lijkt wel of hij er bij topic 282 per ongeluk twee keer is ingezet.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:11 schreef PatriotOnline het volgende:
punten zijn inmiddels bijgewerkt (op Hawaii na, die staat er nog steeds 2 keer in)...
Ik hoop het niet, ik ben vandaag nog ziek, morgen niet meer.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:26 schreef PatriotOnline het volgende:
"Deze shit is maar er bij, ik heb ook een fokking baan."
komt je baas eraan?![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 14:30 schreef PatriotOnline het volgende:
back to the future?
Jahoor, die eerste film van 'm is een stuk bekender (hij had een bijrol).quote:(heeft ie nog ergens ingespeeld?)
Vanwaar de ahum? Tis goed hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 14:43 schreef TrickyDick het volgende:
One Flew Over The Cukoo's (?) Nest ??? ahum ...
Dat meen je niet !!! Gewoon in de wilde weg (aangezien je zei "een nog bekendere film) !!!quote:Op woensdag 20 september 2006 14:48 schreef Berkery het volgende:
[..]
Vanwaar de ahum? Tis goed hoor![]()
TrickyDick + 1
+1 Hawaii_Timquote:Op woensdag 20 september 2006 14:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sissi?
ach die pizza luigi zei me niks, maar een vooraanstaande dame rond die tijd met een italiaan als moordenaar...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:02 schreef TrickyDick het volgende:
[..]
+1 Hawaii_Tim
Denk ik bij mezelf: "Aha .. erg moeilijk !!!" Weten ze het gewoon ... Jammer Patriot, je was net te laat !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |