Alles voor pussy heh, blijkt maar hoe hoog zijn hormonenpeil nu isquote:Op woensdag 20 september 2006 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben nog altijd zeer verbaasd over Etienne vanavond. Een echte stoere macho als hij had het normaal nooit toegestaan dat Jeroen die sushi (of hoe je dat ook schrijft) uit zijn mond hapte. En toch deed hij het. Had ik echt nooit verwacht.
quote:Op woensdag 20 september 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zullen wij een privestream opstarten![]()
![]()
Ja, maar ik heb zoveel tegenstand hier, dat het wel eens goed is als iemand ook een weerwoord laat horen. Want de hele dag aanhoren hoe erg die drie zijn wordt ook enorm eentonig. Ik kan ook ophouden natuurlijk. Dan is iedereen het hier op FOK ook lekker eens, net zoals straks in het huis als die drie eruit zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:30 schreef Dropkick het volgende:
[..]
We weten het nu wel een keer wie jij in het huis wil houden!
Denk je dat echt? Ik denk dat hij met Milica zit te teasen.. Met Sabrina is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Alles voor pussy heh, blijkt maar hoe hoog zijn hormonenpeil nu is![]()
I second that, anders dut ik morgen in bij college. Ciao!quote:Op woensdag 20 september 2006 02:28 schreef BB6kijker het volgende:
t Hoogtepunt is geweest, dus ik kan rustig gaan pitten, Bye!
Dat denk ik ja, ik zag the hand, de ogen richting Milica en als ze maar 1 stap naar hem toe doet ligt ie er bovenopquote:Op woensdag 20 september 2006 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Ik denk dat hij met Milica zit te teasen.. Met Sabrina is het een ander verhaal.
Truste en succes morgenquote:Op woensdag 20 september 2006 02:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
I second that, anders dut ik morgen in bij college. Ciao!
Een One Night Stand met Milica zal hij niet uit de weg gaan inderdaad.... Dus misschien heb je gelijk ja. Maar ik kan hem ook geen ongelijk gevenquote:Op woensdag 20 september 2006 02:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat denk ik ja, ik zag the hand, de ogen richting Milica en als ze maar 1 stap naar hem toe doet ligt ie er bovenopHij is 19, vergeet dat niet, hij ontploft zo inmiddels. Ik zei "plof"
![]()
Hahahaha!quote:Op woensdag 20 september 2006 02:21 schreef scanman01 het volgende:
Amen to that! Ze moesten dat mens een doodschop geven, echt waar
Met 'doodschop' bedoel ik in dit geval gewoon ONTSLAAN... Dus misschien niet helemaal de juiste woorden gekozen.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:39 schreef APK het volgende:
[..]
Hahahaha!![]()
Sorry hoor, maar dat uit de mond van de moralist die dit soort reacties altijd 'triest' noemt.
Priceless en om in te lijsten.
In de uitzending van vanavond heeft Mon gezegd dat ie daarna wel 10 keer de kamer op is geweest om iets vervelends te roepen en de deur dicht te klapte. Zal vast de drank zijn geweest, maar ik denk dat het E10 echt geen reet uitmaakt waar hij zijn pinda insteekt.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een One Night Stand met Milica zal hij niet uit de weg gaan inderdaad.... Dus misschien heb je gelijk ja. Maar ik kan hem ook geen ongelijk geven
Intussen geeft Etienne Sabrina nog even een nachtkusje. Daar zit toch wel heel wat meer gevoel volgens mij.
Dat hoorde ik ook. We hebben allemaal de streams gevolgd, maar niemand heeft die 10x meegekregen. Was volgens mij hooguit 2 of 3 keer. Het kon zijn laatste nacht zijn, dus is begreep zijn frustratie ook nog wel trouwens.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
In de uitzending van vanavond heeft Mon gezegd dat ie daarna wel 10 keer de kamer op is geweest om iets vervelends te roepen en de deur dicht te klapte. Zal vast de drank zijn geweest, maar ik denk dat het E10 echt geen reet uitmaakt waar hij zijn pinda insteekt.
Yeah right.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:45 schreef scanman01 het volgende:
Met 'doodschop' bedoel ik in dit geval gewoon ONTSLAAN... Dus misschien niet helemaal de juiste woorden gekozen.![]()
En ja hoor, ze zijn er gezamelijk op gekomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:41 schreef golfer het volgende:
Little Brittain is ze wel bekend, maar ze komen niet op de naam.
Janine weet het ineens!quote:Op woensdag 20 september 2006 02:41 schreef golfer het volgende:
Little Brittain is ze wel bekend, maar ze komen niet op de naam.
quote:Op woensdag 20 september 2006 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zoveel tegenstand hier,
Ik was ook nog op en heb het ook niet gehoord, maar goed, neemt niet weg dat hij redelijk irritant was richting Sab net als richting Milica daarnet. Ik vind hem enorm opdringerig. Voor ons is het wel grappig om te zien, maar in dat huis zou ik hem allang flink de waarheid gezegd hebben. Snap Sab echt niet, nee=nee, optieven dus. Desnoods met geweld, maar dat komt niet in haar op. Vind het zwak van iemand van 27. Wellicht vind ze het dus wel leuk, maar ga dan niet lopen roepen dat je het niet wilt.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook. We hebben allemaal de streams gevolgd, maar niemand heeft die 10x meegekregen. Was volgens mij hooguit 2 of 3 keer. Het kon zijn laatste nacht zijn, dus is begreep zijn frustratie ook nog wel trouwens.
Cock teasen.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
Snap Sab echt niet, nee=nee, optieven dus. Desnoods met geweld, maar dat komt niet in haar op. Vind het zwak van iemand van 27. Wellicht vind ze het dus wel leuk, maar ga dan niet lopen roepen dat je het niet wilt.![]()
* Loedertje geeft een likje rondom het randje van APK's eikel.quote:
Nogal ja, en Barry kan ze wel gedag zwaaien nu, als daar al iets was nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |