Grutjes. Dat lijkt me niet tof. Ik houd van koekjes.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:22 schreef Twisted_fok het volgende:
Straks krijg ik zin in koekjes terwijl ik heul geen koekjes meer mag.
Druktemakers ook altijdquote:Op woensdag 20 september 2006 20:09 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Everything is allowed in love and war!.
augurk met (nu dus biologischequote:Op woensdag 20 september 2006 20:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Jaa! Gezonde hapjes! Lekker meloenblokjes, druifjes, kersen, witlof met (blauwschimmelkaas)dipsaus etc, etc.
Kaasquote:Op woensdag 20 september 2006 20:31 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
augurk met (nu dus biologische) boterhamworst, kaas en komkommer, preirolletjes
(ik ben dan weer niet zo van de druiven, kersen en rare kaasjes)
Kaaaas, ja, das idd een van de dingen waar ik niet af kan blijven, hoe slecht het ook is.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Kaas, oud, jong, belegen, schimmel, blauw, mascarpone, mozzerella, feta, give it to me baby.
Jij? Druktemaker? Echt? Nog niet gemerkt,quote:Op woensdag 20 september 2006 20:29 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Druktemakers ook altijd [afbeelding]
Ook heb ik evenmin gemerkt dat ik doorgaans in pluralis majestatis schrijf...quote:Op woensdag 20 september 2006 20:59 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij? Druktemaker? Echt? Nog niet gemerkt,.
Laat iemand je wat opsturen.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:00 schreef wonderer het volgende:
Kaas. Ik mis nederlandse kaas.
Nou ik heb toch al een paar keer een edammer kaasje in USA afgeleverd en die netjes in mijn ruim bagage gestopt, en nergens last van gehad.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:14 schreef wonderer het volgende:
Nee, dat mag niet. Vlees- en melkproducten sowieso niet, de rest weet ik niet precies.
Vleeslollie'squote:Op woensdag 20 september 2006 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik heb toch al een paar keer een edammer kaasje in USA afgeleverd en die netjes in mijn ruim bagage gestopt, en nergens last van gehad.
Vlees zal inderdaad wat lastiger zijn
ja voor je het weet is dat ook zwaar besmettelijk, en krijgen haar kinderen er ook last van na het lezen van zo enge email uit dat rare Nederlandquote:Op woensdag 20 september 2006 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder had ooit een aantal voedseldingetjes opgestuurd naar een Amerikaanse vriendin, en die zijn nooit aangekomen.
Wat overigens wel stom is, is dat die vriendin al maanden niks meer van zich heeft laten horen, terwijl er voorheen een vrij goed e-mailcontact was, en dat is dus sinds mijn moeder heeft verteld dat ik homo ben.
"mompelt iets over het verrichten van missie werk en de bijpassende houding"quote:Op woensdag 20 september 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Bekrompen Amerika.
Ja, generaliserend enzo, maar het is wel waar. Gelukkig maakt Wonderers aanwezigheid een deel weer goed
.
Je moet op het douaneformulier aangeven of je dairy producten bij je hebt en volgens mij werd in het vliegtuig zelfs nog omgeroepen dat je dat soortt spul aan de mensen in het vliegtuig moest geven.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ik heb toch al een paar keer een edammer kaasje in USA afgeleverd en die netjes in mijn ruim bagage gestopt, en nergens last van gehad.
Vlees zal inderdaad wat lastiger zijn
ja en dan nemen de douaniers dat gewoon aan het einde van de dag mee naar huis toequote:Op woensdag 20 september 2006 21:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je moet op het douaneformulier aangeven of je dairy producten bij je hebt en volgens mij werd in het vliegtuig zelfs nog omgeroepen dat je dat soortt spul aan de mensen in het vliegtuig moest geven.
lamaar,quote:Op woensdag 20 september 2006 21:04 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Ook heb ik evenmin gemerkt dat ik doorgaans in pluralis majestatis schrijf...
Het landelijk gemiddeld IQ ging met 20 punten omhoog toen ik voet aan land zettequote:Op woensdag 20 september 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Bekrompen Amerika.
Ja, generaliserend enzo, maar het is wel waar. Gelukkig maakt Wonderers aanwezigheid een deel weer goed
.
Er is al een en al missiewerk daar in de USA. :-/quote:Op woensdag 20 september 2006 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"mompelt iets over het verrichten van missie werk en de bijpassende houding"![]()
*mompelt iets over camp jezus*quote:Op woensdag 20 september 2006 21:26 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Er is al een en al missiewerk daar in de USA. :-/
Ja sorry dat de laatste paar weken emotioneel gezien niet altijd even fijn waren, en sorry dat ik jullie er niet mee lastig val.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:27 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
Als je iets verkeerd wilt interpreteren moet je 't ook goed doen
Volgens mij was het ergens bij New Orleans in de buurt, in ieder geval, ze gingen slachtoffers van de overstromingen en tornado onderdak bieden ofzo. Precies en zeker weet ik het niet.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het landelijk gemiddeld IQ ging met 20 punten omhoog toen ik voet aan land zette
Waar komt die vriendin vandaan?
maar nemen die dan ook vaak genoeg de missionarispositie aanquote:Op woensdag 20 september 2006 21:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Er is al een en al missiewerk daar in de USA. :-/
Je watte? Ik spreek dan wel alleen voor mijzelf, maar je hebt mij nog nergens mee lastig gevallenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja sorry dat de laatste paar weken emotioneel gezien niet altijd even fijn waren, en sorry dat ik jullie er niet mee lastig val.
Dat zeg ik toch ook? Ik probeer het hier weg te houden....quote:Op woensdag 20 september 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je watte? Ik spreek dan wel alleen voor mijzelf, maar je hebt mij nog nergens mee lastig gevallen.
En welke houding is dat? Gebukt?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"mompelt iets over het verrichten van missie werk en de bijpassende houding"![]()
het noord-oosten is wat dat betreft een stuk beter ontwikkeld.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij was het ergens bij New Orleans in de buurt, in ieder geval, ze gingen slachtoffers van de overstromingen en tornado onderdak bieden ofzo. Precies en zeker weet ik het niet.
Oh, ik las over het woord je "niet" heenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Ik probeer het hier weg te houden....
Nee dat is te gay.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
En welke houding is dat? Gebukt?
geen idee, ik ben been missionaris gewordenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
En welke houding is dat? Gebukt?
Je bent een uur weggeweest, bijna tot op de minuut afquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent een uur weggeweest, bijna tot op de minuut af.
Ja maar dat was in de Middeleeuwen toch al het geval toen ze bij Eru de kazen ging smeltenquote:Op woensdag 20 september 2006 21:39 schreef Alicey het volgende:
Is kaas tegenwoordig ook een terroristisch wapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |