Ooit een maagsonde gehad?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Katheters klinken zo niet tof. *Ril*
Er bestaan ook een soort condooms die je over de penis heen kan doen met een reservoir aan de voorkant. Maar die gaan vaak lekken.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:53 schreef Claudia_x het volgende:![]()
Waarom zetten ze trouwens niet iets om een pik heen?
Neen, maar het klinkt nu al niet leukquote:
Oh jah, die had mijn opa toen hij weg lag te kankeren in het ziekenhuis. Die dingen zien er niet uit man.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er bestaan ook een soort condooms die je over de penis heen kan doen met een reservoir aan de voorkant. Maar die gaan vaak lekken.
Daar moet toch iets op te bedenken zijn? Een soort zuigende werking in de slang? Als mannen de wetenschap regeren, waarom maken ze daar dan geen werk van?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:54 schreef Isabeau het volgende:
Er bestaan ook een soort condooms die je over de penis heen kan doen met een reservoir aan de voorkant. Maar die gaan vaak lekken.
Dinsdag las ik nog in de krant dat die pil juist mislukt is...quote:Op donderdag 21 september 2006 16:05 schreef SHE het volgende:
maar zodra de mannenpil er definitief doorheen is ( en dat duurt niet lang meer )
SHE, ik kom er niet uitquote:Op donderdag 21 september 2006 16:05 schreef SHE het volgende:
Geef mij maar de eendenbek; in mijn kont zelfs!
Zoals ik het las bedoelt ze dat ze nooit meer de hel van een spiraaltje wil hebben, en alles (zelfs de eendenbek) liever heeft dan het spriaaltje. Maar ik heb er geen verstand vanquote:Op donderdag 21 september 2006 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SHE, ik kom er niet uitHet is zo'n rare zin...maar wat bedoel je daar nou mee. Ik struikel over die zin. Is het een raadsel? Is het letterlijk zo bedoeld? Help!
Ik refereerde aan de reply van Claudia, waar ze meldde dat ze bij het woord eendenbek al genezen was.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SHE, ik kom er niet uitHet is zo'n rare zin...maar wat bedoel je daar nou mee. Ik struikel over die zin. Is het een raadsel? Is het letterlijk zo bedoeld? Help!
Ja, dat lees ik ook.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoals ik het las bedoelt ze dat ze nooit meer de hel van een spiraaltje wil hebben, en alles (zelfs de eendenbek) liever heeft dan het spriaaltje. Maar ik heb er geen verstand van.
Jam is niet vies van de herenliefde he, Claudia. Vergeet dat niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
M.a.w.: hoe zou jij het vinden om iets te hebben waar mensen voortdurend dingen in willen stoppen? Waarom kunnen mensen vagina's niet gewoon met rust laten (op liefhebbende vriendjes na natuurlijk)?
Er staat niet voor niets een potje vriendenvet in mijn raamkozijn!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Jam is niet vies van de herenliefde he, Claudia. Vergeet dat niet.
Nee, maar dit geeft wel een idee:quote:Op donderdag 21 september 2006 18:23 schreef JAM het volgende:
Ken je die korte film van François Ozon, IR, Une robe d'été? Die zou je eens moeten opzoeken ergens. Dat is een mooie film.
quote:So ist der Sommer… Frédéric will eigentlich nur ein Sonnenbad nehmen, doch sein Freund Sébastien nervt mit lauter Musik. Also flüchtet er an den Strand, wo Lucia ein Auge auf ihn wirft. Doch wie kommt es dann, dass Fréderic in ihrem Kleid nach Hause fährt?!
IK LEES REVE. ZEGT JE DAT WAT?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:07 schreef JAM het volgende:
HEEFT HIER IEMAND NOG EEN GOED BOEK GELEZEN, DE LAATSTE TIJD?
Ja. M'n moeder is groot fan. M'n moeder houdt van Nederlandse schrijvers. Ze houdt ook heel erg van Vestdijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
IK LEES REVE. ZEGT JE DAT WAT?
Moet je morgen ook naar de sjoel, Erik?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede avond. Het is géén vrijdag.
Ja, Ozon is heel erg goed. * Bang bang*quote:Op donderdag 21 september 2006 18:53 schreef JAM het volgende:
Regarde la mer is ook écht OK. Eigenlijk is alles van François Ozon wel OK, maar dan ook echt OK. Ik houd van die man.
Wel een goed idee, dit zal Lienekien en Erik vast wel overhalenquote:Op donderdag 21 september 2006 18:21 schreef Isabeau het volgende:
TTK orgie meet?
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niet echt een goed idee waar je het over hebt, maar bedankt.
quote:Een goj (Heb. גוי, meervoud goyim [Heb. גוים]) is een volk in het Hebreeuws. Gods belofte aan Abraham was hem tot leider van een grote goj te maken. Zowel in het Jiddisch als het Hebreeuws, gebruikt men goj ook om een niet-joods persoon aan te duiden, oftewel een lid van 'de volkeren' oftewel een heiden.
En als het licht uit is, durf je dan wel?quote:Op donderdag 21 september 2006 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahá. En ik voel trouwens niks voor een orgiemeet, dat dat even duidelijk mag zijn.
Wellicht.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
En als het licht uit is, durf je dan wel?
Staat genoteerd!quote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wellicht.
AIO-banen zijn in principe 40 uur per week. Maar ik weet dus nog niet wat ik later wil worden als ik groot ben.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:57 schreef Lienekien het volgende:
Is deze stage nou een voorbode van wat je aan werkdruk in je arbeidzame leven kan gaan verwachten?
Ik red me met minder dan 4 dagen werken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
AIO-banen zijn in principe 40 uur per week. Maar ik weet dus nog niet wat ik later wil worden als ik groot ben.
Het liefst wil ik 4 dagen in de week werken. Of twee baantjes; meer afwisseling. Ik zou het fijn vinden om genoeg tijd over te hebben om leuke dingen te doen. Ik zou graag talencursussen willen volgen, of bijvoorbeeld pottenbakkenMaar ja, dat kost ook geld, en met 4 daagjes werken wil dat niet.
Misschien ben je minder veeleisend wat betreft leuke dingen willen doen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik red me met minder dan 4 dagen werken.
)
Het punt met leuke dingen willen doen is dat je ook tijd moet hebben om leuke dingen te doen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien ben je minder veeleisend wat betreft leuke dingen willen doen?
Of heb jij gewoon zo'n supergoedbetaalde baan?
Dat is heel erg waar. Misschien moet ik maar goedkope leuke dingen doen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef Lienekien het volgende:
Het punt met leuke dingen willen doen is dat je ook tijd moet hebben om leuke dingen te doen.
En geld.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef Lienekien het volgende:
Het punt met leuke dingen willen doen is dat je ook tijd moet hebben om leuke dingen te doen.
Kabel in de radio en 94.1 opzoeken. Klaar ben je.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef wyccie het volgende:
Hahaha, domme blunder.
Ik heb geen KinkFMIk wil ook naar The Cure luisteren.
Ben ik helemaal met je eens. Maar een beetje heb je altijd nodig. Tenzij jij je elke dag opnieuw kunt vermaken met op een bankje in het park rondkijken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:12 schreef Lienekien het volgende:
Dat is maar heel relatief.
Ik verdien wel meer dan een beetje, hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:14 schreef broer het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Maar een beetje heb je altijd nodig. Tenzij jij je elke dag opnieuw kunt vermaken met op een bankje in het park rondkijken.
Ik doe echt iets niet goed.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik verdien wel meer dan een beetje, hoor.
Pardon. Ik wilde je niet beledigen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:18 schreef Lienekien het volgende:
Ik verdien wel meer dan een beetje, hoor.
Ik was helemaal niet beledigd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:21 schreef broer het volgende:
[..]
Pardon. Ik wilde je niet beledigen.
Dus ik moet wachten met leuke dingen doen? Hoe lang heb jij moeten wachten?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben ook ouder dan jij, hè.
Waar lees je dat je moet wachten met leuke dingen doen?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dus ik moet wachten met leuke dingen doen? Hoe lang heb jij moeten wachten?
Volksuniversiteit is goed te doen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
Taalcursussen zijn niet goedkoop.
Ah wat leukquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:28 schreef Lienekien het volgende:
Volksuniversiteit is goed te doen.
Frans, Spaans. Duits zou wel handig zijn, maar echt een leuke taal vind ik het niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:36 schreef broer het volgende:
Welke taal wil je leren, wyccie?
Het zijn lessen van anderhalf uur he? Als ik na die 24 lessen de taal ook echt ken is 200 euro niet duur. Maar 24 klinkt als niet genoeg.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:36 schreef Lienekien het volgende:
Vind je 200 euro duur dan, voor 24 lessen?
Je kan ook te veel willen, hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het zijn lessen van anderhalf uur he? Als ik na die 24 lessen de taal ook echt ken is 200 euro niet duur. Maar 24 klinkt als niet genoeg.
Dat bedoelde ik nou met genoeg tijd en geld voor leuke dingen.quote:
Jij wil een goedkope taalcursus, maar dan wel in 24 lessen de taal onder de knie hebben. Dàt is te veel willen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik nou met genoeg tijd en geld voor leuke dingen.
Als ik echt op een bankje in het park wil zitten kan ik dat gewoon doen, maar dat wil ik dus niet.
Nee, dat zei ik niet. Ik vind het een dure taalcursus als je daar niks mee opschiet. Voor een goede, intensieve cursus wil ik best meer betalen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:44 schreef Lienekien het volgende:
Jij wil een goedkope taalcursus, maar dan wel in 24 lessen de taal onder de knie hebben. Dàt is te veel willen.
Ja, het moet uit de lengte of de breedte komen. Als jij een dure intensieve cursus betaalt, maar je hebt geen tijd om 20 uur huiswerk per week te maken, schiet je er nog steeds niks mee op.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet. Ik vind het een dure taalcursus als je daar niks mee opschiet. Voor een goede, intensieve cursus wil ik best meer betalen.
Of je doet op je gemak drie jaar een cursus via de Volksuniversiteit.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:51 schreef wyccie het volgende:
Dus wat dan? Dat schiet niet op he?
"Een rijke man trouwen?"
Is een rijke man trouwen duur? Maar het is toch de bedoeling dat die rijke man alles betaalt?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:52 schreef Lienekien het volgende:
Of je doet op je gemak drie jaar een cursus via de Volksuniversiteit.
Jij kiest maar steeds voor de dure variant, hè?
Als je zo doorgaat, ga ik slapen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is een rijke man trouwen duur? Maar het is toch de bedoeling dat die rijke man alles betaalt?![]()
Ik vind Duits wel mooi.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:39 schreef wyccie het volgende:
Duits zou wel handig zijn, maar echt een leuke taal vind ik het niet.
't Was maar een grapje hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:59 schreef Lienekien het volgende:
Als je zo doorgaat, ga ik slapen.![]()
Wie denk je dat ik ben? Anna Nicole Smith?quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:03 schreef broer het volgende:
Zelfs geen rijke?
Ik hoop het niet voor je.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:04 schreef wyccie het volgende:
Wie denk je dat ik ben? Anna Nicole Smith?
Het topic is bijna vol. Bedenk iets leuks voor in de volgende topictitel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:06 schreef Lienekien het volgende:
Dan moet er wel een ander onderwerp komen dan (rijke mannen) trouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |