quote:Op woensdag 20 september 2006 09:02 schreef Afwazig het volgende:
Met zon username verdien je dat ook gewoon.
Ik had het ook moeten inchecken jahquote:Op woensdag 20 september 2006 09:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mensen die voor een project geen back-up maken
Omdat het weg kon dacht ik en alleen delete duurt zooo lang onder windhoos..quote:Op woensdag 20 september 2006 09:04 schreef Pelgrim het volgende:
Hehe, waarom gebruikt je dan ook shift-delete
Ben bezig !quote:Op woensdag 20 september 2006 09:06 schreef T1andonly het volgende:
Je kan het heus nog wel terughalen hoor
Yes.. heb ik al gedaan..quote:Op woensdag 20 september 2006 09:09 schreef SpecialK het volgende:
Niks veranderen aan de partitie waarop de bestanden stonden. File recovery programma installeren op de -andere- partitie (er vanuitgaande dat je slim genoeg was om je harddrives in 2 partities te verdelen, nl system en data).
Yeah rightquote:Op woensdag 20 september 2006 09:05 schreef Brezah_Ananas het volgende:
[..]
.. maarja ik was nog niet klaar en zou dat dus NET gaan doen![]()
Back-up terug zetten kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:07 schreef Brezah_Ananas het volgende:
[..]
Ben bezig !'File Recover' alleen moest een maat van mij eerst ff een key opzoeken want zonder key wil ie niet recoveren..
![]()
Ze maken hier geen backup van je lokale schijf...quote:Op woensdag 20 september 2006 09:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Back-up terug zetten kan natuurlijk ook.
quote:
Backup maken is toch echt jouw verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 20 september 2006 09:58 schreef Brezah_Ananas het volgende:
[..]
Ze maken hier geen backup van je lokale schijf...![]()
![]()
Dat bedoel ik.. Murphy's Law heet dat.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ja ik heb dat ook altijd... maak je altijd trouw backups en dan gebeurt er nooit wat en dan vergeet je het een keer en dan gebeurt er dus wel wat
quote:Op maandag 24 december 2007 13:11 schreef Revolution-NL het volgende:
Try GETDATABACK for NTFS.
Supertool waar je met 1.5 uur je data weer terug hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |