Mwah Stoken over e10 is 1 ding, maar ik meen echt dat Eggie gewoon een helse straf verdient. Anders leert hij er nooit iets van!quote:
Uhuh.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah Stoken over e10 is 1 ding, maar ik meen echt dat Eggie gewoon een helse straf verdient. Anders leert hij er nooit iets van!
Zegtie?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:29 schreef schizolientje het volgende:
Tijn wordt filosofisch op de vroege morgen ( voor hen) of hij wordt/is depressief door de verstoring van zijn slaapritme
Pardon? Leg uit?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:28 schreef Addi het volgende:
Wie van hen zonder zondes is werpe de eerste steen. OMG Bommie,je gaat erg ver!
Hij bedoelt :"Get a grip."quote:
Komop zeg, ergens heb ik toch wel voor een groot deel gelijk....!quote:
hij heeft wel een lief koppiequote:Op woensdag 20 september 2006 10:55 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert lijkt weer in slaap te vallen
Die is vannacht niet meer gegaan geloof ik dus wordt wel weer tijdquote:Op woensdag 20 september 2006 11:00 schreef itsme het volgende:
[..]
en zo heerlijk angstig als de zoemer gaat.![]()
Hij raakt opquote:Op woensdag 20 september 2006 10:55 schreef BONG4002 het volgende:
Egbert lijkt weer in slaap te vallen
quote:Op woensdag 20 september 2006 11:00 schreef itsme het volgende:
[..]
en zo heerlijk angstig als de zoemer gaat.![]()
Gemist, wat deed ie dan?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:04 schreef itsme het volgende:
en wat doet tijn nou raar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |