Jepquote:Op woensdag 20 september 2006 03:35 schreef MaJo het volgende:
Pixar is toch animatie? bedoel je dan de stem?
Graag!quote:Op woensdag 20 september 2006 03:37 schreef SlamD het volgende:
Okay... De kans wordt dan wel klein om te raden ja. Als jullie een andere vraag willen?
Cliff Clavin!quote:Op woensdag 20 september 2006 03:43 schreef duivelinnetje het volgende:
Volgens mij Cliff.......
De acteur is John Ratzenberger (die ik dus verwarde met de Paus...), zijn rol in Cheers is Cliff Clavin (of gewoon Cliff).quote:Op woensdag 20 september 2006 03:45 schreef MaJo het volgende:
Is dat de naam van de acteur? Nog nooit van gehoord
Weet je hoe het allemaal werkt duivelinnetje? lees anders de OP even door en luister naar EisbärHeb jij hem al beluisterd SlamD?
Is dat een vraag? Dan even dik gedrukt.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:48 schreef duivelinnetje het volgende:
Een figuur uit de fabeltjeskrant met een H
Is de 1e keer dat ik meedoen hier. Ik heb de OP doorgelezenquote:Op woensdag 20 september 2006 03:45 schreef MaJo het volgende:
Is dat de naam van de acteur? Nog nooit van gehoord
Weet je hoe het allemaal werkt duivelinnetje? lees anders de OP even door en luister naar EisbärHeb jij hem al beluisterd SlamD?
Het is niet verplicht om leuk te vinden maar het maakt je overlevingskansen hier wel hogerquote:Op woensdag 20 september 2006 03:48 schreef SlamD het volgende:
[..]
De acteur is John Ratzenberger (die ik dus verwarde met de Paus...), zijn rol in Cheers is Cliff Clavin (of gewoon Cliff).
IJsbeer heb ik wel geluisterd ja. Moet je het verplicht ook een goed nummer vinden? Of zelf een ijsbeer willen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |