Mwah Stoken over e10 is 1 ding, maar ik meen echt dat Eggie gewoon een helse straf verdient. Anders leert hij er nooit iets van!quote:
Uhuh.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah Stoken over e10 is 1 ding, maar ik meen echt dat Eggie gewoon een helse straf verdient. Anders leert hij er nooit iets van!
Zegtie?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:29 schreef schizolientje het volgende:
Tijn wordt filosofisch op de vroege morgen ( voor hen) of hij wordt/is depressief door de verstoring van zijn slaapritme
Pardon? Leg uit?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:28 schreef Addi het volgende:
Wie van hen zonder zondes is werpe de eerste steen. OMG Bommie,je gaat erg ver!
Hij bedoelt :"Get a grip."quote:
Komop zeg, ergens heb ik toch wel voor een groot deel gelijk....!quote:
hij heeft wel een lief koppiequote:Op woensdag 20 september 2006 10:55 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert lijkt weer in slaap te vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:56 schreef itsme het volgende:
[..]
hij heeft wel een lief koppieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en zo heerlijk angstig als de zoemer gaat.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ook zo braafom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die is vannacht niet meer gegaan geloof ik dus wordt wel weer tijdquote:Op woensdag 20 september 2006 11:00 schreef itsme het volgende:
[..]
en zo heerlijk angstig als de zoemer gaat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij raakt opquote:Op woensdag 20 september 2006 10:55 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert lijkt weer in slaap te vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 20 september 2006 11:00 schreef itsme het volgende:
[..]
en zo heerlijk angstig als de zoemer gaat.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gemist, wat deed ie dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:04 schreef itsme het volgende:
en wat doet tijn nou raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop