BB leest hier meequote:Op woensdag 20 september 2006 12:13 schreef teamlead het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.hij heeft m nu alJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
veel te snel gevallen dat ding
Was Hilde er nog maarquote:Op woensdag 20 september 2006 12:12 schreef versabommie het volgende:
En nu hebben we weer een aantal dagen te gaan waarop er niets, maar dan ook helemaal niets gebeurtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Milica die oppakt en 4 bewoners MOET aanwijzen die direct genomineerd zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
yeps...ze heeft tijn monique, sabrina en janine aangewezenquote:
nee man, die telefoon werd hier door iemand geroepen als iets wat zou moeten gebeuren nu ...ik speculeer alleen maar verderquote:Op woensdag 20 september 2006 12:14 schreef teamlead het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.echt??Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:15 schreef n1ek het volgende:
nog mensen die 'ECHT?' zeggen
hehe ff tot 10 tellen
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee man, die telefoon werd hier door iemand geroepen als iets wat zou moeten gebeuren nu ...ik speculeer alleen maar verderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat meeeeen je nietquote:Op woensdag 20 september 2006 12:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps...ze heeft tijn monique, sabrina en janine aangewezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Degene zonder streams (aan het werk) hangen aan jullie lippen, zoals ikquote:Op woensdag 20 september 2006 12:15 schreef n1ek het volgende:
nog mensen die 'ECHT?' zeggen
hehe ff tot 10 tellen
ok das logischquote:Op woensdag 20 september 2006 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Degene zonder streams (aan het werk) hangen aan jullie lippen, zoals ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus ik geloof allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zit ook op m'n werk , maar je ziet dat bovenin dat dat als wens werd geroepenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ja godver.. er zijn mensen die op hun werk niet kunnen streamen hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* MadMaster meldt zich...quote:Op woensdag 20 september 2006 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Degene zonder streams (aan het werk) hangen aan jullie lippen, zoals ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* MadMaster nietquote:Dus ik geloof allesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:18 schreef Bluezz het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
3 ganzen op een rij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop