Idd. Ik weet niet wat ze beter past, hypocriet of schijnheilig?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:29 schreef Day het volgende:
Wat een gezeik van Milica en Jeroen. Zij hadden toch ook een komplot om Tijn eruit te stemmen?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
ZWOLLE - Een 7-jarig jongetje heeft anderhalf jaar lang twee klasgenootjes bij een openbare basisschool in Zwolle seksueel misbruikt. Dat meldt basisschool De Werkschuit woensdag.
Bron
Broertje van E10 ?![]()
wie de bal kaatst....?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:29 schreef Day het volgende:
Wat een gezeik van Milica en Jeroen. Zij hadden toch ook een komplot om Tijn eruit te stemmen?
Daarom, en kan me voorstellen dat ze op zo'n redactionele vergadering dan zo zitten van: "Eens kijken, wat is de meest vernederende manier om iemand af te zeiken op TV." En dan een hoop gelach, en dan zoiemand die zegt, als we hem nou eens een week lang in een bootje in het zwembad laten dobberen? en dat iemand anders dan zegt 'JA! en dan die sleutel erboven hangen!'quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg bijna plaatsvervangende fysieke klachten van Egbert, lijkt me niet geweldig voor zijn rug, nek, etc etc.
Die shots zijn er al vaker geweest.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het idee dat die sleutel zo gaat vallen.
Er kwam een lang shot van bovenaf gemaakt, en dat was toen ook het geval met Riks koffer.
Eerst shot van bovenaf, en na een paar minuten viel ie
Gelukkig hebben we de gele rolstoel nog.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:28 schreef Peter6000 het volgende:
Ik krijg bijna plaatsvervangende fysieke klachten van Egbert, lijkt me niet geweldig voor zijn rug, nek, etc etc.
Wie weetquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het idee dat die sleutel zo gaat vallen.
Er kwam een lang shot van bovenaf gemaakt, en dat was toen ook het geval met Riks koffer.
Eerst shot van bovenaf, en na een paar minuten viel ie
Sorry maar Janine is net zo erg ....quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Marlies dan de klos is en genomineerd staat. Dat mens is nog schijnheiliger dan alle voorgaande BB bewoners bij elkaar.
Dat was echt een schattig knulletjequote:Op dinsdag 19 september 2006 23:29 schreef Kaleddis het volgende:
ZWOLLE - Een 7-jarig jongetje heeft anderhalf jaar lang twee klasgenootjes bij een openbare basisschool in Zwolle seksueel misbruikt. Dat meldt basisschool De Werkschuit woensdag.
Bron
Broertje van E10 ?![]()
Dan heb ik die gemistquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die shots zijn er al vaker geweest.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:19 schreef CartWOman het volgende:
Jeroen: '2 leuke mensen op de bank, hoe kan dát dan?'
Janine schreeuwt heel hard, en loopt daarna weg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar Janine is net zo erg ....zoniet erger...met haar minne manier van mensen op een nummer zetten
Nee meer met zielig doen, net als haar moeder. Ik denk dat ze daarom zal blijven.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:35 schreef Nightman het volgende:
Jeroen en Milica zitten echt te zemeken.
Van welke kant ze het ook bekijken, ze worden gewoon keihard afgerekend op het feit dat ze twee groepen heel bewust in stand hebben gehouden. (Janine heeft met goed gevolg een onwijs goed besluit genomen: aansluiten bij de sterksten.)
Jeroen en Milica kunnen hoog en laag springen, maar ze zijn te laat...
Etienne is als hij zo vervelend blijft ook snel aan de beurt, en ook Marlies zullen ze gaan afrekenen op haar gedrag.
Eén van beiden moet iig gaan. Hooguit Milica kan met een charme offensief en "slimmigheden" de executie uitstellen, maar gaan doet ze...
Tja, volgens de gezusters is E10 ook zoooooo lief, echt niets negatiefs over te zeggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was echt een schattig knulletje![]()
idem.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Janine schreeuwt heel hard, en loopt daarna weg.
Marlies gaat discussies aan, die ze dankzij haar sterke sociale vaardigheden gegarandeerd wint.
Ik vind Marlies zelf wel leuk
Van mij mag ze voorlopig nog wel blijven, met haar uiten van haar gevoel, en haar heerlijke aanwezigheid bij (vooral) gesprekken die nergens over gaan.
Dat het dan nauwelijks lukt schijnbelangstelling te kunnen verbergen![]()
Vele worden dit jaar met MEnno van vorig jaar vergeleken, maar Marlies is toch wel het meeste 'de Menno' van dit jaar.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
idem.
Haar begrijpende blikken en antwoorden op dat lege gelul allemaal....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |