Klopt, er zijn er dus een aantal voor haar gereserveerd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:46 schreef Supersheep het volgende:
Heb interesse in:
Chicks on speed: 99ct
Zwan (van Smashing Pumpkins zanger Billy Corgan): Mary star of the sea (special edition: Iclusief DVD)
Counting Crows - Hard Candy
Manic Street Preachers: Know your enemy
Phoenix - Alphabetical
Manic Street Preachers: This is my truth, tell me yours
DVD's:
The Cooler
Donnie Brasco (nieuw in seal!)
Dogma
Ben bereid om er ¤33,- voor neer te leggen.
Wil ik wel graag even weten of de kwaliteit van The Cooler en Dogma goed is.
Daarnaast zie ik dat Vixen op een aantal cd's die ik wil al geboden heeft, ze was gewoon eerder dus als dat doorgaat heb ik gewoon pech
Kun je hier later iig even laten weten hoe dat afgehandeld is? Dan kijk ik daarna wel even verder of ik voor de rest nog wat over hebquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Klopt, er zijn er dus een aantal voor haar gereserveerd.
OKquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kun je hier later iig even laten weten hoe dat afgehandeld is? Dan kijk ik daarna wel even verder of ik voor de rest nog wat over heb
Ga ik morgen even wegen, hangt een beetje van het gewicht af en dus verzendkosten.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:54 schreef Daklem het volgende:
Kane: So glad you made it
5 euro inclusief voor mij pls.
robbet [at] klemkerk [dot] nl
Ben akkoord met VixenfromHell over de vier cd's die zij wilde.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:07 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kun je hier later iig even laten weten hoe dat afgehandeld is? Dan kijk ik daarna wel even verder of ik voor de rest nog wat over heb
Zie verder niks qua verzendvoorkeur?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:59 schreef Supersheep het volgende:
Jammer van de Manic Street Preachers, maar ik was gewoon te laat
Counting Crows - Hard Candy
Phoenix - Alphabetical
DVD's:
The Cooler
Donnie Brasco (nieuw in seal!)
Dogma
¤17,- heb ik er voor over!
hoe bedoel je? de vraag is natuurlijk wat de bijbehorende verzendkosten zullen zijnquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zie verder niks qua verzendvoorkeur?
Omdat ik verder geen vermelding zag over je bod inc. of excl. kosten.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
hoe bedoel je? de vraag is natuurlijk wat de bijbehorende verzendkosten zullen zijn
Weegt 74 gram (zit in zo'n kartonnen doosje), verzendkosten volgens tabel TGP ¤ 1,17.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:54 schreef Daklem het volgende:
Kane: So glad you made it
5 euro inclusief voor mij pls.
robbet [at] klemkerk [dot] nl
Oke perfect!!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Weegt 74 gram (zit in zo'n kartonnen doosje), verzendkosten volgens tabel TGP ¤ 1,17.
Voor ¤ 5,20 ligt ie bij jou op de deurmat.
Heb gewogen; bij elkaar weegt het 320 gram > ¤ 2,25 volgens tabel TPGquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
hoe bedoel je? de vraag is natuurlijk wat de bijbehorende verzendkosten zullen zijn
Mooiquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:32 schreef EdvandeBerg het volgende:
Spulletjes van Guu gaan waarschijnlijk vandaag nog op de bus, de bestelling van Vixenfromhell zal iets meer pick&pack-handelingen vereisen.
Stuur je mij je adres nog even?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:23 schreef Daklem het volgende:
[..]
Oke perfect!!
Stuur me even een mailtje op
robbert [at] klemkerk [dot] nl
Is onderwegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:34 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Stuur je mij je adres nog even?
Postbode nog niet geweest vandaag?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:27 schreef VixenFromHell het volgende:
hoe staat het ervoor met de spulletjes?
nog geen post gezien in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Postbode nog niet geweest vandaag?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |