dag dames,
ten eerste: het voelt ontzettend als jullie allemaal tekort doen door niet iedereen te bedanken pp, en mee te leven met borstontstekingen en kdvs die denken te weten wat beter is dan jijzelf (grrrr en daat sta je dan als onzekere moeder enzo), maar het zij even zo. drukdrukdruk. mijn oprechte excuses, enzo. en wat is Ezra een geweldige naam! en Storm ook. STOeRm!
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:43 schreef MiSs-TaKe het volgende:[..]
Ik herken het wel een beetje, Jeremy (2jr) krijgt nog steeds bv en zijn broertje van bijna 5 mnd krijgt ook nog bv...dat is pas schocking news
![]()
Meestal zegik het niet eens, [...]
Mijn schoonmoeders advies luidde (toen Jeremy 6 weekejs oud was) "Slaapt hij nu nog geen nachten door? Dan zou ik maar eens stoppen met de bv...daar zit dan niet genoeg 'voeding' meer in"
![]()
Mijn god...dat ik me ooit door die kwats zo onzeker heb laten maken!
goddank, ik ben niet de enige die dat verwijt (!! jaaaaaa dames, we doen het onszelf aan!) te horen gekregen heeft.
quote:
Toen ik een keer naar de huisarts ging voor Syncotinon (of zoiets..wekt de toeschietreflex op) wilde hij dit niet meegeven..Jeremy was toen 4,5 maand oud en ik moest me er maar bij neerleggen dat het lang genoeg geweest was. De borstvoeding was gewoon 'op" . Nou vraag ik je..........
![]()
Een huisarts notabene!
huisartsten krijgen tijdens hun opleiding geen EEN cursus waar bv volledig in behandeld wordt. ik heb 2 vriendinnen die geneeskunde doen. geen van 2 wist me meer dan de bakerpraatjes te vertellen. het is aan de huisarts-in-spe zelf om uptodate te komen met dit soort info. goed he?
quote:
Al met al is mijn voeding toen wel drastisch teruggelopen...al dat gezeur en gezanik maakte me zo onzeker. En uiteindelijk werd ik zo pislink op al die pipo's die me alleen maar vertelde dat ik moest stoppen dat dát juist de reden is dat ik nu al zo lang voedt...
dat deed ik dus ook. al had ik een 'excuus' :ela is allergisch en anders mag ze niks drinken en dat is zielig. geldt allang niet meer maar is heel effectief. mensen vinden het dan wel ZIELIG voor me maar das dan in ieder geval beter dan DOM.
maar eh. you de bom! geweldig. tandemvoeden, jojo, gogo! zie wel of ik A ooit weer zwanger ben en B dan nog bv geef maar ik laat het een niet het ander wegdrukken tenzij ela opeens beslist dat het wel welletjes is. aangezien ik nu nog niet zwanger ben is ze dan minstens ruim 2 en waarschijnlijk volledig in staat nee te zeggen tegen de borst als ze dat wil.
ik had trouwens gisterochtend dus de pee in, had toen toch wel wakkergelegen om die hele affaire. en sochtends, tijdens het knuffelen in pyama met ela vraag ik retorisch "jij hebt toch nog best wel zin in drinken bij mama he?" en wat doet ze: ze trekt mn shirt omhoog, hapt en gaat er eens lekker voor liggen.
![]()
niet dat ze 10 mins daarvoor al niet had gehad, los had gelaten met een vergenoegde smile op haar gezicht en lekker even "hmmmmmm" had gezegd. hihi.
![]()
ik lag bijna in een stuip, en de papa vond het ook geweldig. mijn kleine