Die is al genoemd, heet in het Nederlands Bernini Mysteriequote:Op woensdag 20 september 2006 02:22 schreef SlamD het volgende:
Angels & Demons
delta deceptie inderdaadquote:Op woensdag 20 september 2006 02:22 schreef Gooitzen het volgende:
Delta...
En iets met Juventus ofzo...
Vooral de kop van NRC Next, toen de film uitkwam: 'Het kan, de film is nóg slechter dan het boek.'quote:Op woensdag 20 september 2006 02:21 schreef MaJo het volgende:
Inderdaad HetDilemma en De
Deceptie.
De boeken zijn best goed
Ja ik vond dat niet helemaal terecht. Het boek is door critici inderdaad de grond ingeboord, maar toch wordt het door zoveel mensen gelezen. Soms heb ik het gevoel dat critici bepaalde dingen gewoon niet goed wíllen vinden. Het is heus niet het beste boek ooit maar voor een fictie boek is het goed geschreven, spannend en er staan veel interessante wetenswaardigheden in.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:25 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Vooral de kop van NRC Next, toen de film uitkwam: 'Het kan, de film is nóg slechter dan het boek.'
Ik geloof graag dat het boek spannend is, maar over de wetenswaardigheden... Daar moet je mee uitkijken, het is gewoon fictie, en voor zover ik er iets over heb gelezen schijnt het dat veel mensen kunstgrepen en theoriën veel te serieus nemen. Niet dat ik je er voor aanzie, daar ben je veel te silm voor, maar kijk wel uit!quote:Op woensdag 20 september 2006 02:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ik vond dat niet helemaal terecht. Het boek is door critici inderdaad de grond ingeboord, maar toch wordt het door zoveel mensen gelezen. Soms heb ik het gevoel dat critici bepaalde dingen gewoon niet goed wíllen vinden. Het is heus niet het beste boek ooit maar voor een fictie boek is het goed geschreven, spannend en er staan veel interessante wetenswaardigheden in.
Dat was het inderdaad. Kon er niet meer opkomen.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:27 schreef MaJo het volgende:
Dan gaat het punt naar:
Gooitzen + 1
Het boek heet Het Juvenalis Dilemma
Dat ziet er niet vrolijk uitquote:
Muziekquote:Op woensdag 20 september 2006 02:29 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad. Kon er niet meer opkomen.
Wat voor vraag wil je?
Dat snap ik en er zullen vast mensen zijn die denken dat het precies zo is als in het boek. Maar er zijn ook interessante dingen die wel waar zijn (over kunst bijvoorbeeld). Maar het blijft fictie en dat moeten de mensen wel ter dege van bewust zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:29 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat het boek spannend is, maar over de wetenswaardigheden... Daar moet je mee uitkijken, het is gewoon fictie, en voor zover ik er iets over heb gelezen schijnt het dat veel mensen kunstgrepen en theoriën veel te serieus nemen. Niet dat ik je er voor aanzie, daar ben je veel te silm voor, maar kijk wel uit!
Gelukkig. Er schijnen zelfs mensen in het Louvre te vragen waar nu die of die is vermoord. Ik ga het boek lezen over een jaar, ben toch wel stiekem benieuwd, maar wil mijn iets te arrogante kijk op kunst en cultuur wel in stand houden.quote:Op woensdag 20 september 2006 02:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik en er zullen vast mensen zijn die denken dat het precies zo is als in het boek. Maar er zijn ook interessante dingen die wel waar zijn (over kunst bijvoorbeeld). Maar het blijft fictie en dat moeten de mensen wel ter dege van bewust zijn.
Dat is wel ernstig jaquote:Op woensdag 20 september 2006 02:34 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Gelukkig. Er schijnen zelfs mensen in het Louvre te vragen waar nu die of die is vermoord. Ik ga het boek lezen over een jaar, ben toch wel stiekem benieuwd, maar wil mijn iets te arrogante kijk op kunst en cultuur wel in stand houden.
Begin maarquote:Op woensdag 20 september 2006 02:35 schreef Gooitzen het volgende:
Moet ik direct beginnen aan hints, of wacht ik nog even?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |