quote:Op woensdag 20 september 2006 03:55 schreef Gooitzen het volgende:
Ik heb het programma nooit gezien, heb geen idee. Ik ken alleen meneer de Uil.
Weet ik niet, tot wanneer werd het uitgezonden? Wij hadden nooit een tv thuis.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:56 schreef duivelinnetje het volgende:
Dan ben je waarschijnlijk een stukkie jonger dan ik
[..]
Of je geeft een hint, dat kan ook.quote:Op woensdag 20 september 2006 04:00 schreef duivelinnetje het volgende:
Als ik de OP goed gelezen heb, geldt de vraag nu niet meer en moet er iemand anders posten?
En dan geen tv thuis??quote:Op woensdag 20 september 2006 04:05 schreef Gooitzen het volgende:
Ik ben bang dat ik hier wel wat jonger ben, 22. Maar goed, dat hoeft geen beletsel te zijn...
Hiep hoi!quote:Op woensdag 20 september 2006 04:07 schreef duivelinnetje het volgende:
Wie is er deze week uit het Big Brother Huis gegaan?
Hoezo? Is tv dan niet net? Vertel?quote:Op woensdag 20 september 2006 04:08 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders zijn nette mensen. Ik heb nu ook alleen een tv voor de dvd speler.
Ben geen fan in ieder geval. Maar niet net, dat zou ik ook niet zeggenquote:Op woensdag 20 september 2006 04:09 schreef duivelinnetje het volgende:
[..]
Hoezo? Is tv dan niet net? Vertel?
Tjonge, jij bent scherp rond deze tijd. Laten we zeggen dat ik de hype om Geer en Goor niet mis. Ik was voor de middelbare school misschien wat wereldvreemd, maar las de krant voor het nieuws en las veel.quote:Op woensdag 20 september 2006 04:12 schreef duivelinnetje het volgende:
Niet net?
Ik dacht toch echt dat je dat net zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |