Racistische dame van lichte zeden dat je bentquote:Op woensdag 20 september 2006 13:30 schreef San0201 het volgende:
Muis.
Denk je 's ochtends vol frisse tegenzin aan je werk te beginnen heeft een of andere pauper mijn muis gejat.
Wat heeft dat nu weer voor nut. Neem dan mijn tft monitor mee, dan kan ik tenminste helemaal niet meer werken.
ik verdenk de schoonmaak turken.![]()
Het kan niemand anders geweest zijn. Al mijn collega's hebben al een muisquote:Op woensdag 20 september 2006 13:33 schreef razzberry het volgende:
[..]
Racistische dame van lichte zeden dat je bent
Goh hoe zouden ze daar nou aan zijn gekomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:34 schreef San0201 het volgende:
[..]
Het kan niemand anders geweest zijn. Al mijn collega's hebben al een muis![]()
Ja, onder mijn bureau ligt helemaal niets. En de kabel is ook achter uit mijn docking station.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:36 schreef zatoichi het volgende:
Laatste had mijn vriendin haar fiets ergens neergezet; hebben ze met een mes de band opengesneden en de lucht gejat! Gewoon een fiets van weet ik hoeveel kunnen jatten, pakken ze de lucht!
Ontopic: Heb je al onder je rotzooi, achter je bureau enz. gekeken?
Nee, mensen die dan eerst een uur lang de kabels nalopen en kijken of de aansluiting wel vast zit, die zijn pas echt kansloos!!quote:Op woensdag 20 september 2006 13:40 schreef El_Rolando het volgende:
Grapjassen die het balletje uit de muis halen zijn ook behoorlijk kansloos.
Niet als je al weet dat je je eigen balletje mee moet nemenquote:Op woensdag 20 september 2006 13:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nee, mensen die dan eerst een uur lang de kabels nalopen en kijken of de aansluiting wel vast zit, die zijn pas echt kansloos!!
Ik kan dat grapje wel waarderen.....![]()
Vind ik ook...quote:Op woensdag 20 september 2006 13:40 schreef El_Rolando het volgende:
Heb altijd m'n ballen bij me.... alleen de muis is optischquote:Op woensdag 20 september 2006 13:44 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Niet als je al weet dat je je eigen balletje mee moet nemen
Klopt, of mensen die stickertjes plakken over het oogje van een optische muis.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:40 schreef El_Rolando het volgende:
Je collega's hadden misschien nog een muis voor thuis nodig. Al kan dat ook bij de schoonmakers het geval zijn geweest. Maar waarom dan alleen jouw muis meenemen?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:34 schreef San0201 het volgende:
[..]
Het kan niemand anders geweest zijn. Al mijn collega's hebben al een muis![]()
ja, jaquote:Op woensdag 20 september 2006 14:03 schreef Godlike02 het volgende:
Optisch muisje? logitech?
quote:Op woensdag 20 september 2006 13:30 schreef San0201 het volgende:
Muis.
Denk je 's ochtends vol frisse tegenzin aan je werk te beginnen heeft een of andere pauper mijn muis gejat.
Wat heeft dat nu weer voor nut. Neem dan mijn tft monitor mee, dan kan ik tenminste helemaal niet meer werken.
ik verdenk de schoonmaak turken.![]()
hoe weet hij dat toch allemaal zo goed ?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:03 schreef Godlike02 het volgende:
Optisch muisje? logitech?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |