ohnee je bent een nerd en een vent leuke grap weer..quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:43 schreef dady het volgende:
Ben jij wel een spang chickie dan?
ja een ik droeg omdat ook nog eens alleen mijn roze lingeriesetje en ik ga echt niet in mijn ondergoed naar buitenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:43 schreef dady het volgende:
Ben jij wel een spang chickie dan?
ik hoef echt niet te weten wat jij overdag in prive doet hoor :squote:Op dinsdag 19 september 2006 19:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja een ik droeg omdat ook nog eens alleen mijn roze lingeriesetje en ik ga echt niet in mijn ondergoed naar buiten![]()
O gut nee, het komt allemaal weer terug!quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:46 schreef snotje het volgende:
Tik.
haha du bis gepwnd bis unne noobquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:44 schreef dady het volgende:
[..]
ohnee je bent een nerd en een vent leuke grap weer..
jaja leuk maar jij hebt jouw hoofd nog en je bent limburger wie is er nu "gepwnd"?quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha du bis gepwnd bis unne nooben nog wel door een limburger
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:50 schreef dady het volgende:
[..]
jaja leuk maar jij hebt jouw hoofd nog en je bent limburger wie is er nu "gepwnd"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |