Eens. Onbetwist!quote:Op woensdag 20 september 2006 04:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is dan ook de beste Nederlandse schrijver
Inderdaad, geen discussie over mogelijkquote:
Waar gaat die laatste over?quote:Op woensdag 20 september 2006 04:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad, geen discussie over mogelijkHeb zelf "maar" 4 boeken gelezen, Nooit meer Slapen (mijn favo boek), Donkere Kamer, Au Pair en één waar ik de naam altijd van vergeet
Moet echt meer van hem lezen want hij is briljant.
Serieus... Heb niet zoveel met Revequote:
Uit talloos veel miljoenenquote:
De briefromannen zijn ook geweldig. Op weg naar .... Nader (van het ezelsproces.quote:Op woensdag 20 september 2006 04:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Serieus... Heb niet zoveel met ReveEn ik ben echt wel thuis in de Nederlandse literatuur
Ik ben toch een goed mens, dat ik haar niet vergiftig... Geniaal!quote:Op woensdag 20 september 2006 04:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uit talloos veel miljoenenDacht even dat dat een ander boek is maar dat is hem
Haha inderdaadquote:Op woensdag 20 september 2006 04:44 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik ben toch een goed mens, dat ik haar niet vergiftig... Geniaal!
Op weg naar het eindequote:Op woensdag 20 september 2006 04:43 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
De briefromannen zijn ook geweldig. Op weg naar .... Nader (van het ezelsproces.
Avonden, Hijgend hert zijn goed.
Het boek van ....
Werther ....
De ondergang van de familie .....
Ja. Ook erg mooi. Die man kan mooi schrijven, maar soms schrijft hij zulke enge boeken. Ga je eens wat meer Reve proberen?quote:Op woensdag 20 september 2006 04:53 schreef MaJo het volgende:
Het stenen bruidsbed
quote:Op woensdag 20 september 2006 04:58 schreef Gooitzen het volgende:
Als twee druppels water. Dertig jaar niet vertoond, omdat het niet mocht van Heineken (zijn minnares speelde er in mee, of zoiets)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |