Veel geld zullen ze er niet mee verdienen, maar zal het veel publiciteit opleveren? De mensen die naar het concert toe gaan waren al fan nml. En qua media coverage valt het op zich ook wel mee. Misschien verandert dat nog wat over een paar weken, maar ik verwacht het niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:35 schreef fjboere het volgende:
[..]
Dit zijn meer optredens voor de publiciteit dan om geld te verdienen. Ze kunnen echt niets verdienen aan 1000x 15 euro hier. Nee duidelijk publiciteit.
Die hele band overvliegen is geen prob. Mayer is de ster en als hij dit wil zal het geschieden.
Ik denk het eigenlijk wel. De single is aardig gedraaid. Hij komt bijvoorbeeld al bij "Evers Staat Op". Voeg daar nog een paar namen aan toe die hier al genoemd zijn (of bijvoorbeeld dat live muziek programma van radio2 en bijvoorbeeld zoiets als wat Coen Swijnenberg vaak had bij 3fm 's avonds) en ik denk dat je nog weleens geregeld JM live op de radio/tv gaat horen die week.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:00 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
En qua media coverage valt het op zich ook wel mee. Misschien verandert dat nog wat over een paar weken, maar ik verwacht het niet.
En hij zal ook wel in een paar bladen verschijnen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 12:21 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel. De single is aardig gedraaid. Hij komt bijvoorbeeld al bij "Evers Staat Op". Voeg daar nog een paar namen aan toe die hier al genoemd zijn (of bijvoorbeeld dat live muziek programma van radio2 en bijvoorbeeld zoiets als wat Coen Swijnenberg vaak had bij 3fm 's avonds) en ik denk dat je nog weleens geregeld JM live op de radio/tv gaat horen die week.
Ik wil me hier graag bij aansluitenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:13 schreef Jill-RMC het volgende:
WOTWTC direct gevolgd door Gravity bij het Blok daarnet.
Remon
![]()
You Won't Be MIne?quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:34 schreef Jill-RMC het volgende:
Hij heeft zelf ook smaak.
Ook YWBM van MB20 erin. Ik ben ervoor dat ze dit jaar een cd moeten uitbrengen met: De Muziek uit Het Blok.
Nee, ik vroeg het aan jou volgens mij.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:38 schreef Gosjke het volgende:
Die versie heeft ze ongetwijfeld.. Ik ook btw *LOL* WIe niet, zou ik bijna zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |