quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:22 schreef JDude het volgende:
Kudt, een verkeerd haakje in de TT.
Het spijt mequote:
Een vergelijkbare score had ik een maandje terug ofzo nog met lasergamen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:43 schreef cerreur het volgende:
Ik pwnde net nog een boel lui! (cod2)
130 kills tegen 39 deaths. 8)
Moest even.
Lasergamen is ok. Hoewel ik paintball 100x toffer vind.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Een vergelijkbare score had ik een maandje terug ofzo nog met lasergamen.
Doe jij nu trouwens werk doen?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Een vergelijkbare score had ik een maandje terug ofzo nog met lasergamen.
*Rondjes draait..quote:
Combi.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:03 schreef killswitch het volgende:
zouden men ogen nou prikken omdat ik net in een rookhol bier heb gedronken of omdat ik de afgelopen nacht maar 2 uur slaap heb gehad?
Komend driekwart jaar heb ik een baantje met vooral veel uren en weinig verplichtingen.quote:
*fluitquote:
Tof plan.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Komend driekwart jaar heb ik een baantje met vooral veel uren en weinig verplichtingen.
Volgend voorjaar wil ik m'n (Oost-)Europareis gaan maken die er door het uitlopen van mijn stage (en dus studie) dit jaar bij in is geschoten.
Daarna ga ik eens serieus op zoek.
Nog even en hij vraagt een scheiding aan!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:08 schreef Janetje het volgende:
Zou m'n hoofd nou pijn doen omdat 'ie dat de hele dag al heeft gedaan of om me te pesten>
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:08 schreef Janetje het volgende:
Zou m'n hoofd nou pijn doen omdat 'ie dat de hele dag al heeft gedaan of om me te pesten>
quote:
"Ik wil scheiden van je, mijn lichaam."quote:Op woensdag 20 september 2006 00:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nog even en hij vraagt een scheiding aan!
Daar had marrie antionette toch ook last van?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Ik wil scheiden van je, mijn lichaam."
quote:Op woensdag 20 september 2006 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had een autistscore van 23, en zat erom te lachen.
Zegt mn vriendin, doe is normaal halve autist
Het waren eerder de boze mensen die haar hoofd graag zagen scheiden..quote:Op woensdag 20 september 2006 00:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
Daar had marrie antionette toch ook last van?
Ja ik mag er niet trots op zijnquote:
Ja, en dan komt het ergste. Wie krijgt de nek.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
"Ik wil scheiden van je, mijn lichaam."
Nee, daar zat je nog 12 punten vanaf. Hè, Chowi?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik mag er niet trots op zijn
Ik had een hoog gemiddelde ofzo, ik was nog geeneens autist
Scoorde Chowi full autist ?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, daar zat je nog 12 punten vanaf. Hè, Chowi?
31 ofzoquote:Op woensdag 20 september 2006 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Scoorde Chowi full autist ?
Het was 35quote:
Welterusten doed!quote:Op woensdag 20 september 2006 00:17 schreef killswitch het volgende:
Oke ik ga mijn lichaam ten ruste leggen in de hoop morgen fris en fruitig te ontwaken
trusten lieve sletjes van me
Nee, jij bent ook gewoon een semi-gothic.quote:
Dan is dan dit. Duh.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:27 schreef ehqo het volgende:
Als dan dat, en dat niet dit is, dan wat dan wel, en wanneer dit?
Oh ja.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, jij bent ook gewoon een semi-gothic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |