Hangoudere?quote:Op woensdag 20 september 2006 03:49 schreef Coraatje het volgende:
nu gaat het over hang jongeren ,hangoudere,en wt ik begrijp drugs en jongeren
Dat loopt de spuigaten uitquote:Op woensdag 20 september 2006 03:49 schreef Coraatje het volgende:
drugs en jongeren
Hey ouwe hanglulquote:Op woensdag 20 september 2006 03:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ach ik hang ook wel eens hoor![]()
Is daar dat samenscholingsverbod?quote:Op woensdag 20 september 2006 03:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ken je niet? moet je is in katweijk op de boulevard kijken 's morgens vroeg bij de bushokjes
ja die is daar en dat is vrezelijk met zijn tween kutten aan je fiets omdat het sleuteltje krom is is al een reden om weggestuurd te wordenquote:Op woensdag 20 september 2006 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is daar dat samenscholingsverbod?![]()
Die rollatorgangs zijn niet makkelijk
Dat is redelijk krom jaquote:Op woensdag 20 september 2006 04:02 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ja die is daar en dat is vrezelijk met zijn tween kutten aan je fiets omdat het sleuteltje krom is is al een reden om weggestuurd te worden![]()
Nah, wij werken bij de Metroquote:Op woensdag 20 september 2006 03:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hey ouwe hanglul
Lekker gestaakt?
Van mij mag het hoorquote:
Die gaat door totdat hij zijn sleuteltje weer heeftquote:Op woensdag 20 september 2006 04:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor
Ik ga nooit met de metro
Wanneer zal eggie die strijd staken?
Eggie houdt het vol, al duurt het een jaar. Ik ben meer benieuwd naar Tijn en Monique, die liggen nog in bad of zijn er nu uit en hebben nu een gesprek.quote:Op woensdag 20 september 2006 04:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor
Ik ga nooit met de metro
Wanneer zal eggie die strijd staken?
Ik had toch als ik Rob was Monique meegenomenquote:Op woensdag 20 september 2006 04:34 schreef Zeehond het volgende:
[..]
Eggie houdt het vol, al duurt het een jaar. Ik ben meer benieuwd naar Tijn en Monique, die liggen nog in bad of zijn er nu uit en hebben nu een gesprek.
Ik denk dat Monique wel goed is in nee zeggen en ik denk dat Tijn ook niet gaat proberen te zoenen of te neuken. Sabrina is een ander geval, helaas voor haar.quote:Op woensdag 20 september 2006 04:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik had toch als ik Rob was Monique meegenomen
Monique is wel te vertrouwen maar die Tijn niet, ik zou het niet leuk vinden als zo'n galbak de hele tijd aan mijn vrouw zat.
Monique is een watje wat betreft NEE zeggen en Sabrina ook![]()
Zie jij meer dan ik ?quote:Op woensdag 20 september 2006 04:53 schreef Zeehond het volgende:
Stomme regie, Tijn en Monique mogen niet in beeld?
Als hij een paar keer door zijn benen zakt zal BB hem wel snel laten vallen denk ikquote:Op woensdag 20 september 2006 04:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die gaat door totdat hij zijn sleuteltje weer heeft
Egbert speelt niet met BB, dus die blijft liggen tot hij met trombose uit de boot gaat komen, was hij maar wat slimmer en niet zo met het spel bezig.quote:Op woensdag 20 september 2006 04:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij een paar keer door zijn benen zakt zal BB hem wel snel laten vallen denk ik
Dus als hij slim is moet hij dat gewoon een beetje geloofwaardig spelen en erbij zeggen dat hij egnie opgeeft.
Ik zie een nutteloze stream 3 (en 4 waarschijnlijk.)quote:Op woensdag 20 september 2006 04:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zie jij meer dan ik ?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |