Sorry, ik besefte me net dat er mensen naar Talpa kijken.quote:
Och ja, gewoon meteen voetbal uitzenden, verdommequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:33 schreef Sjakie01 het volgende:
Net of Cees Geel zoveel wist. Net als die pipo de clown. Lopen gewoon voor elke aflevering even alle vragen door te googlen. Elke aflevering zit er wel wat informatie tussen die niet relevant is, of gewoonweg niet klopt.
Nee het is nu reclame. Maar was niet lullig bedoeld hoorquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:36 schreef murp het volgende:
[..]
waarom ben je nu niet aan het kijken.. hop naar je tv toe..
jajaquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:37 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nee het is nu reclame. Maar was niet lullig bedoeld hoor
Als ze echt slim zijn niet!quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:34 schreef Lucille het volgende:
Zouden er ook slimme mensen naar dat programma kijken?
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:37 schreef IHVK het volgende:
maar ben je nou 14?
Gewoon.quote:
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon.![]()
Nu kan ik zeggen: haha, jij bent 14.![]()
Verder heb ik er weinig aan.
hmm, ik denk dat ik ga slapen.
Een Belg als deskundoloog bij De Slimste...quote:Op woensdag 20 september 2006 00:07 schreef El_Rolando het volgende:
Het is ook nog eens een Belg.
deskundoloog?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:13 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een Belg als deskundoloog bij De Slimste...
Contradictio in terminis
Moest ff meedoen in de trend van het topicquote:Op woensdag 20 september 2006 01:01 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
deskundoloog?hope you're kidding!
wat dacht je van deskundige...![]()
En nog homo ook....quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Die deskundoloog bij de slimste, jan verheijen of zo, die is niet grappig! Hij leest alles voor en zo! Nep!
Doe mij Cees Geel maar![]()
Dit is toch wel een behoorlijk geval van pwned wie unne noobquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sorry, ik besefte me net dat er mensen naar Talpa kijken.
Mag best, hoef je je niet voor te schamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |