shirt in zn foto staat met een gangster westside vinger en een handtasquote:Op woensdag 20 september 2006 15:27 schreef Borkydude het volgende:
Al die mensen die nooit sex hebben gehad en dan komen praten of een meisje kaal of haar moet hebben
Verkapt ik-heb-nooit-een-kale-kut-geneukt-maar-alleen-maar-gristelijke-bevers-reply!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:27 schreef Borkydude het volgende:
Ook al zo'n geval van pwned wie unne noobquote:Op woensdag 20 september 2006 15:27 schreef Borkydude het volgende:
Ja inderdaad, alleen snap ik die huzarensalade niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:58 schreef dborhem het volgende:
Als ik zoiets zou zien ren ik er meteen achteraan,met mijn Zwitsers mes (zit een schaartje in) en kwijt mij aan een een huzarenstukje 'poestrimmen'.
BAH meiden BAH!![]()
Hm,poes met huzarensalade..........quote:Op woensdag 20 september 2006 16:08 schreef veldmuis het volgende:
Ja inderdaad, alleen snap ik die huzarensalade niet.
Maakt niet uit hoeveel en hoe vaak erover gesproken word,het moet gewoon bijgetrimd worden als je een 'low-rider' aantrekt.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:11 schreef doppelgänger het volgende:
Och god, alweer zo'n schaamhaargestapo topic..?Ik dacht dat hier nou zo'n beetje alles wel over gezegd is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |