equivalentquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:38 schreef vipergts het volgende:
[..]
het is half 11 had geen zin om het op te zoeken hoe je dat weer schreef
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef vipergts het volgende:
De vraagsteller bedoelde de vraag als equivalent omgerekend hij heeft zelfs de link laten zien en degene die het dichtsbij zat een punt gerekend. Ook staat er dat de vraagsteller beslist over het punt. maar als degene die1.3 km/u had ook perse een pumt wil mag er wel een punt bij mij af.
Hawaii_Tim +1quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Marten Toonder
duh, natuurlijkquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Marten Toonder
Originele vraag: Hoe snel liep de "record houdende" rups? Daarna ge-edit naar Wat is de snelst gemeten tijd van een rups. Ik zie nergens het woord omgerekend staan. Niet dat ik dit punt zo graag wil hebben, maar deze redenering is lulkoek. Dan zou een mier ook het grootste nest kunnen hebben. Er zijn dan grotere termietenheuvels, maar omdat een mier kleiner is dan een termiet hebben mieren een groter nest gemaakt?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:35 schreef vipergts het volgende:
De vraagsteller bedoelde de vraag als equivalent omgerekend hij heeft zelfs de link laten zien en degene die het dichtsbij zat een punt gerekend. Ook staat er dat de vraagsteller beslist over het punt. maar als degene die1.3 km/u had ook perse een pumt wil mag er wel een punt bij mij af.
Niet ofzo, neologisme is gewoon goedquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:50 schreef Homdeck het volgende:
neologisme ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |