Kan hij weten dat die zeug zich vaak ging ziek melden, en zich vervolgens liet zwanger neuken?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:35 schreef Radjesh het volgende:
Hou je bek, jou pa neemt haar toch aan?
Nou het is toch het bedrijf van je pa? Dus dan moet jij niet zeikenquote:Op woensdag 20 september 2006 10:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Kan hij weten dat die zeug zich vaak ging ziek melden, en zich vervolgens liet zwanger neuken?![]()
Mijn pa heeft er zelf overigens niet eens zoveel problemen mee. Ik wel.
idd die was denk ik uitgekeken op zn moederquote:Op woensdag 20 september 2006 10:35 schreef Radjesh het volgende:
Hou je bek, jou pa neemt haar toch aan?
Zou dat kindje nu het half-zusje of -broertje van de TS worden?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd die was denk ik uitgekeken op zn moeder
Dan had hij wel een wijf aangenomen die er heel wat beter uitzag.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd die was denk ik uitgekeken op zn moeder
Je vader is gewoon een sukkel, dit weet je toch vantevoren. Gewoon geen vrouwen aannemen als klein bedrijf.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:33 schreef Sjakie01 het volgende:
Ja hoor, het is zo ver. Mijn vader heeft vorig jaar een nieuwe vrouw aangenomen voor achter de receptie in zijn bedrijf. Dit dikke overdreven girlygirl wijf van 31 is in dat jaar dat ze voor mijn vader werkt al minimaal 5 x ziek geweest omdat ze zoveel last heeft van haar hevige menstruatie.![]()
Dat is nog iets van dat je zegt, hmm nou goed dat heb je met die wezens. Maar nu kregen we het heugelijke nieuws te horen dat die dikke zeug ook nog eens zwanger is.
![]()
Dit houdt dus gewoonweg in dat die zeug dadelijk een jaar gewoon betaald weg is.
Wat heb je nou in dit soort volk in je bedrijf? Blijf dan lekker thuis zitten de boel afstoffen ofzo. Kut volk.
Dus bij deze: Dames blijf lekker thuis huishouden, dat is beter voor het gezin, het bedrijf, en de Nederlandse economie.
![]()
![]()
Zo klein is het bedrijf niet, en het is ook niet zo dat we erop stuk lopen. Maar dit hele verhaal bewijst wel weer dat vrouwen gewoon in het huishouden thuis horen, en niet in het bedrijfsleven.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je vader is gewoon een sukkel, dit weet je toch vantevoren. Gewoon geen vrouwen aannemen als klein bedrijf.
Zolang jij de baas niet bent heb je niks te mekkeren en zal je het maar moeten accepteren...quote:Op woensdag 20 september 2006 10:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Kan hij weten dat die zeug zich vaak ging ziek melden, en zich vervolgens liet zwanger neuken?![]()
Mijn pa heeft er zelf overigens niet eens zoveel problemen mee. Ik wel.
Wees blij, de komende maanden zal ze zich niet meer ziek melden vanwege haar hevige menstruatiequote:Op woensdag 20 september 2006 10:33 schreef Sjakie01 het volgende:
al minimaal 5 x ziek geweest omdat ze zoveel last heeft van haar hevige menstruatie.![]()
![]()
En jou vader moet voortaan niet meer met z'n zus neuken,quote:Op woensdag 20 september 2006 10:42 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Zo klein is het bedrijf niet, en het is ook niet zo dat we erop stuk lopen. Maar dit hele verhaal bewijst wel weer dat vrouwen gewoon in het huishouden thuis horen, en niet in het bedrijfsleven.
Omdat er dan minder geneukt wordt, en jouw AOW dan niet betaald kan worden.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:47 schreef PLAE@ het volgende:
Zwangerschapsverlof hoort gewoon onbetaald te zijnik zou niet weten waarom niet.
Waarom heeft dit kabinet dat niet even geregeld![]()
Juist, dan kunnen de minima het zich niet meer veroorloven om kinderen te krijgen, en sterft die sociale klasse vanzelf uit. Probleem opgelost!quote:Op woensdag 20 september 2006 10:47 schreef PLAE@ het volgende:
Zwangerschapsverlof hoort gewoon onbetaald te zijnik zou niet weten waarom niet.
Waarom heeft dit kabinet dat niet even geregeld![]()
Dan moeten ze maar niet boven hun stand leven. maar probleem opgelost iddquote:Op woensdag 20 september 2006 10:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Juist, dan kunnen de minima het zich niet meer veroorloven om kinderen te krijgen, en sterft die sociale klasse vanzelf uit. Probleem opgelost!
oja? allochtonen in achterstandswijken waarbij de vrouw niet eens van de man mag werken hebben er anders verdomd weinig moeite mee om een legbaterij aan koters te hebben in hun flatje.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Omdat er dan minder geneukt wordt, en jouw AOW dan niet betaald kan worden.
Sim-pel.
afschaffen die aow.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:52 schreef kimmie25 het volgende:
en wie moet dan later jou aow betalen????
TS wordt vaderquote:Op woensdag 20 september 2006 10:54 schreef ikbenhetbeu het volgende:
leuk voor je, krijg je nu een broertje of zusje?
mja, kinderen van bepaalde bevolkingsgroepen heb je anders bar weinig aan. die kosten meer dan ze opleveren..quote:Op woensdag 20 september 2006 10:55 schreef Frida-ster het volgende:
Als je niet tot je 70ste wilt werken, is het niet slecht dat vrouwen kinderen krijgen...ze zouden allemaal extra beloond moeten worden! Hulde aan de zwangeren
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:55 schreef Frida-ster het volgende:
Als je niet tot je 70ste wilt werken, is het niet slecht dat vrouwen kinderen krijgen...ze zouden allemaal extra beloond moeten worden! Hulde aan de zwangeren
Dat is ook onzin, niet iedereen "uit een bepaalde bevolkingsgroep" zit thuis en kijkt tv.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
mja, kinderen van bepaalde bevolkingsgroepen heb je anders bar weinig aan. die kosten meer dan ze opleveren..
Ik hoop dat je vader een ander taalgebruik hanteerd dan jij, anders is het gauw afgelopen met jullie varkensfokkerij.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:33 schreef Sjakie01 het volgende:
Ja hoor, het is zo ver. Mijn vader heeft vorig jaar een nieuwe vrouw aangenomen voor achter de receptie in zijn bedrijf. Dit dikke overdreven girlygirl wijf van 31 is in dat jaar dat ze voor mijn vader werkt al minimaal 5 x ziek geweest omdat ze zoveel last heeft van haar hevige menstruatie.![]()
Dat is nog iets van dat je zegt, hmm nou goed dat heb je met die wezens. Maar nu kregen we het heugelijke nieuws te horen dat die dikke zeug ook nog eens zwanger is.
![]()
Dit houdt dus gewoonweg in dat die zeug dadelijk een jaar gewoon betaald weg is.
Wat heb je nou in dit soort volk in je bedrijf? Blijf dan lekker thuis zitten de boel afstoffen ofzo. Kut volk.
Dus bij deze: Dames blijf lekker thuis huishouden, dat is beter voor het gezin, het bedrijf, en de Nederlandse economie.
![]()
![]()
Ja prima, maar blijf dan ook lekker helemaal thuis.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:06 schreef laika het volgende:
een jaar zwangerschapsverlof...? sinds wanneer is dat ingevoerd? bij mij weten is dat hooguit 4 maanden..
en daarbij ......
[..]
Nee sorry, jouw familie komt niet ter wereld in ons bedrijf.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:09 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vader een ander taalgebruik hanteerd dan jij, anders is het gauw afgelopen met jullie varkensfokkerij.![]()
Ik zorg er wel voor dat ik genoeg verdien en mijn vriendin uberhaupt niet hoeft te werken.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:12 schreef Sebash het volgende:
Ik wil jou wel ens horen als jouw vriendin zwanger is en haar baan kwijtraakt omdat haar werkgever dezelfde instelling als jij heeft.
Ik maak mijn vrouw pas zwanger als ze een vast contract heeftquote:Op woensdag 20 september 2006 11:12 schreef Sebash het volgende:
Ik wil jou wel ens horen als jouw vriendin zwanger is en haar baan kwijtraakt omdat haar werkgever dezelfde instelling als jij heeft.
WTF bbq?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:14 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik zorg er wel voor dat ik genoeg verdien en mijn vriendin uberhaupt niet hoeft te werken.
Dus jullie hebben een varkensfokkerijquote:Op woensdag 20 september 2006 11:11 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee sorry, jouw familie komt niet ter wereld in ons bedrijf.
Ik zeg dat het niet hoeft, als ze dat graag wil, moet ze dat natuurlijk helemaal zelf weten.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:30 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
WTF bbq?
Alsof er tegenwoordig nog vrouwen zijn die niet WILLEN werken
De hele dag thuiszitten belspelletjes kijken is voor kampwijven, dikke lelijke wijven, kansloze domme wijven, etc.
We weten nu dus wat voor vriendin TS gaat krijgen, en hij wil haar afschermen van deelname aan het maatschappelijk sociale proces als in werk
uhm ik vind het vrij sneu als je wil werken omdat je anders niks te doen hebt. Leven om te werken wat een kutleven heb je dan.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:30 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
WTF bbq?
Alsof er tegenwoordig nog vrouwen zijn die niet WILLEN werken
De hele dag thuiszitten belspelletjes kijken is voor kampwijven, dikke lelijke wijven, kansloze domme wijven, etc.
We weten nu dus wat voor vriendin TS gaat krijgen, en hij wil haar afschermen van deelname aan het maatschappelijk sociale proces als in werk
en daar gaat jou zakgeld voor komend jaar.......quote:Op woensdag 20 september 2006 10:33 schreef Sjakie01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
OWNEDquote:Op woensdag 20 september 2006 11:34 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dus jullie hebben een varkensfokkerij![]()
Gelukkig ben je zelf een werkloze MBO'er van +40.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:34 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Dus jullie hebben een varkensfokkerij![]()
Hopelijk krijg je geen relatie en zul je kinderloos eenzaam stervenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf een werkloze MBO'er van +40.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Surprise Surprise!!! Het onverwachte is de mooiste prijs.
De verrassing brengt u zomaar van de wijs, pas op. Surprise Surprise!!!
Doet dat er uberhaupt toe?quote:Op woensdag 20 september 2006 12:48 schreef Henny_Huisman het volgende:
Kijk-mijn-vader-heeft-een-bedrijf-topic.
Alsof wij dat moeten geloven
Om welk bedrijf gaat het dan?
Ja.quote:
Lees eenvoudige varkenshoeder.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf een werkloze MBO'er van +40.
Dus je bent een werkende MBO-er van 40+?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:42 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Lees eenvoudige varkenshoeder.
Ik werk reeds 29 jaar waarvan 27 bij hetzelfde bedrijf.
Dus hou je stopcontact dicht als je niet weet waar je over praat.![]()
Had die zeug die jij moeder noemt dat ook maar gedaan toen die beer hem naar binnen schoof.quote:
Ja, wat een drama hequote:Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef Lod het volgende:
[..]
Dus je bent een werkende MBO-er van 40+?
Nou, dat is inderdaad erg. Bijna net zo'n drama als een nieuwe werkneemster die last heeft van heftige menstruaties en verdwaalde spermacellenquote:
O hemeltjequote:Op woensdag 20 september 2006 14:49 schreef Lod het volgende:
[..]
Nou, dat is inderdaad erg. Bijna net zo'n drama als een nieuwe werkneemster die last heeft van heftige menstruaties en verdwaalde spermacellen
Ziek melden omdat je menstuatie pijn hebt gaat er bij mij niet in hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 14:44 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Had die zeug die jij moeder noemt dat ook maar gedaan toen die beer hem naar binnen schoof.![]()
Dat ben ik met u eensch.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:16 schreef ANWB het volgende:
[..]
Ziek melden omdat je menstuatie pijn hebt gaat er bij mij niet in hoor![]()
Is net zoiets als ziekmelden omdat je een kater hebt![]()
eensch isquote:Op woensdag 20 september 2006 10:33 schreef Sjakie01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Volgens mij is het enige wat bewezen wordt is dat zoontjes van de direkteur zeikerds zijnquote:Op woensdag 20 september 2006 10:42 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Zo klein is het bedrijf niet, en het is ook niet zo dat we erop stuk lopen. Maar dit hele verhaal bewijst wel weer dat vrouwen gewoon in het huishouden thuis horen, en niet in het bedrijfsleven.
TS reageert niet meerquote:Op woensdag 20 september 2006 15:46 schreef DFDuo het volgende:
TS, dan start je een eigen bedrijf op en neem je alleen maar mannen aan![]()
Dan zal het bedrijf vast enorm bloeien binnen de kortste keren![]()
Juistquote:Op woensdag 20 september 2006 15:56 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige wat bewezen wordt is dat zoontjes van de direkteur zeikerds zijn![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Misschien dat je vriendin wel WIL werken en niet afhankelijk van jou wil zijn? Ik kan me er in jouw geval nog wat bij voorstellen ookquote:Op woensdag 20 september 2006 11:14 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik zorg er wel voor dat ik genoeg verdien en mijn vriendin uberhaupt niet hoeft te werken.
Hahahahaha,quote:Op woensdag 20 september 2006 16:10 schreef Sjakie01 het volgende:
Je denkt toch niet dat ik in ga op reacties van een 40+ persoon die slechts zijn Jan Modaal opleiding aka MBO heeft afgerond? Ik denk ook niet dat deze meneer zelf een al te interessante en/of belangrijke baan heeft gezien zijn tijd die hij op een doordeweekse werkdag in het forum kan steken.
Wellicht moet meneer eens na gaan denken over zijn zielige leventje. Althans dat zou ik wel hebben gedaan als ik op mijn 40e nog op een kansloos forum zou rond zwerven.
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:05 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Misschien dat je vriendin wel WIL werken en niet afhankelijk van jou wil zijn? Ik kan me er in jouw geval nog wat bij voorstellen ook![]()
Jij bent goed in lezen.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik zeg dat het niet hoeft, als ze dat graag wil, moet ze dat natuurlijk helemaal zelf weten.
Ik word graag gecorrigeerdquote:
Waar staat dat ik mij genaaid voel dan? Ik mag toch gewoon vertellen wat ik ervan vind?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:18 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ik word graag gecorrigeerd![]()
Nu jij nog. Als je jouw vriendin zwanger hebt gemaakt, zeg je dan ook tegen haar: "Neem geen zwangerschapsverlof, want daarmee dupeer je het zoontje van je baas"?![]()
Jawel, dat magquote:Op woensdag 20 september 2006 16:20 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waar staat dat ik mij genaaid voel dan? Ik mag toch gewoon vertellen wat ik ervan vind?
Jij voelt je, of in ieder geval je pa, genaaid, anders zou je dat niet zeggen.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:20 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waar staat dat ik mij genaaid voel dan? Ik mag toch gewoon vertellen wat ik ervan vind?
5x ziek in een jaar slaat nergens opquote:Op woensdag 20 september 2006 16:20 schreef desub het volgende:
tenzij het 5x meerdere dagen zijn vind ik 5 dagen ziek in een jaar niet overdreven veel
ben je niet gewoon jaloers omdat je zelf niet zwanger kan worden?
U kent TSquote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef AlohaXa het volgende:
Hey ben weer eens een beetje alles aan het aandikken jochie?
LEZENquote:Op woensdag 20 september 2006 16:47 schreef ANWB het volgende:
[..]
5x ziek in een jaar slaat nergens op![]()
5 dagen ziek is ook te veelquote:Op woensdag 20 september 2006 16:50 schreef minkuukel het volgende:
[..]
LEZEN![]()
5 dagen of 5X een paar dagen![]()
U bent zeker een medewerker (als je al werkt lamlul) van een arbodienstquote:
Over 9 maanden is dat aandikken ook weer voorbijquote:Op woensdag 20 september 2006 16:29 schreef AlohaXa het volgende:
Hey ben weer eens een beetje alles aan het aandikken jochie?
Je moest eens weten m'n jongquote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef minkuukel het volgende:
[..]
U bent zeker een medewerker (als je al werkt lamlul) van een arbodienst![]()
Eensch isquote:Volgens mij is het enige wat bewezen wordt is dat zoontjes van de direkteur zeikerds zijn
vertel vertel vertelquote:
Als je ook meer eenigzins wat gelezen zou hebben hier, had je waarschijnlijk dit soort achterlijke teksten niet uitgekraamd.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:28 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Het hoort bij het hebben van een eigen bedrijf. Als je dat niet aan kunt, ben je mijns inziens ook ongeschikt voor het ondernemersschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |