abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41981216
van Werkgever verlangen geen premies in te houden?

Kan ik van een werkgever verlangen mij gewoon bruto uit te betalen in plaats van netto?

Dat ik dus later aan het einde van het jaar eventueel het verschuldigde bedrag verreken met de belastingdienst?
aangezien ik maar altijd een halfjaar full time werk en er een halfjaar er tussen uit (buitenland) ga en ik krijg steeds tussen de 2.000 en 4.000 Euro van ze terug pas in maart april volgend jaar

De baan die ik nu heb daar draai ik diensten van 12 tot 14 uur per dag en van die overuren word zo ongelovelijk veel belasting/premies ingehouden en dat kan ik pas veel later terug vragen, krijgen etc.!

of vraag ik hier het onmogelijk of kan ik alvaast geld terug vragen van de belastingdienst?
pi_41981482
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:26 schreef backontrack het volgende:
van Werkgever verlangen geen premies in te houden?

Kan ik van een werkgever verlangen mij gewoon bruto uit te betalen in plaats van netto?

Dat ik dus later aan het einde van het jaar eventueel het verschuldigde bedrag verreken met de belastingdienst?
aangezien ik maar altijd een halfjaar full time werk en er een halfjaar er tussen uit (buitenland) ga en ik krijg steeds tussen de 2.000 en 4.000 Euro van ze terug pas in maart april volgend jaar

De baan die ik nu heb daar draai ik diensten van 12 tot 14 uur per dag en van die overuren word zo ongelovelijk veel belasting/premies ingehouden en dat kan ik pas veel later terug vragen, krijgen etc.!

of vraag ik hier het onmogelijk of kan ik alvaast geld terug vragen van de belastingdienst?
Bruto uitkeren zal (mag) je werkgever niet doen, maar je kan wel een voorlopige teruggaaf aanvragen bij de belastingdienst.
pi_41981510
Vraag het de belastingdienst...die weten het beter.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_41981574
Misscien ff vragen of ze je zwart willen uitbetalen
pi_41981666
Voorlopige teruggaaf aanvragen dan krijg je elke maand een deel van de 2000-4000 EUR en reken je aan het eind van het jaar af met de belastingdienst indien je te veel of te weinig hebt ontvangen. De berekening heb je enigzins zelf in de hand dus je kan zelf bepalen of je een hoge schatting (4000 EUR cq 333 EUR p/m) danwel een lage schatting (2000 EUR cq 167 EUR p/m) maakt.
pi_41981721
Ik ga mij dan verdiepen in een "verlopige teruggaaf" typt in adresbalk: www.belastingdienst.nl
  woensdag 20 september 2006 @ 14:28:53 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_41982852
quote:
Op woensdag 20 september 2006 13:46 schreef backontrack het volgende:
Ik ga mij dan verdiepen in een "verlopige teruggaaf" typt in adresbalk: www.belastingdienst.nl
Zoek je dan wel even op 'voorlopige teruggaaf'?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')