SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net als die 'polls' op 't jeugdjournaal.
Dat is idd echt heel erg. Het gaat altijd over Fatima die uitgezet moet worden en dat is natuurlijk verschrikkelijk zielig. Ah toe mag ze blijven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ze vaak niet weten waar ze het over hebben. Ze kiezen Bos omdat hij zo sympathiek overkomt.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:36 schreef Filatelistfetisjis... het volgende:
Je zou het uiteraard ook vervelend vinden als Rutte of Balkenende het populairst bleek te zijn, dus mijn vraag is nu eigenlijk wat het fundamentele bezwaar is tegen polls onder jongeren.
Waarom noem je nou Bos? Wees dan consequent en zeg dan ook gelijk dat de jongeren die op Balkenende hebben gestemd geen verstand van politiek hebben.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat ze vaak niet weten waar ze het over hebben. Ze kiezen Bos omdat hij zo sympathiek overkomt.
watquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:28 schreef Oosthoek het volgende:
Kap daar eens mee. Suggestieve onzin.
Wouter Bos populairst onder jongeren
Daar hebben we de eerste bos-loverquote:Op woensdag 20 september 2006 15:36 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Je zou het uiteraard ook vervelend vinden als Rutte of Balkenende het populairst bleek te zijn, dus mijn vraag is nu eigenlijk wat het fundamentele bezwaar is tegen polls onder jongeren.
Het zou mij werkelijk aan mijn zak jeuken als Rutte, of Wilders eerste was gewordenquote:Op woensdag 20 september 2006 17:06 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Daar hebben we de eerste bos-lover
Ach, tussentijdse peilingen hebben hebben net zo veel praktische waarde. Ik zie alleen de reden tot klagen niet.quote:Het gaat mij er om dat dit soort onderzoeken quatsch zijn. Een politiek onderzoek waarvan de helft vd onderzochte mensen niet bevoegd is te stemmen. Lekker belangrijk. Stuur dan géén persbericht de wereld in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |