Volgens mij drinkt ie stiekem teveelquote:Op woensdag 20 september 2006 12:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waarom staat hij daar in beschonken toestand links op de foto ?![]()
WO III?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:58 schreef Sjakie01 het volgende:
Nou ja beter dit, dan een aanslag op de paus. Dan was WO III getekend.
Nee in zon vaart zou het inderdaad dan ook weer niet lopen.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:59 schreef joachim87 het volgende:
[..]
WO III?
Wat denkje dat er ging gebeuren dan.
Amerika valt Iran aan omdat de paus wordt vermoord?![]()
Blijkbaar is dat toch nodig om dat vreedzame en tolerante geloof te verdedigen. Mooiste reactie die je op kritiek krijgt is dat de christenen het eeuwen geleden niet veel beter deden of zelfs nog slechter waren. Dat was eeuwen geleden eikels! Kom toch niet steeds met die drogredenen en Calimero taktiek op de proppen. Zoek eens wat op wat zelfkritiek is en waar tolerantie voor staat en kijk dan nog eens naar jezelf.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:01 schreef muhammad_ali het volgende:
Pfff, ik word echt moe van de oproepmoslims die over gaan rellen
Begrijp me niet verkeerd, de paus is een klootzak dat ie het zegt op die manier maar na elke uitspraak weer die oproer en moordschreeuwers
Ik heb geen zin om het onderwerp te veranderen in wat christenen gedaan hebben en nog doen want dan zijn we nog bezig.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:06 schreef wonko het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat toch nodig om dat vreedzame en tolerante geloof te verdedigen. Mooiste reactie die je op kritiek krijgt is dat de christenen het eeuwen geleden niet veel beter deden of zelfs nog slechter waren. Dat was eeuwen geleden eikels! Kom toch niet steeds met die drogredenen en Calimero taktiek op de proppen. Zoek eens wat op wat zelfkritiek is en waar tolerantie voor staat en kijk dan nog eens naar jezelf.
vraagje: heb je de hele speech gelezen?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:01 schreef muhammad_ali het volgende:
Pfff, ik word echt moe van de oproepmoslims die over gaan rellen
Begrijp me niet verkeerd, de paus is een klootzak dat ie het zegt op die manier maar na elke uitspraak weer die oproer en moordschreeuwers
Mooi verwoordquote:Op woensdag 20 september 2006 13:06 schreef wonko het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat toch nodig om dat vreedzame en tolerante geloof te verdedigen. Mooiste reactie die je op kritiek krijgt is dat de christenen het eeuwen geleden niet veel beter deden of zelfs nog slechter waren. Dat was eeuwen geleden eikels! Kom toch niet steeds met die drogredenen en Calimero taktiek op de proppen. Zoek eens wat op wat zelfkritiek is en waar tolerantie voor staat en kijk dan nog eens naar jezelf.
ik heb ongeveer 2 minuten voor en 2 minuten na gezien zegmaarquote:Op woensdag 20 september 2006 13:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
vraagje: heb je de hele speech gelezen?
Oh mijn god...kan iemand deze zwakzinnige zijn keyboard door zijn harses rammen?quote:Op woensdag 20 september 2006 13:13 schreef Laton het volgende:
ik ben een eikel
De genoemde Calimero taktiek.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:08 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om het onderwerp te veranderen in wat christenen gedaan hebben en nog doen want dan zijn we nog bezig.
Je ergert je...maar wat doe je daarmee? En ken je nog meer gelijkgestemde moslims?quote:Ik ben een moslim geen christen en als moslim erger ik me aan de oproermoslims zoals ik ze noem. Al krijg ik ook een beetje het gevoel dat deze oproermoslims vooral bestaan uit farches van foute regimes en partijen
Daarmee bewijzen ze dat die middeleeuwse keizer gelijk had dat het een geweldadige godsdienst is.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is gewoon de basis van de islam. Dreigen met geweld om je zin te krijgen.
Eigenlijk belachelijk...er is dus niets positiefs veranderd aan dat geloof in de afgelopen eeuwen.quote:Op woensdag 20 september 2006 13:24 schreef Ludger het volgende:
[..]
Daarmee bewijzen ze dat die middeleeuwse keizer gelijk had dat het een geweldadige godsdienst is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |