BB leest hier meequote:Op woensdag 20 september 2006 12:13 schreef teamlead het volgende:hij heeft m nu al
veel te snel gevallen dat ding
Was Hilde er nog maarquote:Op woensdag 20 september 2006 12:12 schreef versabommie het volgende:
En nu hebben we weer een aantal dagen te gaan waarop er niets, maar dan ook helemaal niets gebeurt
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Milica die oppakt en 4 bewoners MOET aanwijzen die direct genomineerd zijn![]()
yeps...ze heeft tijn monique, sabrina en janine aangewezenquote:
nee man, die telefoon werd hier door iemand geroepen als iets wat zou moeten gebeuren nu ...ik speculeer alleen maar verderquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:15 schreef n1ek het volgende:
nog mensen die 'ECHT?' zeggen
hehe ff tot 10 tellen
quote:Op woensdag 20 september 2006 12:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee man, die telefoon werd hier door iemand geroepen als iets wat zou moeten gebeuren nu ...ik speculeer alleen maar verder![]()
Dat meeeeen je nietquote:Op woensdag 20 september 2006 12:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps...ze heeft tijn monique, sabrina en janine aangewezen![]()
Degene zonder streams (aan het werk) hangen aan jullie lippen, zoals ikquote:Op woensdag 20 september 2006 12:15 schreef n1ek het volgende:
nog mensen die 'ECHT?' zeggen
hehe ff tot 10 tellen
ok das logischquote:Op woensdag 20 september 2006 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Degene zonder streams (aan het werk) hangen aan jullie lippen, zoals ik
Dus ik geloof alles
Ik zit ook op m'n werk , maar je ziet dat bovenin dat dat als wens werd geroepenquote:Op woensdag 20 september 2006 12:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja godver.. er zijn mensen die op hun werk niet kunnen streamen hoor
* MadMaster meldt zich...quote:Op woensdag 20 september 2006 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Degene zonder streams (aan het werk) hangen aan jullie lippen, zoals ik
* MadMaster nietquote:Dus ik geloof alles
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |