abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42002300
Zo te merken kunnen we morgen verder met vraag 2.
◢◤
  donderdag 21 september 2006 @ 00:50:36 #27
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_42004257
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:38 schreef Oversight het volgende:
lijkt me wel, ja
Huig
  donderdag 21 september 2006 @ 00:58:31 #28
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_42004425
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:38 schreef Oversight het volgende:
Controleer je nu eerst de feiten?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_42004530
de amerikaanse regering zat erachter, vliegtuig pentagon was een raket, vliegtuig 4 hebben ze naar area51 gevlogen, en daar de passagiers met een raket de ruimte ingeschoten om te kunnen onderhandelen met de buitenaardse wezens die van plan waren om de aarde over te nemen.

Er waren geen islamietjes of Al Qaide dudes bij betrokken, ze waren al vermoord door de Israelische geheimendienst en dit was een afleidingsmanouvre. De rest van de vragen laten we gewoon zitten. Jeepee was een van de weinige die ervan afwist en vanwege zijn bronchitus is hij expres die woensdag niet naar New York gegaan maar een maand eerder om het een en ander door te spreken. morgen ga ik wel even uit de doeken doen waarom die Tsnumani ook een samenzwering is.
  donderdag 21 september 2006 @ 01:51:33 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42005159
omdat iemand dan rond te gaan vliegen gevaarlijker is dan op een locatie blijven waar je alle beveiliging al bij je hebt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 02:03:44 #31
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42005271
quote:
Op donderdag 21 september 2006 01:51 schreef BaajGuardian het volgende:
omdat iemand dan rond te gaan vliegen gevaarlijker is dan op een locatie blijven waar je alle beveiliging al bij je hebt.
Alles lijkt mij veiliger dan op een plek blijven waar men van te voren wist dat Bush die ochtend zou zijn.

Amerika wordt aangevallen, maar de president zou geen potentieel doelwit zijn?

Als ze vliegtuigen in het WTC weten te sturen, waarom dan niet op een schooltje in Florida? Of met een truck vol explosieven er naartoe crossen. Of verzin maar wat.

De kinderen niet ongerust willen maken? Pleeaze
  donderdag 21 september 2006 @ 02:14:33 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_42005357
alsof bush zo belangrijk is.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 02:22:29 #33
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42005403
quote:
Op donderdag 21 september 2006 02:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Security guy 1: "Zeg, met die aanvallen enzo, moeten we Dubya niet in veiligheid brengen?"
Security guy 2: "Nee joh, het is de president maar"

lol Die is zelfs nog beter dan de kinderen niet ongerust willen maken.

Filmpje over die ochtend:

Click here to watch Requiem for America
pi_42006092
Dat is net zoiets als wanneer JP in Madrid op bezoek is en in binnen een minuut veiligheid gebracht moet worden omdat er aanslagen in Amsterdam en Den Haag zijn... Onzin dus.
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 08:11:46 #35
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42006503
(9:03 a.m.): Fighters Do Not Have Shootdown Authority

A fighter pilot flying from Otis Air Base toward New York City later notes that it wouldn’t have mattered if he caught up with Flight 175, because only President Bush could order a shootdown, and Bush is at a public event at the time. [Cape Cod Times, 8/21/2002] “Only the president has the authority to order a civilian aircraft shot down,” according to a 1999 CNN report. [CNN, 10/26/1999] In fact, by 9/11, Defense Secretary Rumsfeld also has the authority to order a shootdown, but he is not responding to the crisis at this time. [New York Observer, 6/17/2004] Furthermore, NORAD Commander Larry Arnold later states that on 9/11, “I have the authority in case of an emergency to declare a target hostile and shoot it down under an emergency condition.” [Filson, 2004, pp. 75]

---

Maar Dubya zit in een klas waar ie niet weg kan want dan worden de leerlingen bang
pi_42006783
quote:
Op donderdag 21 september 2006 02:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Nu begin je zelf ook bullshit te verkopen BG ...
911 ging toch om het aanvallen van symbolen ? De president is er net zo een.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_42006825
Lol als er vroeger bemerkingen gemaakt werden over het feit dat er op 911 identieke oefeningen aan de gang waren als de kapingen, werd er gezegd dat zulke informatie gemakkelijk terug te vinden was, en dat de kapers mss nét daarom die dag uitgekozen hadden.
En nu gaan ze zeggen dat de school de veiligste plek was, alsof de terrors dat dan niet hadden kunnen weten. Een schoolbezoek van de president is minder geheim dan de militaire oefeningen.
Anyway the wind blows ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_42009031
quote:
Op donderdag 21 september 2006 08:11 schreef NorthernStar het volgende:
(9:03 a.m.): Fighters Do Not Have Shootdown Authority

A fighter pilot flying from Otis Air Base toward New York City later notes that it wouldn’t have mattered if he caught up with Flight 175, because only President Bush could order a shootdown, and Bush is at a public event at the time. [Cape Cod Times, 8/21/2002] “Only the president has the authority to order a civilian aircraft shot down,” according to a 1999 CNN report. [CNN, 10/26/1999] In fact, by 9/11, Defense Secretary Rumsfeld also has the authority to order a shootdown, but he is not responding to the crisis at this time. [New York Observer, 6/17/2004] Furthermore, NORAD Commander Larry Arnold later states that on 9/11, “I have the authority in case of an emergency to declare a target hostile and shoot it down under an emergency condition.” [Filson, 2004, pp. 75]

---

Maar Dubya zit in een klas waar ie niet weg kan want dan worden de leerlingen bang
Wat maakt het nou uit als er toch geen interceptie mogelijk was, doe toch niet zo ontzettend simpel.
  † In Memoriam † donderdag 21 september 2006 @ 11:20:08 #39
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_42010035
quote:
Op donderdag 21 september 2006 10:44 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit als er toch geen interceptie mogelijk was, doe toch niet zo ontzettend simpel.
Wie doet er nou simpel? Men wist toch niet eens hoeveel vliegtuigen gekaapt waren en wat er allemaal nog zou gebeuren? En dan laten ze de "Commander in Chief" gewoon in een klas zitten, boekje te lezen. Nog afgezien dat niemand kan weten dat hij daar veilig is, normaal zou je zeggen juist niet, is hij niet ergens anders nodig? Zoals voor het nemen van beslissingen als dat nodig is?

A) voor zijn veiligheid en B) voor het nemen van beslissingen hoort Dubya niet in een klaslokaal te zitten.
pi_42010068
7 minuten! Of is dit weer zo'n strohalmpje van je waar je je schoppend en schreeuwend aan vastklampt om je geloof maar niet te verliezen?
pi_42010143
Wat wil je eigenlijk hiermee bereiken? Aantonen dat Bush meer wist, of vind je het gewoon een incompetente beslissing?
  Moderator donderdag 21 september 2006 @ 11:34:21 #42
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_42010368
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:22 schreef Evil_Jur het volgende:
7 minuten! Of is dit weer zo'n strohalmpje van je waar je je schoppend en schreeuwend aan vastklampt om je geloof maar niet te verliezen?
Ja, want de zooi was al gebeurd, ver weg van waar Bush op dat moment zat. Volgens mensen hier is het blijkbaar zo dat omdat Bush niet direct de auto in werd gejast, dat moet 'bewijzen' dat er een complot gaande was. Alsjeblieft zeg. Hij hoefde niet in 'veiligheid' gebracht te worden, want hij was niet in gevaar.

Als J.P. op vakantie is in Spanje, en in Nederland wordt er ergens iets aangevallen, dan hoeft hij toch ook niet direct 'in veiligheid' worden gebracht zeker.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_42010651
gezien je vorige posts (de TS dus) mbt 9/11, vraag ik me af wat je nu precies wil?
  donderdag 21 september 2006 @ 11:53:29 #44
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_42010899
quote:
Op donderdag 21 september 2006 11:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, want de zooi was al gebeurd, ver weg van waar Bush op dat moment zat. Volgens mensen hier is het blijkbaar zo dat omdat Bush niet direct de auto in werd gejast, dat moet 'bewijzen' dat er een complot gaande was. Alsjeblieft zeg. Hij hoefde niet in 'veiligheid' gebracht te worden, want hij was niet in gevaar.

Als J.P. op vakantie is in Spanje, en in Nederland wordt er ergens iets aangevallen, dan hoeft hij toch ook niet direct 'in veiligheid' worden gebracht zeker.
"de zooi was al gebeurd"------hoe wist men dat?
"hij was niet in gevaar.." -------hoe wist men dat?

kom op debunkers, jullie verslappen
Huig
pi_42011119
Kom op zeg, dit is juist een van de zwakste dingen die ik ooit heb gehoord van de "truth"-beweging. De president zat 1500 kilometer van de dichtsbijzijnde aanslag in een klaslokaal wat voor te lezen. In plaats van meteen, vertrekt hij pas na een paar minuten.

Boehoe

Wat is jouw verklaring dan, Orwell?
  donderdag 21 september 2006 @ 12:12:10 #46
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_42011391
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Kom op zeg, dit is juist een van de zwakste dingen die ik ooit heb gehoord van de "truth"-beweging. De president zat 1500 kilometer van de dichtsbijzijnde aanslag in een klaslokaal wat voor te lezen. In plaats van meteen, vertrekt hij pas na een paar minuten.

Boehoe

Wat is jouw verklaring dan, Orwell?
de kinderen mochten in geen geval bang gemaakt worden...
ze waren bezig met een reading program, THAT WORKS!!! (g.bush)
Huig
pi_42011798
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:12 schreef Orwell het volgende:

[..]

de kinderen mochten in geen geval bang gemaakt worden...
ze waren bezig met een reading program, THAT WORKS!!! (g.bush)
Ah, je hebt dus niets, gewoon weer interessant doen.
  donderdag 21 september 2006 @ 12:33:14 #48
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_42011932
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:27 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Ah, je hebt dus niets, gewoon weer interessant doen.
ik citeer gewoon de officiele lezing
fijn dat je er eindelijk achter bent dat het a load of crap is
Huig
pi_42011985
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:33 schreef Orwell het volgende:

[..]

ik citeer gewoon de officiele lezing
fijn dat je er eindelijk achter bent dat het a load of crap is
De officiele versie ken ik wel, ik wil die van jou horen!

Ik ben niet zo'n simpele ziel die uit aannames enorme conclusies trekt, ik ben al jaren kritisch over de officiele versie, maar zeker ook de alternatieven.
  donderdag 21 september 2006 @ 12:49:56 #50
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_42012333
beter dan northern star kan ik het niet verwoorden
quote:
Op donderdag 21 september 2006 02:03 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Alles lijkt mij veiliger dan op een plek blijven waar men van te voren wist dat Bush die ochtend zou zijn.

Amerika wordt aangevallen, maar de president zou geen potentieel doelwit zijn?

Als ze vliegtuigen in het WTC weten te sturen, waarom dan niet op een schooltje in Florida? Of met een truck vol explosieven er naartoe crossen. Of verzin maar wat.

De kinderen niet ongerust willen maken? Pleeaze
Huig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')