Hahaha, ik durf te wedden dat mn huis groter is.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:13 schreef Henny_Huisman het volgende:
Iets in mij zegt dat jij een sloeber bent.
- Je hebt geen bel aan de voordeur?
- "Er ligt geen sleutel buiten, vreemd"
OMG WTF bbq !!!?????!!! WELKE IDIOTEN LEGGEN EEN SLEUTEL BUITEN ????!!!! WTF
Er word bij jullie dus niet ingebroken, maar ze komen gewoon binnen met een SLEUTEL.
Hoe makkelijk kun je het het inbrekersgilde maken![]()
Oja de verzekering betaalt NIKS als je bij je volle verstand een sleutel buiten klaarlegt![]()
DAAROM JUIST!!!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:17 schreef Ferrox het volgende:
[..]
En daar komt nog bij, dat 9/10 mensen een sleutel buiten hebben liggen.....
WTF ik wou dat ik zo stoer was als jijquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:06 schreef Ferrox het volgende:
Ik sla haar wel es hoor, maar dan zorg ik dat ze mij eerst slaat, en dan waarschuw ik haar. Slaat ze weer dan heeft ze een blauw oogheeft ze al meerdere keren uitgetest. En het leukste is dat mn ma me dan ook nog es gelijk geeft omdat ik haar waarschuwde
Niet spotten met de BBQ! Wacht maar tot je er zelf eentje hebt!quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:20 schreef Hakbar het volgende:
[..]
DAAROM JUIST!!!inbrekers weten dat dus ook! Goede reden om ook je sleutel buiten te leggen!
OMFG WTF BBQ![]()
![]()
![]()
banden lek steken van fiets en/of auto....quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:01 schreef Ferrox het volgende:
Ik kwam daar net terug van een vermoeiende dag school en een vermoeiende fietstocht van een uur. Ben ik eenmaal bij mijn huis aangekomen, deur op slot, hmmm dan maar ff achterom. Ook op slot, ligt ook geen sleutel buiten, vreemd..... Mn zus is vrij vandaag dus ze zou thuis moeten zijn, ik zag haar dan ook door het raam, te bellen met onze draadloze DECT-telefoon. Ik denk: yay hoef ik niet in te breken, ik tik zachtjes op het raam, ze hoort het niet. Tik nog wat harder, tot dat ik bijna de ramen in sloeg maar die !@#$@$^hoer negeerde me gewoon, laat ze me godverdomme een kwartier buiten staan.![]()
Liet ze me eindelijk binnen, was haar het volgens haar volkomen belachelijk dat ik zo op het raam stond te bonken, want ze was aan het bellen. En daarom kon ze de deur niet even open doen.
Wie denkt ze godveromme wel niet dat ze is, je broer gewoon buiten laten staan omdat je belt. En dan zeggen ze dat vrouwen meerdere dingen tegeljik kunnen.....
anders lees je even....quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:29 schreef switchboy het volgende:
De deurbel gebruiken....
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:25 schreef Yoghii het volgende:
[..]
WTF ik wou dat ik zo stoer was als jij![]()
Wellicht is dit gebruikelijk bij het klootjesvolk, al wonende in een rijtjeshuis in een arbeiderswijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:17 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Hahaha, ik durf te wedden dat mn huis groter is.
Wij hebben zeker wel een bel aan de voordeur, maar zoals je hebt gelezen reageerde ze ook niet op het bijna inslaan van een ruit, dus op een reageerde ze ook niet.
En daar komt nog bij, dat 9/10 mensen een sleutel buiten hebben liggen.....
Bijna iedereen heeft een sleutel buiten liggenquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:20 schreef Hakbar het volgende:
[..]
DAAROM JUIST!!!inbrekers weten dat dus ook! Goede reden om ook je sleutel buiten te leggen!
OMFG WTF BBQ![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:26 schreef beelz het volgende:
Verkapt ik-heb-een-draadloze-DECT-telefoon topic
quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft een sleutel buiten liggenEn inbrekers kunnen echt een sleutel niet zomaar vinden tenzij hij onder de deurmat ligt... Daar zijn zo ontzettend veel verschillende plaatsen voor...
ABER!quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft een sleutel buiten liggenEn inbrekers kunnen echt een sleutel niet zomaar vinden tenzij hij onder de deurmat ligt... Daar zijn zo ontzettend veel verschillende plaatsen voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |