Alleen is er geen reden voor haar om zich geintimideert te voelen. Hij heeft geen macht over haar en dat is meestal wel zo met mishandelaars. Ik snap er dus vrij weinig van, behalve dat ze hem loopt te teasen. En dat vind ik niet kunnen, al is het voor ons wel grappig om te zien natuurlijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Sab vindt het eigenljik heel vervelend dat E-10 zo doet maar ach hij is verder zo lief..
Dat is typisch, vrouwen die mishandeld worden reageren ook zo.
Hij mishandeld niet maar hij is wel erg intimiderend.
Ja ik weet het ook niet hoor maar de badkamerscene van vanmiddag vond ik vrij vervelend om te zien.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alleen is er geen reden voor haar om zich geintimideert te voelen. Hij heeft geen macht over haar en dat is meestal wel zo met mishandelaars. Ik snap er dus vrij weinig van, behalve dat ze hem loopt te teasen. En dat vind ik niet kunnen, al is het voor ons wel grappig om te zien natuurlijk.![]()
nou ik denk dat ik wel snap met wat ze bedoeld met wat ze vervelend vind ...quote:Op woensdag 20 september 2006 03:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alleen is er geen reden voor haar om zich geintimideert te voelen. Hij heeft geen macht over haar en dat is meestal wel zo met mishandelaars. Ik snap er dus vrij weinig van, behalve dat ze hem loopt te teasen. En dat vind ik niet kunnen, al is het voor ons wel grappig om te zien natuurlijk.![]()
Ze geeft mixed mesages, de ene keer vindt ze het prima en de andere keer is het optieven (lachend). Ik zou het ook niet meer weten, eerlijk gezegd en ik kan mensen toch redelijk goed inschatten. E10 is 19, hoe moet hij dat opvatten? Ik vind haar een teaser en dat met iemand die net de pubertijd uit is, beetje vreemd vind ik.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:12 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nou ik denk dat ik wel snap met wat ze bedoeld met wat ze vervelend vind ...
het gedrag wat etienne geeft als ze hem afwijst net als die avond dat ze dronken was en hij uit haar bed moest ,hoe hij dan kan reageren is een beetje zielig natuurlijk
het is voor mij wel duidelijk hoor ,knuffelen oke ,maar niet op verder intiemiteit wachten?quote:Op woensdag 20 september 2006 03:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze geeft mixed mesages, de ene keer vindt ze het prima en de andere keer is het optieven (lachend). Ik zou het ook niet meer weten, eerlijk gezegd en ik kan mensen toch redelijk goed inschatten. E10 is 19, hoe moet hij dat opvatten? Ik vind haar een teaser en dat met iemand die net de pubertijd uit is, beetje vreemd vind ik.
Dat heb je goed ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:15 schreef Coraatje het volgende:
begrijp ik dat goed heeft etienne niet een stem gekregen deze keer?
Ze laat hem veels te ver gaan, ze heeft een vriend. Kijk, als je geen relatie hebt prima. E10 heeft waarschijnlijk een scharreltje, die zal het weinig boeien wat hij daar uithaald, zal waarschijnlijk blij zijn om van doppie af te zijnquote:Op woensdag 20 september 2006 03:18 schreef Coraatje het volgende:
[..]
het is voor mij wel duidelijk hoor ,knuffelen oke ,maar niet op verder intiemiteit wachten?
quote:Op woensdag 20 september 2006 03:24 schreef Suikeroom het volgende:
Wat heeft junior allemaal eigenlijk gedaan
oke mee eens maar wat heeft sabrina bij hemgedaan? behalve het toegelatenquote:Op woensdag 20 september 2006 03:24 schreef Suikeroom het volgende:
Wat heeft junior allemaal eigenlijk gedaan
-aan dr kont gezeten
-aan dr tieten gezeten
-in de tussentijd dat ie aan dr kont zit kusjes geven
- bij haar in bed geslapen
- poging gedaan om haar aan te randen in de badkamer
- 24/7 als een hondje achter haar aan lopen
Als ik Barry was was Sabrina nu mn ex![]()
Bij hem kruipen, hem aanmoedigen, hem opzoekenquote:Op woensdag 20 september 2006 03:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
oke mee eens maar wat heeft sabrina bij hemgedaan? behalve het toegelaten
Etienne is bij mij meteen een paar puntjes gestegen daardoorquote:
Misschien heeft Rob daar nu de touwtjes in handen en wilt ie dat bepaalde beelden niet uitgezonen wordenquote:Op woensdag 20 september 2006 03:35 schreef NorthernStar het volgende:
BB toelatingstest voor nieuwe regiemedewerkers.
"Stel er zijn enkele mensen wakker en er slapen enkele mensen. Op wie zet je de streams?"
Wie hier zegt "Duh! Op de mensen in de badkamer natuurlijk!" is afgewezen.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:35 schreef NorthernStar het volgende:
BB toelatingstest voor nieuwe regiemedewerkers.
"Stel er zijn enkele mensen wakker en er slapen enkele mensen. Op wie zet je de streams?"
Sindsdien is het iig knap waardeloos 's nachts.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Misschien heeft Rob daar nu de touwtjes in handen en wilt ie dat bepaalde beelden niet uitgezonen worden![]()
Jezelf quoten is zoooo 19dingusquote:Op woensdag 20 september 2006 03:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wie hier zegt "Duh! Op de mensen in de badkamer natuurlijk!" is afgewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |