Als je het over het ASWH van 2 jaar terug heb niet, nu zeker welquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah er zijn niet veel betere amateursclub's.
Zijn ook veel ervaren spelers kwijt geraakt sinds hun gloriejaren natuurlijk. Geen ondankbare taak voor Boeve hoor.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:05 schreef Damzkieee het volgende:
HSC had ik er wel onder geschaart, maar sinds die Peter Boeve daar rondhangt is het niks meer
Het stadion.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:07 schreef Nashje het volgende:
Ik snap niet wat Fortuna nog in de eerste divisie doet.
Ik vind het geen toptrainer, maar dat was wel duidelijk uit die post... Natuurlijk hebben ze veel ervaring moeten inleveren, maar wat ze dit seizoen (en vorig seizoen) doen is ver onder de maat.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zijn ook veel ervaren spelers kwijt geraakt sinds hun gloriejaren natuurlijk. Geen ondankbare taak voor Boeve hoor.
Hij blijft een communicatief wrak natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:11 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vind het geen toptrainer, maar dat was wel duidelijk uit die post... Natuurlijk hebben ze veel ervaring moeten inleveren, maar wat ze dit seizoen (en vorig seizoen) doen is ver onder de maat.
Turkiyemsporquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:11 schreef chrisgyan het volgende:
Hier alvast het programma voor morgen. De kans op verassingen is dan wat minder groot, maar als het gebeurt zou het een regelrechte sensatie zijn. 2 amateurclubs gaan in ieder geval zeker door.
DOTO - FC Twente
Argon - Vitesse
FC Groningen - TOP Oss
Kozakken Boys - PSV
ONS Sneek - Jong AZ
Türkiyemspor - ADO Den Haag
sv Meerssen - WHC
EVV - NEC
De Treffers/Kegro - Sparta Rotterdam
Be Quick'28 - VVOG
Jong RKC Waalwijk - Ajax
Super trouwens dat ze bij Talpa alle samenvattingen hebben. Tenminste dat zeggen ze![]()
Wat heb jij als blauwogige robuustlichamige blondharige grove Fries met Turkiyemspor dan?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:13 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Turkiyemspor
Ik ben wel benieuwd wat ONS sneek gaat doen tegen Jong AZ. Ik woon er namelijk in de buurt![]()
Hoe weet jij dat ik een robuustlichamige blondharige grove Fries ben?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat heb jij als blauwogige robuustlichamige blondharige grove Fries met Turkiyemspor dan?
Leukquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:20 schreef Me_Wesley het volgende:
4-2 ASWH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |