Ja, erg mooi. Moet ik nog vragen hoe de verstripping van de Doka door het CJP werd genoemd, en die na een rechtzaak uit de handel meost worden genomen? Of gaan we er een einde aan breien en de ochtendploeg morgen verder laten gaan?quote:
Slaap lekker, en kom weer eens terug!quote:Op woensdag 20 september 2006 04:59 schreef duivelinnetje het volgende:
Ja doeg.....zo kan ik het ook.Ach laat maar, slaap lekker Majo en Gooitzen. Leuk een keer meegedaan met jullie, was fun.
Wat kan je zo ook? Vervolgvragen zijn hier heel normaalquote:Op woensdag 20 september 2006 04:59 schreef duivelinnetje het volgende:
Ja doeg.....zo kan ik het ook.Ach laat maar, slaap lekker Majo en Gooitzen. Leuk een keer meegedaan met jullie, was fun.
Insgelijks, slaap lekker! Dank voor de leuke avond!quote:Op woensdag 20 september 2006 05:02 schreef MaJo het volgende:
Ik weet hem niet Gooitzen. Misschien wel een mooi moment om te gaan slapen ja, hang zowat over mijn computer heen
Ik vond het ook gezelligquote:Op woensdag 20 september 2006 05:04 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Insgelijks, slaap lekker! Dank voor de leuke avond!
Ik vond het juist heel leuk, en ik kom zeker hier terug. Was leuk en nog leerzaam ook, wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 20 september 2006 05:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat kan je zo ook? Vervolgvragen zijn hier heel normaalMaar misschien is het wel goed om even een hele andere categorie aan te snijden. Kom je nog eens terug? Truste
De doka van hercules.quote:Op woensdag 20 september 2006 05:00 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ja, erg mooi. Moet ik nog vragen hoe de verstripping van de Doka door het CJP werd genoemd, en die na een rechtzaak uit de handel meost worden genomen? Of gaan we er een einde aan breien en de ochtendploeg morgen verder laten gaan?
Netscape, ik wou eerst AOL zeggen maar die heeft Netscape weggejaagd.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:17 schreef Berkery het volgende:
Ik doe wel even een nieuwe vraag.
Van welk bedrijf is dit logo?
[afbeelding]
En AOL hoort tegenwoordig weer bij Time Warnerquote:Op woensdag 20 september 2006 08:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Netscape, ik wou eerst AOL zeggen maar die heeft Netscape weggejaagd.
Ja, dat klinkt beter ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 08:52 schreef ChopperMick het volgende:
Taksin Sinawata
zal wel niet goed gespeld zijn maar hoor het net op de radio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |