Gecheckt met mijn moeder die de streams ff hard liet horenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:21 schreef MadMaster het volgende:
Is die sleutel eigenlijk wel gevallen?![]()
nee nu was het zijn dochter die iets riep van Jooh jooh johquote:Op woensdag 20 september 2006 12:22 schreef LudoSanders het volgende:
Dat hij hem heeft is jammer en dat het maar zo kort heeft mogen duren is eveneens jammer.
Ging het weer gevolgd met zijn eeuwige "Yeah, Yeah, Yeah, Yeah".
100% Anti Egbert.
zichzelf mag ik hopen!quote:Op woensdag 20 september 2006 12:22 schreef itsme het volgende:
waar wordt janine moe van? de dames?
Whahaha, van die paar uurtjes in een kanoquote:Op woensdag 20 september 2006 12:25 schreef Addi het volgende:
Ik vind Egbert niet zoveel afgevallen,valt wel mee. Hij dacht zelf een strak buikje te hebben nu...whahaha
Van het gekloot van E10 en Jeroen van vannacht (zie streamverslag)quote:
Ik trap er niet meer inquote:Op woensdag 20 september 2006 12:26 schreef demins het volgende:
Egbert is zijn sleutel al weer kwijt!!!![]()
Vanaf maandagavond,het is nu woensdagquote:Op woensdag 20 september 2006 12:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Whahaha, van die paar uurtjes in een kano![]()
hmmm net hier dus ga ik ff lezenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:27 schreef Addi het volgende:
[..]
Van het gekloot van E10 en Jeroen van vannacht (zie streamverslag)
Ja inderdaad, dan val je wel afquote:Op woensdag 20 september 2006 12:28 schreef Addi het volgende:
[..]
Vanaf maandagavond,het is nu woensdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |