quote:Op woensdag 20 september 2006 16:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Hup VEENDAM !
Wel erg dat je een stunt van RBB verwacht tegen fortuna... Ik had 'm ook verwacht, maar dat laat dus echt zien wat voor trieste bedoeling het daar momenteel is. En voor de fans die nog blijven komen is de gifbeker nog lang niet leeg denk ik...quote:Op woensdag 20 september 2006 15:56 schreef methodmich het volgende:
Rijnsburgse Boys overigens wat ik verwacht had, ook gestunt. Genemuiden en Achilles vind ik verrassender.
Jij ook altijd met die connecties van jequote:Op woensdag 20 september 2006 16:58 schreef Yeahinho het volgende:
Jong RKC gaat er vanavond dik aan. "Wij zijn niks", aldus de hoofdscout van RKC.
Wel een slimme opmerking natuurlijk. Als ze er inderdaad aan gaan, zegt ie gewoon "zei ik toch!", en als ze per ongeluk heel schlemielig winnen kan ie morgen een grote bek hebben.
Zoveel connecties heb ik niet. Tis altijd dezelfde RKC-er hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij ook altijd met die connecties van je![]()
Ik hoorde Frans Korver na afloop zelfs zeggen dat dit een vrij normale en te verwachten uitslag was. En daar heeft hij helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wel erg dat je een stunt van RBB verwacht tegen fortuna... Ik had 'm ook verwacht, maar dat laat dus echt zien wat voor trieste bedoeling het daar momenteel is. En voor de fans die nog blijven komen is de gifbeker nog lang niet leeg denk ik...
Oei, dat is wel een beetje triest. Of ze denken echt dat ze gaan winnen.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:31 schreef Erasmusch het volgende:
Na dé sjaal nu ook hét shirt
http://www.bvveendam.nl//index.php?option=com_content&task=view&id=1327&Itemid=2
Dat is één van de redenen waarom er een derde divisie komt.quote:Op woensdag 20 september 2006 03:12 schreef F1Bas het volgende:
Ach het niveauverschil is echt niet zo groot als men denkt. Zeker met aardig wat eerste divisieclubs zouden de topclubs van de hoofdklasses zich goed kunnen meten.
Gebaseerd op wat?quote:Op woensdag 20 september 2006 18:48 schreef methodmich het volgende:
Die komt er niet hoor. Krijgen ze er nooit door.
Gebaseerd op het feit dat zo'n 90 % van de hoofdklassers daar tegen is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |