quote:Op woensdag 20 september 2006 23:47 schreef Stroekie het volgende:
Ja en de topic opa meldt zich ook af en gaat te bedde
sweet dreams voor jullie allemaal, en een dikke nachtzoen![]()
![]()
nou dan tof dromen Sebasquote:Op donderdag 21 september 2006 07:15 schreef Sebasser het volgende:
* Sebasser doet licht uit en wil verder slapen![]()
Nou dan zal ik vandaag maar eens beginnen met het demonteren van de Detonatersquote:Op donderdag 21 september 2006 08:27 schreef Sitethief het volgende:. Goedenmorgen, jullie emotionele bom is er weer,
.
Ach tis een slapende bom,quote:Op donderdag 21 september 2006 08:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan zal ik vandaag maar eens beginnen met het demonteren van de Detonaters![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 09:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan ben jij voor vandaag gewoon da bomb![]()
Hoi daar,quote:
Ja, en ik zit binnen te werken,quote:Op donderdag 21 september 2006 10:03 schreef Zwaffel het volgende:
mogguh. Verdomme tis lekker weer buiten!
En? Leeft de pc nog?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:27 schreef Zwaffel het volgende:
ik ga zo douchen en dan met zus 1 naar plaats X om mn computer op te halen,en met zus 2 terug
handig als 2 zussen in de zelfde plaats en zelfde filiaal werken
Ja, ik was niet uit bed gekomen omdat ik niet verder kon/mocht slapenquote:Op donderdag 21 september 2006 07:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan tof dromen Sebas
en goedenochtend voor de overige mensen hier![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 21 september 2006 10:03 schreef Zwaffel het volgende:
mogguh. Verdomme tis lekker weer buiten!
Oh, dus niet alleen iemand nodig om je koffer te dragen, maar gewoon eigenlijk al een P.A. nodigquote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme, ik leef al twee dagen in de veronderstelling dat het vandaag vrijdag zou zijn. Gisteren meerdere malen gedacht dat het morgen vrijdag zou zijn, dus vandaag bijna te laat op school geweest, als ik het em vanochtend niet op tijd gerealiseerd had, en dan heb ik vandaag echt gevoel dat het vrijdag is, maar dan moet ik morgen nog naar school in plaats van dat ik vertrek naar het prachtige Rome..
Snappen we het nog? Ik niet meer namelijk.
Ze hebben een reinstall gedaan ?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:48 schreef Zwaffel het volgende:
en mn pc leeft weerik moet verdomme wel heel wat dingen opnieuw installen
ze hebben mn msn logboeken verneukt,mn mail leeggepleurd ect.
maar goed dat ik van dat laatste een backup heb gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |